Ddara dat was het inderdaad. Maar ondat ik mn menstruatie verwacht viel de teleurstelling mee hoor. Maar inderdaad. Normaal test je ondat je over tijd bent.. je verwacht toch normaliter dat je ongesteld wordt. Ik ben helaas nog steeds niet ongesteld geworden. Wil graag de volgende ronde in. @natas123 ik weet niet wat het kan zijn. Eisprong? Innesteling?
Ik dacht ook aan eisprong? Is nog wat vroeg voor innesteling. Ik zou het wel gezellig maken vanavond!
Ik lees ook idd of innestelling of eisprong, wij maken bijna elke avond wel gezellig 🙈🙈🙈
Nee ik durf niet meer te testen tot maandag. Ik heb nu alleen nu ineens heel erg zichtbare blauwe aders over mn borsten lopen en toen ik dat aan mijn vriend vroeg net zei hij dat hij dat ook al had gezien tijdens de sex eerder vandaag. Houd mijn lichaam me dan voor de gek?
@laurazoey spannend zeg! Hoe voel je je verder? Misschien toch zwanger maar late innestelling? Lees dat vaker hier op forum. Finger crossed 👏
Ik voel verder dus helemaal niks.. haha. Maar ook geen gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heel gek. Als ik vandaag niet ongesteld word ga ik morgen nog een keer testen.
Wat is er weer veel geschreven...! Ik krijg geen mails meer dus heb een hoop gemist. Ik lees snel weer even bij. 9 april hopelijk mijn eisprong.
Is het lijstje nog ergens te vinden.. Denk dat ik op zwanger gezet mag worden... : $ Voorzichtig zijn we blij!!
Hoii meiden, Ik ben 28 jaar, zitten in de tweede ronde & heb woensdag of donderdag mijn Nod. We zijn bezig voor ons eerste kindje! Ik vind het super spannend allemaal! Heb al heel wat mee zitten lezen hier op zwangerschapspagina, vond het nu wel leuk om ook even te reageren. Iedereen die al zwanger is Super gefeliciteerd!! De rest allemaal heel veel succes! ☺️
Dankjewel Laurazoey, Ik hoop het natuurlijk ook, maar ik ben bang dat als ik teveel hoop het heel lang gaat duren haha Dus maar gewoon afwachten! Ik ben er al heel de tijd over na aan het denken wanneer ik zal gaan testen, maar straks ben ik gewoon woensdag ongesteld. Toch maar afwachten, meer kunnen we niet doen helaas 😉
BabyG haha ja je kanbl proberen er niet mee bezig te zijn. Ik heb zoiezo gewacht met testen tot mijn nod omdat ik er eigenlijk van uitga dat het niet raak is. Die kans is inmers groter dan dat het wel raak is. Helaas na nod nog steeds negatief en nu nog steeds geen menstruatie. Ik test morgen weer als het weg blijft en ik hou het in de gaten. Je hebt er helaas zoiezo geen invloed op. Het lukt wel of het lukt niet. Jammer genoeg