Bah Jongedame wat spannend allemaal, hopelijk kan die je nog gerust stellen en weer hoop geven! Ik duim dat je gewoon nog mag verplaatsen naar het zwangere gedeelte van de lijst!! Hier 7dpo, tot zover het er niet veel mee bezig zijn... ik droomde vannacht dat ik een positieve test had haha! Verder moest ik er 3x uit ok te plassen, dat heb ik nog nooit gehad, zelfs niet toen de blaasontsteking op zn ergst was. Verder wel af en toe last van buikpijn, dat is hier meestal geen goed teken. Vanavond lekker paardrijden, goede afleiding
Goedemorgen dames. Nou hier de hele nacht wakker gelegen van de misselijkheid. Heb er nu nog last van. Ook heb ik wat steekjes down under.. Voor de rest is het rustig nog steeds geen menstruatie. *edit jeetje duw ik per ongeluk op die stomme verzendknop haha. Hoe is het met de rest van de dames?
Och vervelend he denise001. Maar als je test vlijft die wit? Lijkt eerlijk gezegd een beetje op mijn verhaal. Was uiteindelijk 5 dagen overtijd voordat ik ongesteld werd. Blijkbaar toch een laat ei gehad. Maar je wilt natuurlijk een regelmatige cyclus hebben en wanneer die afwijkt hoop je op een positieve test. Hoop snel meer duidelijkheid voor je.
Hoi mom2be21, ik lees net dat jij vanavond gaat paardrijden, ik ben stiekem wel heel nieuwschierig tot hoever in de zwangerschap je van plan bent dat te blijven doen. Ik heb namelijk 2 paarden en het lijkt me echt vreselijk als ik niet meer zou mogen rijden. Ik ben speciaal opzoek gegaan naar een verloskundige die paardrijden goed vind. Ik weet dat je baarmoeder de eerste 3 maanden van de zwangerschap achter je schaambeen zit, dus tot die tijd rij ik zowiezo door. Ik heb met mijn vriend afgesproken te stoppen met rijden als ik een buik krijg. Ik ben heel benieuw hoe jij dat gaat doen.
Goedemorgen dames, Lekker weekend gehad allemaal? Wij hebben heerlijk genoten in Berlijn. Van de stad en van elkaar Op verzoek van mijn vriend bij thuiskomst even action ovulatie testen gehaald omdat ik vandaag of morgen uiterlijk mijn eisprong verwacht. Dit hou ik aan vanwege mijn lange cyclus van vorige maand. Het is ook goed mogelijk dat afgelopen maand een uitzondering was en dat mijn ei al is geweest in Berlijn. Toen ik gisteren bij thuiskomst de test deed kreeg ik een streep die niet heel licht was maar ook niet net zo donker als de controle streep. Ik dacht bij me zelf: als ik morgen test (vandaag dus) zal hij misschien wel donkerder zijn maar vandaag bleef hij helemaal weg. Niet eens heel licht maar gewoon helemaal niks. Betekend dat dat mijn ei is al is geweest en dat die van gister een afbouwende streep was? Of kan dat niet? Twijfel nu nog meer door die testen dan wanneer ik ze niet gebruik haha.
Laurazoey : uhm lastig ,heb je misschien een foto gemaakt van je test? In de 1e ronde ook action gebruikt en daarbij nooit echt zo,n donkere streep als de controle lijn gehad. Bij de 123 testen wel ,en soms twijfel ik en pak ik de cb er bij en heb dan toc een smiley, soms wordt je erg onzeker van die streepjes . Ik verwacht donderdag een positieve test te hebben spannend!!! Heb je de pre-seed nog gebruikt ? Is het fijn spul. Wij gaan vanavond voor het eerst de pre-seed gebruiken.
