Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    KLUSSERS
    Ladylien - 4e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 13 april
    Denise001 - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 18 april
    Rosa887 --- 4e ronde - 26 jr --- 1e kindje - nod 18 april
    Teletubbie - 1e ronde - 21jr - 1e kindje - nod 19 april
    Crosscountry - 4e ronde- 27 ir - 1e kindje - nod 21 april
    Jongedame - 2e ronde - 23 jr - 1e kindje – nod 22 april
    Zonnebloempje88 - 2e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 24 april
    Jasmijn - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 27 april
    Mom2be21 - 2e ronde - 24 jr --- 1e kindje - nod 28 april
    Elsssm - 4e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod 28 april
    Sweety30 - 1e ronde- 32 jr - 3e kindje - nod 29 april
    DDara - 1e ronde - 29 jr - 1e kindje - nod 2 mei
    Mackwek - 1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 3 mei
    Rissie10 - 3e ronde - 25 jr - 1e kindje - nod 8 mei

NOD onbekend
    LauraZoey - 3e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod onbekend (1234567 mei???)
    Mirya - 1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod?
    Rica - 1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod?
    Natas123 - 2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod?
    Ely - 3e ronde - 28jr - 1e kindje - nod?
    Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod?
    Pineapple - 1e ronde - 24 jaar - 2e kindje - nod?

ZWANGER
    XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje
    Meisje1234 - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje
    carannay - 1e ronde - 30 jr - 1e kindje
    Miek88 - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje

?????
    SJ86 - 4e ronde - ? jr - ? kindje - nod?
    Meissie1001 - ? ronde - ? jr - ? kindje – nod?
    Sweety30 - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod?
    Milou1990 - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod?
    LM19 - ? ronde - ? jr - ? kindje – nod?
    Lievekind - 2e ronde - ? jr - ? kindje - nod?
    Chann1992- 3e ronde - ? jr - ? kindje - nod?
    Ilka - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod?

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik zie het wel ieder lichaam is toch anders . Maar denk maar zo baat net niet dan schaat het niet.
    Moet er wel om lachen hoor wat we allemaal wel niet doen om zwanger te worden:$
    Ik zie dingen voor bij komen zoals 10 soorten vitamine pillen, dit eten dat eten. Warme voeten in een kruikje haha .

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha jah het lastige blijft dat we nooit zullen weten of we ook zwanger geraakt zouden zijn in de betreffende maand als we de dingen niet hadden gebruikt. Sommigen zullen ergens enthousiast over zijn terwijl anderen nog steeds geen resultaten boeken met dezelfde methode

4. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Ja vreselijk he wat voor moeite we er voor doen he.......

Het begint met foliumzuur, ogema 3 tebletten en tarwekiemolie Dan die vreselijke ovulatie testen (hoewel ik dat stiekem heel leuk vind)
    Dan gaan we met ze alle aan de pree~seed (ook best fijn spul maar toch)
    Vervolgens voelen we na de eerste wip al onze zwangerschapskwalen op komen.
    Dan nemen we van alles tot ons wat de innesteling kan bevorderen zitten we met kruiken en dikke sokken (bij dit zomerse weer)
    Vervolgens zijn we al aan het testen voordat het eitje de kans heeft gehad in te nestelen.
    En aan het einde van het liedje zijn velen van ons gewoon weer ongesteld (en is ons humeur 2 keer zo slecht als anders)

En dan vergeet ik nog de maanstenen, geluksarmbandjes, verschillende kleuren sokken of weet ik veel wat voor bijgeloven we er verder nog op na houden!

5. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL

Hahahaha geweldig :D
    Je vergeet natuurlijk wel dat je minstens een halfuur na die wip moet blijven liggen met je billen omhoog ;)
    Het liefst een handstand ivm de zwaartekracht..

6. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha als je het zo bekijkt is t best erg ja! Ik doe voorlopig voorlopig alleen een multivitamine met foliumzuur en als die op is heb ik een andere multivitamine met foliumzuur en omega 3. Verder Let ik op dat ik geen pijnstillers neem of paracetamol en drink ik geen alcohol, maar dat laatste deed ik ook al niet voor ik zwanger wilde worden.

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Whhahah lig hier in de deuk om jou verhaal ddara!!!
    Wat we allemaal niet doen om zwanger te worden. Het is een heel proces dat weet ik wel .
    Heeft hier iemand toevallig last van puistjes net voor je ei in aantocht is ?? Valt me eigenlijk wel op dat ik steeds voor me ei hier en daar puistjes in me gezicht krijg en op me borst en schouders.

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heb ik ook rissie10. Rond mn eisprong en menstruatie altijd n dikke op mn kin haha

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Leuk he die puisten!! Toen ik aan de pil was had ik dit niet , denk soms wel eens straks zien mensen het van o wat heb je ineens veel puistjes ofzo.. Ben je zwanger ??? Of slik je de pil soms niet meer.
    Merk wel dat als ik bij me ouders en vrienden ben dat ik het zo graag wil zeggen . Ik slik de pil niet meer ,hahha . Toch kan ik goed me mond houden. Me vriend is daarin tegen erg slecht. Die krijgt steeds een rood hoofd als het om babys en kinderen gaat .

10. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Ik heb ook altijd het gevoel dat mn hoofd dan een uithangbord is waarop staat: ik wil zwanger worden! Zie je die pukkels?!😄

11. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar Rissie10! Ik zou het ook zo graag willen vertellen, maar doe dat uiteraard niet. Ben wel heel blij met dit forum want ik moet wel echt een uitlaatklep hebben!

