@Miek88; Ik zou ook zeker wachten tot na mijn NOD, zeker wel een weekje. Ook omdat onze cyclus niet altijd even gelijk is, en meestal nog kan verschillen per keer. Maar het is natuurlijk aan jou wat jij het beste vind
Jaa je hebt zeker gelijk hoor! Ik ben benieuwd hoe lang het bij ons allemaal duurt, en DDara ik gun het natuurlijk iedereen.. maat ondanks dat ik bezig ben met zwanger worden lijkt het nog zo ver weg
Jaa je hebt zeker gelijk hoor! Ik ben benieuwd hoe lang het bij ons allemaal duurt, en DDara ik gun het natuurlijk iedereen.. maat ondanks dat ik bezig ben met zwanger worden lijkt het nog zo ver weg
Wie heeft er hier ervaring met glijmiddel .misschien een stomme vraag Maar had gelezen dat speeksel dus ergslecht is voor de zaadjes.(dit doen wij altijd namenlijk) misschien toch opzoek na glijmiddel
Ja hierover heb ik me dus ingelezen! Glijmiddel is niet altijd zaaddodend, maar zelfs wanneer je glijmiddel gebruikt dat niet zwaad dodend is, wordt het zaad er wel trager door. (vergelijk het met water en olie dat mengt ook niet met elkaar en zit elkaar eigenlijk alleen maar in de weg. Zo werkt het ook met glijmiddel en zaad) Nu is een een speciaal glijmiddel dat voor het zaad zeg maar gelijk is aan je eigen vaginalevocht en de juiste zuurtegraad heeft voor het zaad om in te overleven. Hier door word het zaad ook niet trager. Dit heet Pre~seed. Je kan het online bestellen of via je apotheek krijgen! Verder kan je water gebruiken maar dat glijd vrij slecht vind ik. Speeksel is niet echt bevorderlijk maar je kan gerust pijpen voor dat hij "hem" en in stopt als je er maar niet iedere keer op spuugt zeg maar
Wisten jullie trouwens ook dat ibuprofen de vruchtbaarheid verslechterd en alle ibuprofen houdende medicijnen ook. Als je dus een pijnstiller wil neem dan paracetamol!
Hallo dames! Ik ben zo aan het twijfelen.. Meerdere mensen hebben me afgelopen week gezegd dat ik er anders uitzie (gloeien) dit zijn m'n vaste klanten die regelmatig bij mij in de winkel komen. Ook mijn collega zegt dat er iets anders aan mij is en ze dacht dat ik zwanger was. (Laten we het hopen) Ik zelf zie dit totaal niet.. Zou ik al een testje wagen of wachten tot mijn Nod. Als ik van mn langste cyclus uitga is dat aankomende zaterdag.
Heb nog niet eerder gehoord dat speeksel een probleem kan geven maar glijmiddel wel. Heb ook inderdaad gelezen dat er een soort is die geen invloed heeft. Denise001 je kan altijd een test wagen. Zou het wel met ochtend urine doen als je voor nod bent. Dus dan morgen ochtend lijkt me
Ja ik weet dat glijmiddel slecht is en heb veel goeie dingen gelezen over pre-seed . Ook dat de ph waarde beter kan worden en de zaadjes langer blijven leven. Denk dat ik dat maar eens probeer. Want moet vriend doet altijd behoorlijk wat speeksel erbij ,anders ben ik niet vochtig genoeg. En gewoon glijmiddel is idd vaak dodend
Mijn vriend moet ook speeksel toevoegen omdat ik in het begin niet vochtig genoeg ben. Maar dat is maar n klein beetje. Ik ga er voor alsnog maar even vanuit dat het geen kwaad kan en anders eens kijken naar dat pre seed glijmiddel
Laura: ik kwam het van de week ineens ergens tegen.vandaar dat is ik dacht uhm dan maar pre-seed gebruiken. Zie veel goeie verhalen. Dat sperma langer kan overleven en bewegelijker is. Stel je zuur te graad is niet goed en dood het sperma voor het een ei kan bereiken,door pre-seed wordt de zuur te graad gelijk aan dat van de zaadjes ,vandaar dat ze langer overleven en beter kunne zwemen,en je bent dan wel vochtig genoeg. Dus dacht nou misschien is dat iets om te proberen.
ik heb het maar gewoon besteld! lees er positieve dingen over dus kwaad kan het zeker niet. Lees ook dat mensen het gewoon gebruiken omdat het prettig is. wat een super tip
Ik heb het ook besteld vandaag , hihi. Graag gedaan . Ik denk dat het wel fijn is,en als het ook kan helpen zodat de zaadjes langer leven en beter zwemmen is alleen een voordeel .lees dat veel mensen er snel zwanger door waren ook ondanks dat ze al lang bezig waren of slechte zaadjes hadden en vrouwen met bijv een slechte zuurgraad . En kwaad kan het niet.dus ik zie alleen maar voordelen . Dus de pre-seed gaat ook mee een weekendje weg
Ja die gaat zeker mee als het op tijd binnen is Nou inderdaad. Je weet natuurlijk niet of het zonder voor die mensen ook raak was geweest, maar als het geen kwaad kan zie ik geen problemen. Het doet bij ons soms gewoon pijn en dan wordt het er niet altijd leuker op. Na een paar seconden ben ik wel vochtig, maar liever vanaf de eerste minuut zonder problemen toch
Ja pijn hebben tijdens het klussen is niet erg fijn. Daarom dacht ik dit maar eens proberen . Nee idd je weet niet of het met of zonder pre-seed dan ok was gelukt. Maar als het maar lukt is toch fijn
Ik zit nu op het wachtbankje... Heb net 2 dagen een soort ongesteldheids gevoel gehad en dat was op dag 12 en 13 dus denk dat het mn ei was. Gisteren nog geklust en we zien wel of het vanavond nog wat word... Nu maar afwachten! Spannend!