Haha een foto was handig geweest maar nee heb ik helaas niet gemaakt. Denk dat ik deze 5 op maak en dan volgende ronde zonder of met n ander merk doe. We hebben de pre seed nog niet gebruikt. De rede is dat we het best prijzig vinden en dan willen we wel zeker weten dat we het gebruiken op het juiste moment. Dat is ook de rede dat mn vriend vroeg of we dan niet beter de andere testen erbij konden gebruiken. We kijken het wel even aan. Genoeg kansen gehad als de spring eerder was en ook nog genoeg kansen als die nog komt. Vroeg me alleen af of die kan afbouwen. En als de action testen niet zo heel donker worden dan was die misschien wel gister. Haha onhandig
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee. Moet eerst maar eens zwanger zien te worden haha. Ik heb inderdaad ook zelf een paard. We zijn net weer lekker aan het opbouwen na slechte winterperiode, gelukkig is hij pas 5 dus af en toe rust is geen probleem Ik denk dat ik door rijd zolang het lichamelijk gaat en vertrouwd voelt. Vriendlief heeft al wel eens laten vallen dat hij liever heeft dat ik helemaal niet meer rijd als het raak is, maar daar is het laatste woord nog niet over gezegd haha!
Hallootjes; Kan je Fm88 veranderen in Zonnebloempje88, hebben mijn account verwijderd, ik kon er niet meer in.
Uhm ja ik weet niet of die afbouwd, bij mij loopt hij altijd wel op. 2a3 dagen van te voren. De ene keer had ik de dag na mijn ei totaal geen streep meer en de andere keer na mijn ei had ik de dag erna nog een licht streepje , dusja de ene keer bouwd het wel af en de andere x niet . Ja snap ik wij vinden het ook duur spul,dus ik gebruik het ook echt alleen als 1 a 2 dagen voor mijn ei zit.
Laurazoey : Een test kan zeker langzaam aflopen het hormoon dat je aanmaakt net voor en tijdens de eisprong is namelijk niet zomaar uit je lichaam. Dus het kan goed dat je een aflopend streepje hebt. Je duidelijke streepje kan dus heel goed een aflopende zijn geweest van afgelopen weekend.
Ahh oke. Nou ik test morgen nogmaals en zal dan eens kijken wat die doet. Is die dan weer wit dan ga ik ervanuit dat mn ei dit weekend is geweest en dat het dit keer hopelijk weer minder lang duurt dan vorige maand. Ja mijn vriend had echt zoiets van leuk om mee te beginnen maar niry in hrt wilde weg dus moest echt ovulatie testen van hem halen anders wilde hij er niet mee aan de slag. Begrijp het wel hoor haha Hopelijk hebben we het niet nodig en als we het volgende maand wel nodig hebben hoop ik dat het zn vruchten afwerpt Ben benieuwd hoe jullie het ervaren vandaag
Dankjewel voor je uitleg Ddara. Ik hoop het zo haha. Dan hebben we op het juiste moment sex gehad en duurt mn cyclus dit keet kinder lang Dan kunnen we als het raak is de baby "berlijntje" noemen hahaha
Mijn ervarig met ovu testen is ook dat ze aflopen! Hoop dat jullie Berlijn tripje zn vruchten af werpt!😉 Ik heb nog steeds veel pijn rondom mn blaas, liezen en baarmoeder? Ik had ff gegoogled en las dat het van t ontpillen kan komen, hoop dat het snel over is! Ik denk daardoor ook meteen dat het deze ronde nog niet raak kan zijn... Ik had vandaag ineens wel weer een beetje rekbaar slijm terwijl mn ei al geweest is (vorige week super veel super rekbaar slijm gehad. Pfff kan niet wachten tot we een week verder zijn!
Ik heb me even verdiept in de innesteling en wat je kan eten om het te bevorderen en wat je juist niet mag eten. NIET eten: Transvetten en linolzuur - Pizza - Fastfood - Koek - Taart - Chips - Frituur - En alles waar magarine, mais, zonnebloem olie en en soja inzit. Deze producten bevatten linolzuur en transvetten en deze vetten koppelen zich aan het baarmoederslijm (waardoor de vetten waarvan de in te nestelen eicel zich voed zich niet kunnen koppelen) met als gevolg dat er onvoldoende voeding is voor de eicel en deze niet innesteld en afsterft. Daar bij zorgen Transvetten ook nog aan schade aan het DNA van de bevruchte eicel. WEL eten: Onverzadigde vetten - Walnoten (handje per dag) - Cashewnoten (bevat de belangrijkste voedingsbrond van de bevruchte eicel) - WILD gevallen vetten vis (wild gevangen staat op de verpakking) - Tarwekiem olie - Omega 3 tabletten (GEEN omaga 6) Deze porducten bevatten de juiste vetten die zich aan het baarmoederslijmvlies koppelen waardoor de bevruchte eicel zich goed kan innestelen en voldoende voeding heeft. OOK erg belangrijk: Voldoende antioxidanten - Granaatappelsap - Ananas of ananassap - Cashewnoten - (Tarwekiem olie, vitamine c <bruistablet>) Antioxidanten kunnen er voor zorgen dat de schade die door de transvetten worden toegebracht aan de bevruchten eicel worden beperkt (of verholpen). Ik hoop dat jullie er iets aan hebben....... Dit is dus echt mijn ding al dat soort dingen uitzoeken.......
