Laurazoey, dat lijkt me inderdaad nog frustrerender dat je dan niet ongesteld wordt maar ook negatief test. Maar dan kan het altijd nog te vroeg getest zijn toch! Spannend morgen weer testen dan! Ik hoop voor je mee!
Bedankt allemaal! Zal hard blijven duimen voor jullie, dat jullie ook snel op roze mogen komen te staan!! Had al aangegeven deze ronde er geen goed gevoel bij te hebben dat het raak zou zijn omdat ik niks vergelijkende had met de laatste keer.. Maar sinds afgelopen dagen kwamen toch wel weer die kwaaltjes, vlagen misselijk, vooral bij het wakker worden, en steekjes rondom me liezen (laatste keer ook last van) maar nu ook steekjes in bovenbeen en billen??! En sinds 3 dagen komen er ineens blauwe aderen naar boven zetten op me borsten en had daar ergens wat over gelezen dus vandaar vrijdag maar een testje gedaan....
Weet iemand hier of de aders op je borsten ook beter zichtbaar worden voor een menstruatie? Of is dit een symptoom van zwangerschap of je lichaam die je voor de gek houdt?
Nou ik dacht ook altijd zwangerschap kwaal, maar ik heb het na curettage nog terwijl alle hcg er uit is. Dus denk dat 't gewoon bij je lichaam hoort. En voor zwangerschp had ik het bij me linker borst ook.. Verwarrend he?
Dankje natas123 en fm88. Gekke is vooral dat mn vriend het ook ziet dus ik beeld het me niet in. Maar als ik eraan terug denk kan ik me niet herinneren dat het ooit zo erg is geweest.
Ook vanaf hier een 'voorzichtige' felicitatie, meisje! En Laurazoey, bij mij zijn ze bij tijden ook duidelijker zichtbaar. Vooral als ik het wat warmer heb. Daarnaast kan het een teken zijn van een zwangerschap, wat ik natuurlijk voor jou hoop! Hier in de vruchtbare periode. Wat raden jullie aan, iedere dag gezellig maken zodat ik ei niet mis (gebruik geen ovutesten) of om de dag ivm kwaliteit van 't zaad?
Ik heb ook ineens blauwe aders over mijn borsten. De ene is erger als de ander??? Dit nog nooit gezien. Morgen testen hoor. Het zal wel niks zijn, maar het zal leuk zijn als we toch allemaal morgen positief testen
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Eindelijk haha. Had al vrij lang het idee dat ik niet zwanger was maar dan isbhet wel fijn als je door kan naar de volgende ronde. Eindelijk isbhet zover.
Wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Is ook zo naar als het dan langer weg blijft. Op naar de volgende ronde! X😘
Laurazoey: eindelijk van die onzekerheid af meid, op naar het volgende rondje. Ik heb vanmorgen negatief getest. 2a3 dagen voor nod dus wachten maar af, eigenlijk verwacht ik dat ik gewoon ongesteld wordt,want voel me niet zwanger. Vind alleen wel vreemd Dat ik dus al 5 dagen op een rij rommel darmen heb,
Eindelijk! Wel jammer natuurlijk, maar nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Succes de komende ronde.
Jaa ik ben echt opgelucht! Was bang dat het zon cyclus van 60 a 70 dagen ging worden waar je wel eens over hoort. Maar nu is het er eindelijk Sommigen zullen denken blij dat je niet zwanger bent? Nee das het niet hoor. Maar wel blij van de onzekerheid af te zijn
Rissie10 gewoon afwachten is het beste denk ik nu. Sommige meiden testen al wel voor nod positief en anderen pas erna. Het kan nog alle kanten op Ik duim voor je! Ik ga er zoiezo vanuit dak ongesteld word en niet zwanger ben. En test pas na mijn nod. De testen zelf vind ik niet duur, maar vind het wel zonde van het geld om elke maand te testen terwijl mijn ongesteldheid nog niet is uitgebleven. Ik heb nu 1 test gedaan en wilde er vanochtend weer 1 doen als ik het nog niet was geworden maar dat was niet meer nodig. Met goede moed de volgende ronde in