Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Gefeliciteerd Miek88

Meiden ik heb ook een vraagje!
    Ik heb net een ovulatie test gedaan en ik twijfel onwijs of ik nou vandaag moet klussen om beter tot morgen kan wachten..... Gister heb ik het al gezellig gemaakt wat is nu slimmer vandaag of morgen of beide?
    Ik ben zo bang dat ik me ei mis als ik wacht maar iedere dag schijnt ook niet ideaal te zijn!
    Kijken jullie even mee? (de foto van dichtbij is de onderste van het rijtje)

Bijgevoegde bestanden:

2. Fm88

Fm88 Niet meer actief

Ik zou voor alle zekerheid, het vandaag ook nog even gezellig maken of gewoon zoals het hoort te zijn sexen! Haha. Want hij komt indd steeds dichterbij en als je hem echt niet wil missen dan zal je het toch iedere dag moet doen vind ik.
    Vorige week zaterdag was mijn streepje net als die van jou en kreeg mijn eisprong denk ik die middag al! Want verloor ineens zoveel slijm:D

Succes!

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha Mirya ik begrijp he wel. Bij mij duurde het goddank geen 68 dagen maar ik ken het gevoel. Ik was ook blij dat ik ongesteld werd. Oh en als je een kinderwens hebt en je bent niet zwanger wil je dan ook liever asap aan de volgende ronde beginnen. Is kijn gevoel wel elke maand nu ;)

4. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd miek88!!

@ddara, voor je eigen gemoedstoestand is het misschien een fijner idee om vanavond het toch nog even gezellig te maken.. Maar om de dag zou idd ook voldoende moeten zijn..
    Mijn vriend en ik hebben het in me vruchtbare week om de dag gedaan en totaal die week 3 keer en zie me banner...
    Zaterdagochtend had ik een knal ovulatietest en in de avond nog een keer.. Donderdagavond, zaterdagochtend en maandagavond gevreeën...

5. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Gefeliciteerd Miek! Ik heb 1 april mijn ei gehad.. en moest dus Di ong worden.. Nou niks dus.. maar wel iedere keer menstruatie achtig gevoel..maar nog steeds geen rood! Wat denken jullie?

6. Elsssm

Elsssm Lid

21 mrt 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

hier ook weer afwachten... dinsdag men eisprong gehad... dinsdagochtend gevreeên. nu twee weekjes afwachten! Hoe doen jullie dit? ik wil er niet teveel over nadenken, want ben nogal een piekeraar, maar ik krijg het niet uit mijn hoofd!

Ik duim alvast mee met jullie allemaal!!!
    xx

7. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mieke!

Ik heb even geen berichtje meer gestuurd, maar lees nog steeds gezellig met jullie mee :-D

@Elsssm, moeilijk he om alleen maar af te wachten :( hoe ik dat doe? Afleiding zoeken of van alles en nog wat opzoeken op het forum om er alleen maar mee bezig te zijn haha..

@mirya, wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Weer een stapje verder.

8. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Oh spannend zeg!
    En nog helemaal niet getest?

Ik zou om teleurstelling te voorkomen nog een paar dagen wachten en een weekje na je NOD een testje wagen als je niet ongesteld wordt!
    Super spannend! Ik zeg het is raak!

9. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Oeewww DDara ik kon het natuurlijk niet laten! En ja hoor positief!! Maar nog niet knal dus ben nog heel voorzichtig met blij zijn en ik weet niet wat erger is bit zwanger zijn of net zwanger zijn!

10. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    voorzichtig gefelociteerd dan 😊

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha wat leuk! Voorzichtig van harte :)

12. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend jongedame!!

13. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Dankjewel dames! Net weer een test gedaan.. Hij blijft positief.. maar nou vraag ik me eigenlijk af wanneer ik dan een knaller kan krijgen.. zou dat dan over een week zijn?

14. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Haha ik ga al helemaal los op de ovulatie testen dus kan me wel voorstellen dat je inhouden met een zwangerschapstest nog moeilijker is! Maar gelukkig met het gewensde resultaat! Super gefeliciteerd!

15. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Goede tip!

Want gister avond laat voelde ik me ei en daarna heb ik nog getest zowel in de avond als vanochtend met ochtendurine en toen waren de testen duidelijk negatief! Dus denk dat mijn piek net voor of na de test op de foto heeft gezeten! Ik klus het weekend nog even door en doe nog 1x per dag een testje maar ik ben er van overtuigt dat ik gister mijn ei had!

16. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ik hou ze net naast elkaar en die van vandaag ik toch duidelijker omg wat echt ineens!

17. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ik zag dat de kwaliteit van mn foto zo slecht werd dat je amper nog wat ziet terwijl zo op mn foto zie je genoeg -_- volgende week ga ik weer testen.. dan post ik de foto's! Zijn er nog meer dames waarbij het gelukt is deze ronde?

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gefeliciteerd jongedame!!! Spannend hoor !!
    Ik hoop dat het bij ons ook gaat lukken deze maand .

Ddara: haha snap het helemaal,ik ben ook altijd helemaal blij als ik een positieve ov test heb.en vooral als die leuke smily van cb er staat hihi

19. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik Heb drie maanden lang de koper spiraal gehad laten verwijderen op 19 februari ,ongesteld gebleven tot 9 maart was ik er vanaf. En nu nog steeds niet ongesteld AFKLOPPEN en ook hopelijk dat het raak mag zijn maar ik ga van Niets uit kinderwens is wel erg groot en welkom hihi . :)

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Bekendeonbekend: spannend !!! Misschien toch even Een testje doen?

Deel Deze Pagina