Heb niet meer opnieuw getest. Misschien kan ik dat morgenochtend nog eens doen 😊 Wauw DDara dat is nog eens een lijst! Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet zo mee bezig was 😳
Had ook stiekem al dingen uit zitten pluizen. Vandaar de tarwekiemolie gekocht en de granaatappelsap ga ik van de week even halen. Hoop niet dat de tarwekiemolie mijn cyclus in de wat gaat gooien,want dat lees ik nog wel eens . Ga ik daarom ook pas slikken vanaf mijn ei , en neem dan denk ik maar 1 capsule per dag in plaats van 3. Vitamine e zit ook in groente fruit. Eet dit ook extra . We zullen zien. Eerst wachten tot de testjes weer positief zijn . En al aan De klus natuurlijk !!!
rissie10: Ik gebruik de tarwekiemolie nu anderhalve maand en mijn cyclus is totaal niet verandert. Wel heb ik gelezen dat de tarwekiemolie je baarmoederslijm dikker maakt, dit zorgt er dus voor dat het eitje makkelijker innesteld, maar dat dikkere slijm zorgt er ook voor dat het eitje langer de tijd krijgt om zich in te nestelen. Dat zie ik dus als een voordeel ik heb liever dat het eitje wat langer de tijd heeft om in te nestelen en mijn menstruatie dus iets langer uit blijft. Dan dat het eitje te snel wordt weg gespoeld. Dus die langere cyclus is niet alleen maar vervelend maar zeker ergens goed voor.
Haha zitten wel wat dingen tussen waar ik van hou. Noten enzo helaas ook heerlijk bij de italiaan gegeten in berlijn. Lekkere pizza gehad haha. Misschien over n maand over op de tarwekiemolie en dat in combinatie met pro ceed. En hopen op een goede afloop
KLUSSERS Ladylien - 4e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 13 april Denise001 - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 18 april Rosa887 --- 4e ronde - 26 jr --- 1e kindje - nod 18 april Teletubbie - 1e ronde - 21jr - 1e kindje - nod 19 april Crosscountry - 4e ronde- 27 ir - 1e kindje - nod 21 april Jongedame - 2e ronde - 23 jr - 1e kindje nod 22 april Zonnebloempje88 - 2e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 24 april Jasmijn - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 27 april Mom2be21 - 2e ronde - 24 jr --- 1e kindje - nod 28 april Elsssm - 4e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod 28 april Sweety30 - 1e ronde- 32 jr - 3e kindje - nod 29 april DDara - 1e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod 2 mei Mackwek - 1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 3 mei Rissie10 - 3e ronde - 25 jr - 1e kindje - nod 8 mei NOD onbekend LauraZoey - 3e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod onbekend (1234567 mei???) Mirya - 1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod? Rica - 1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod? Natas123 - 2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod? Ely - 3e ronde - 28jr - 1e kindje - nod? Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod? Pineapple - 1e ronde - 24 jaar - 2e kindje - nod? ZWANGER XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje Meisje1234 - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje carannay - 1e ronde - 30 jr - 1e kindje Miek88 - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje ????? SJ86 - 4e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Meissie1001 - ? ronde - ? jr - ? kindje nod? Sweety30 - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Milou1990 - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod? LM19 - ? ronde - ? jr - ? kindje nod? Lievekind - 2e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Chann1992- 3e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Ilka - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod?