Waarom test je nu al terwijl de nod pas over ong 3 dagen is, en je geen symptomen heb op de rommelende darmen na dan?! Ik zou juist wachten tot de menstruatie een week uitblijft. Het is zonde lijkt mij als je steeds testen moet kopen. Ik denk de meeste die zwanger zij het wel zulle merken. Je maakt je zelf gek als je steeds aan het testen ben en wederom neg krijgt te zien. Dat is mijn mening hoor!
Gefeliciteerd meisje! En wat betreft het testen.. ik test altijd of ik nou het gevoel heb zwanger te zijn ja of de nee.. altijd 2 dagen voor nod.. action testen zijn maar 1.49 ofzo en dan heb je er 2.. Dus ik snap dat wel.. wat betreft de aders.. Doe heb ik eigenlijk nooit maar ik heb nog steeds erge pijn aan mn borsten
Ik had ook pijnlijke borsten en witte bobbeltjes rondom de tepel. En daarbij ook rommelende darmen! Maar heb niet getest. Je maakt je zelf alleen maar gek lijkt me. Ik zou gewoon wachten. Als je graag zwanger wil worden, word je het toch niet. Gewoon denken het komt. En ook al zijn ze maar 1,50 tel is bij elkaar op! Ik zou gewoon lekker wachten.
Fm88: ik test gewoon omdat ik nieuwsgierig ben en ongeduldig haha. En heb action testen van 1,50 voor de 2.soms lees je wel eens dat somige 2 of 3 dagen voor hun nod al een streepje hebben. Maar nu wacht ik gewoon tot me nod. Anders maak ik me zelf wel gek. Hoor van mensen dat ze steeds kwaaltjes hebben, en de maand dat ze zwanger waren geen kwaaltjes hadden , en soms andersom.dus daar kan je ook niet van op aan . Wacht het gewoon af meer kan je niet doen,
Hihi, ja het is wel goedkoop en als ze betrouwbaar zijn waarom dan niet testen. Maarja tel ze is bij elkaar op tot dat je een keer echt zwanger ben. We moeten ons niet gek maken, en gewoon maar zeggen we zien wel! Ja alle symptomen met zwanger worden had ik dus met me menstruatie ook. Erg jammer dat je niet echt specifieke symptomen heb, dat echt neigt naar zwanger zijn. Ons lichaam neemt ons soms wel in de maling hoor. Maarja. Hoop dat er voor ons gauw een positieve test komt. Ik ga nu mijn vruchtbare week in, morge ga ik een ovulatie test proberen ik kreeg ze dus ja waarom niet aannemen hihi.
Ja idd de kosten kunnen eeg oplopen! Wel heel vervelend dat er veel kwaaltjes zijn die ook met ongesteld te maken hebben😒, en ik heb ook al echt een keer gehad dat me lichaam me voor de gek hield.steeds rond me ei buikpijn steekjes met ov test positief getest en slijm. Dat 2 x gehad . Cyclus klopte precies. Toen 2 dagen naar mijn menstruatie kreeg k die kramp weer.ik dacht huw weer een ei??? Gelijk ov testen gedaan. Maar nee .ei kwam netjes dag 15 zoals altijd. Wel heel vervelend hoor dat als je maar een steekje of dingetje voelt meteen denkt o zal het.... Succes in de vruchtbare week
Mijn lichaam heeft me alleen met de aders op mn borsten voor de gek gehouden. Die kwamen na mn nod opzetten. Maar waarschijnlijk gewoon een late eisprong. We sexen wel regelmatig (elke dag of om de dag) dus maak me er geen zorgen om. Hoop alleen wel dat het niet elke maand langer word want dan zit ik elke keer in spanning
Ik voel me echt kiplekker! Behalve die rommelende darmen. Die zitten me gewoon in de weg! Hahahaha. Maar het hoort er allemaal bij. Mn borsten doen wat zeer maar heb helemaal nog geen misselijkheid. Laat dat maar weg blijven!
Ik ben de kleurtjes verloren..... Maar ff de zoekgeraakte lijst er weer bij! DDara ------- 1e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod geen (ga in apr voor 1e ronde) XMeliisz ----- 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - ZWANGER LauraZoey -- 2e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 2 april Mackwek -- -1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 3 mei Jasmijn ---- -3e ronde - 27 jr --- 1e kindje - nod 27 April Meisje1234- -3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 4 april SJ86 -------- 4e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Teletubbie -- 1e ronde - 21jr - 1e kindje - nod 19 april Mirya ------ -1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod? Meissie1001 -?????????????????????????????????????? Sweety30 - -1e ronde - ?jr ---- ???????? - nod? carannay -- -1e ronde - 30 jr - 1e kindje - ZWANGER Jongedame -- 2e ronde - 23 jr--- 1e kindje - 22 april nod Ladylien - 4e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 13 april Rica -------- -1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod 6 april Milou1990 - -1e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Crosscountry - 4e ronde- 27 ir - 1e kindje - nod 21 april LM19 -------- ????????????????????????????????? Lievekind --- 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Natas123 - --2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod? Mom2be21 - 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Elsssm ----- 4e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Denise001 - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 18 april Rosa887 --- 3e ronde - 26 jr --- 1e kindje - nod?? Chann1992- 3e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Ely --------- 3e ronde - 28jr - 1e kindje - nod? Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod 9 april Ilka-------- 1e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Fm88--- 2e ronde - 27 jr --- 1e kindje - nod 24 april Rissie10------- 3e ronde- ?? jr --- 1e kindje - nod 9 april Sweety30 - 1e ronde- 32 jr ---- 3e kindje - nod 29 april Miek88----- 2e ronde- 26 jr ---- 1e kindje - nod 18 april[/QUOTE
Wel gek hoor dat je allemaal dingetjes steeds voelt, als gewoon stopt met de pil en niet zwanger probeert te worden voel me toch ok niet steeds ieder dingetje ??? Komt waarschijnlijk omdat ik er zo mee bezig ben. Morge of overmorgen moet ik ongesteld worden. Nou ben benieuwd . Tot nu toe voel ik nog steeds niks. Behalve die rommelende darmen en steekjes af entoe ,
DDara ------- 1e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod geen (ga in apr voor 1e ronde) XMeliisz ----- 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - ZWANGER LauraZoey -- 2e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 2 april Mackwek -- -1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 3 mei Jasmijn ---- -3e ronde - 27 jr --- 1e kindje - nod 27 April Meisje1234- -3e ronde - 27 jr - 1e kindje - ZWANGER SJ86 -------- 4e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Teletubbie -- 1e ronde - 21jr - 1e kindje - nod 19 april Mirya ------ -1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod? Meissie1001 -?????????????????????????????????????? Sweety30 - -1e ronde - ?jr ---- ???????? - nod? carannay -- -1e ronde - 30 jr - 1e kindje - ZWANGER Jongedame -- 2e ronde - 23 jr--- 1e kindje - 22 april nod Ladylien - 4e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 13 april Rica -------- -1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod 6 april Milou1990 - -1e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Crosscountry - 4e ronde- 27 ir - 1e kindje - nod 21 april LM19 -------- ????????????????????????????????? Lievekind --- 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Natas123 - --2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod? Mom2be21 - 2e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Elsssm ----- 4e ronde - ? jr --- ????????? - nod? Denise001 - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 18 april Rosa887 --- 3e ronde - 26 jr --- 1e kindje - nod?? Chann1992- 3e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Ely --------- 3e ronde - 28jr - 1e kindje - nod? Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod 9 april Ilka-------- 1e ronde - ? jr --- ???????? - nod? Fm88--- 2e ronde - 27 jr --- 1e kindje - nod 24 april Rissie10------- 3e ronde- ?? jr --- 1e kindje - nod 9 april Sweety30 - 1e ronde- 32 jr ---- 3e kindje - nod 29 april Miek88----- 2e ronde- 26 jr ---- 1e kindje - nod 18 april Meiden, heb mijn gegevens gewijzigd op de lijst, donderdag zal ik telefonisch een afspraak gaan maken met de verloskundige.. Voor iedereen heel veel succes gewenst en hoop dat er nog een heleboel meiden zich mogen toevoegen aan het topic zwanger zijn..! Dat het jaar 2015 maar mooi mag eindigen en/of het jaar 2016 mooi mag beginnen voor jullie
Dank je wel rissie10! En om nog even op jouw verhaal terug te komen, dat is idd echt heel gek ja! Zelf al bijna 2 jaar gestopt met de pil en nog nooit steekjes gevoeld rondom ovulatie of dergelijke.. En dan begin je met zwanger worden en voel je elke maand steekjes etc 😓 Zoo frustrerend.. Voor jou nog even spannend aankomende dagen.. Ik duim!
Ja is toch gek, misschien omdat je er op let omdat je zwanger wil worde/zijn. Dat je Bij ieder dingetje iets denkt😔 Heel irritant. Ja zeker nog spannend,aangezien ik gister toch stiekem had getest,maar hij was echt wit. Misschien te vroeg getest. Maar denk dat ik morgen of overmorgen toch gewoon weer ongesteld ga worden.
Ik had verwacht vannacht ongesteld te worden, gelukkig nog niks alleen wat roze afscheiding. Vandaag 13/14 DPO, zal morgen wel komen. Mocht er morgen ochtend nog niks zijn ga ik een kv test doen. Het is inderdaad heel irritant dat je "opeens" allerlei symptomen hebt en elk steekje of dingetje opmerkt. Ik heb bijvoorbeeld zichtbare blauwe aders op m'n borst, mrja wie weet heb ik dat wel eens vaker gehad maar is het me nooit echt opgevallen..
Ik heb inmiddels alle symptomen al gevoeld die passen bij zwangerschap dus daar geloof ik niet meer zo in haha. Het is alweer 9 weken geleden dat ik onttrekkings bloeding heb gehad en daarna niks. Als ik over drie weken nog niet ongesteld ben of een positieve test heb, toch maar eens naar de dokter bellen!
Spannend Denise112 . Hopenlijk blijft het weg! Ik zie wel of het vandaag of morgen komt, Komt het niet test ik vrijdag pas. Ik had zondag ook blauwe aders,ze zijn nu ineens weer weg.