Puistjes rond eisprong heb ik ook! En nu begint het ook wat, een week voor nod. kan me niet zo goed herinneren of ik dat in eerdere maanden ook had. waarschijnlijk wel, maar natuurlijk hoop ik van niet en dat het een zwangerschapssymptoom is haha! Dat hoop ik van alles wat ik voel.

Ik denk dat het deze ronde weer niet raak is, heb weer een aantal klachten die ik eerder ook gehad heb en toen was ik niet zwanger. Misschien toch eens overwegen om ovulatie testen te gaan doen. Moet alleen wel even bedenken hoe ik dat dan ga doen want ik werk tot half 5 en ga daarna vaak nog naar mn paard dus ben meestal pas rond 7 uur thuis, is dat erg?

12. Zonnebloempje88

Zonnebloempje88 Niet meer actief

Lastig om de zichtbare symptomen te verbergen. Puistjes en pukkeltjes had ik vorige maand niet nu wel en best veel ook met name in me gezicht en hals. Ook qua uitstraling en eten zeggen me collega's al goh wat ben jij vrolijk of he je eet zo weinig ben je zwanger blablabla!! En indd als het over baby's gaat verraad mijn kleurtje in me gezicht al veel helaas. Maar probeer het toch te vermijden!
    Hoop ook niet dat mensen mijn teleurstelling zien als er weer een zwanger is. Ik probeer zo blij mogelijk over te komen, maar vaak verraad je gezichtsuitdrukking veel!

13. Zonnebloempje88

Zonnebloempje88 Niet meer actief

Ik dacht ook altijd ik begin er niet aan tot 2 weken geleden. Het is wel handig en zo zie je ook duidelijk wanneer je moet/kan klussen!
    Volgens mij is het zo dat je vanaf 10:00 in de ochtend tot 21:00 in de avond kan testen?!

14. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij zijn gewoon open naar familie en vrienden toe. Verteld dat ik gestopt ben met de pil een dat we nu afwachten. Ook gezegd dat ik verwacht dat er het eerst komende jaar niets gebeurt. Iedereen is tactisch genoeg om niet iedere week te vragen of er al iets is. Vind het fijn om geen ongemakkelijke situaties te hebben waarin je niet zo goed weet wat te zeggen.

Wat betreft puistjes: Help!! Ik heb er sinds gister ineens een heleboel (ik zit nu op dag 6 van mijn cyclus). Hopelijk gaan ze ook snel weer weg want ik vind het geen gezicht!

Ik zit nog in twijfel over ovulatie testen. Ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus eruit gaat zien. Dan zou ik al vroeg moeten gaan testen. Best kostbaar dus misschien wacht ik nog even af hoe alles gaat lopen...

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha nou mijn moeder, schoonouders en onze goede vrienden weten dat we het aan het proberen zijn. Kan ik toch niet voor me houden bij hun :)

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Enige die het bij ons weten is een goeie vriendin van mij en oud collega , omdat ik wat dingen gevraagd had over zwangerschap en stoppen met de pil.
    Wil het voor familie als verassing houden.
    Ook al is het soms erg lastig .
    Mom2be21:
    Ik heb ze ook een paar dage voor nod, en dacht ook oo zal ik zwanger zijn ,maar helaas .
    En ov testen kan je verschillend doen hoor, ene keer doe ik het sochtends andere keer weer tussen de middag of einde van de middag en als me ei bijna nadert soms 2x per dag en wel is s avonds , ( hoezo bang om me ei te missen) hihi:D

17. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Bij ons vragen de ouders ook elke keer wanneer ze opa en oma worden. Voor allebei zou het het eerste kleinkind zijn en vind sat wel bijzonder. Lijkt me erg leuk.

Mijn ovulatie test was vandaag weer wit. Dus die van maandag was denk ik een afbouwende streep. Dat betekend dat de cyclus ook weer korter is.

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier toevallig 1 dag eerder een positieve ov test dan normaal . Had gister avond al last dat ik dacht uhm. Maar de test was gister nog erg licht . Vanmiddag een twijfel geval of hij positief was. Net nog maar een keer gedaan omdat ik een test freak ben. En dit was een knaller !! Vanavond maar even aan de klus:D

19. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Laurazoey: hoe kort zou je cyclus zijn dan als je ei toch van het weekend was? En heb je ei pijn gehad ? Ik heb namenlijk zo.n rare buik en misselijk. Ok wel vruchtbaarslijm. Ik had afgelopen donderdag ok een donkerder streepje en toen ineens weer weg dat was 4 dagen na mijn menstruatie , en vanaf gister ineens weer oplopend, dus misschien dat hij bij jou ok nog komt 1 deze dagen. Had ok nog niet verwacht dat hij vanaf gister licht streepje vandaag ineens al zou zal knallen , misschien heb je morge ook ineens een streepje en dan een dag later positief, alles kan heb ik wel gemerkt
    Voor onze ouders/ schoonouders zou het ook het eerste kleinkindje zijn, mijn moeder heeft het steeds over die is zwanger die is oma, haha ik zeg niks:D

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heel raar, heb ineens extra afscheiding.
    Kan het dat je sochtends geen streep hebt en toch savonds vruchtbaar slijm hebt? Had verwacht dat ik dan vanochtend wel een positieve test zou hebben?

Deel Deze Pagina