Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.478
    330
    83
    Zou iemand voor mij even het lijstje wollen aanpassen dat het de 3e ronde word? Op me mobiel is het niet zo makkelijk merk ik haha

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik denk niet dat er veel aan denken slecht is. Ik probeer er alleen wel zo weinig mogelijk mee bezig te zijn op het gebied van wat ik voel in mn lichaam omdat ik mezelf dan gek maak.

En inderdaad, het duurt een poos voor je iets kan zien dus ja dan is de zomer wel voorbij

3. Ashje

Ashje Lid

22 apr 2015
    42
    0
    0
    Nja een nicht van mij die is ondertussen bevallen van de 4de(!!!) Allemaal een ongelukje...😕
    dat neemt natuurlijk niet weg dat ze alle 4 harstikke welkom waren hoor.. maar wel frusterend..

je lichaam kan je iniedergeval flink voor de gek houden.. en dat maakt het zo lastig om er niet mee bezig te zijn

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Zoo dat zijn een boel ongelukjes. Gelukkig wel gewenst. Ja sommigen worden al zwanger van denken aan sex haha

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vind net toch altijd wel knap , zeker voor de mensen die dan ok nog is 1 pil vergeten zijn en dan precies op dat moment seks gehad hebben en dan ook zomaar zwanger , en wij nemen niks willen graag zwanger worden knuffel. Rond de eisprong en er gebeurd niks . Toch wel apart

6. Ashje

Ashje Lid

22 apr 2015
    42
    0
    0
    Ja dat vind ik ook zo bizar.. daar wordt ik zo moedeloos van. Maar ja die zijn er totaal niet mee bezig dus mss ligt het daar toch aan?

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja vraag me soms wel af hoe dat kan maar sommige mensen zijn als combinatie extreem vruchtbaar en anderen moeten er wat minder moeite voor doen. Is in ieder geval wat ik mezelf voorhoudt omdat het anders frustrerend is

8. Miek88

Miek88 Lid

19 mrt 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lieve meiden!

Niet denken aan zwanger worden kan niet als je het graag wil!
    M'n omgeving en vriendinnen zeiden altijd miek je moet er niet zo mee bezig zijn want dan lukt het helemaal niet..
    Nou en of ik er dagelijks mee bezig was.
    En ondanks dat toch de tweede ronde zwanger! Dus lieve meiden denk er lekker over na vrij tijdens je vruchtbare dagen meer kan je niet doen!

Dat ik nu zwanger ben vind ik nog steeds biZar en fantastisch tegelijk!

9. Zonnebloempje88

Zonnebloempje88 Niet meer actief

Ik denk als je nu zwanger zou zijn toch in de zomer al een buikje heb hoor. Is per persoon wel verschillend! Mijn schoonzus nu 17wk en al een flinke buik hoor. Dus ik wacht liever met kleding kopen.

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hmz ja ik denk dat dat per persoon kan verschillen. Maar 17 weken is wel 4 maanden. Dus over 4 maanden een keer wat nieuws moeten kopen zou ik zelf niet erg vinden.

11. Zonnebloempje88

Hihi...! Ja klopt had niet zitten tellen maar is indd 4 mnd. Haha nee sowieso vind ik dat ook helemaal niet erg om weer te moeten shoppen. Heb al zoveel leuke dingen gezien van noppies! Love it.
    En heb nog genoeg zomerkleding alhoewel broeken al snel niet meer lekker zitten heb ik wel is gehoord omdat je lichaam toch veranderd.

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Heb ook zin om zwangerschaps kleding te koppen, lijkt me juist leuk, heb voor de zomer best wat jurkjes waar rek in zit dus die kunnen wel ff mee. Pfff ben enorm sago , en de rede slaat nergens op,,, alleen omdat we het gister avond niet meer gedaan hebben omdat vriend lief om 3 uur thuis kwam van zijn werk . Eergisteren wel op de dag van de positieve test, maar wil me kans goed benutten en nu voel ik me zo van nou van die ene keer zal het wel niet raak zijn....
    Weet heus wel dat het van die ene keer wel raak kan zijn ,maar toch :x

13. Zonnebloempje88

Oow dat gevoel ken k ja! Je wil dolgraag dus je probeert er alles aan te doen om het indd goed te benutten. Ik zou ook balen als ik het de volgende dag niet heb gedaan. Ik heb het op de dag van de eisprong gedaan maar daarna niet meer. Althans niet dag erna.

Ow dat is inderdaad wel fijn zeg dat je nog jurkjes heb. Ik heb indd ook een jurkje voor de zomer die stretch is dus kan ik nog wel aan.

Vandaag of morge mijn nod als ik reken vanaf eisprong is dat morge, ik heb totaal geen klachten meer zoals een week geleden. Zelfs geen gevoelige borsten/tepels. Dus het zal morge wel feest zijn.

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hoop het voor je zonnebloempje dat je morgen een positieve test mag hebben!!!
    Ik heb nooit ergens last van voor me nod?? Ja steekjes hier en daar , maar nooit gevoelige borsten moe plassen misselijk.
    Dus ik hoop dat als k over 14 daag kan testen dat ik dan wel eens zere borsten heb op een keer misselijk ben haha .
    Zo zie je maar is bij iedereen anders , maar lees vel dat meiden zere borsten en veel zwangerschaps kwaaltjes hebben en niet zwanger zijn , en hebben ze een maand niks en zwanger .

Ja voel me echt een beetje nutteloos nu ,dat ik denk o als het niet raak is is het onze eige schuld. Zo gevoel heb ik. Maarja ik lees net dat er zeker wel een kans is als je klust op de dag van de positieve ov test. Dus we wachten af meer kan ik niet doen.

15. Zonnebloempje88

Kijk toch weer iets positiefs wat je gelezen heb, dus er bestaat zeker wel een kans dat het nu raak is! Kijk als je niet op de dagvan eisprong klust is er miss weinig kans. Dus je heb het goed gedaan.

Mwah vorige week wel kwaaltjes al snel duizelig met opstaan, heel veel slijm afgelopen woensdag zelfs waterig slijm maar nu juist niet.
    Ook straalde ik. Ach we zien wel! Anders naar ronde 3. Maak me er niet druk om hoop alleen dt ik dit jaar wel een posi test heb!

16. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Het wordt nu toch spannend. Het einde van ronde 1 nadert. Maar verwacht er eerlijk gezegd niet veel van. Maar ja je weet nooit.

Alle positieve testers nog gefeliciteerd. En alle wachtenden succes.

17. Ashje

Ashje Lid

22 apr 2015
    42
    0
    0
    Gefeliciteerd dames met positieve test!

Morgen weet ik meer...

18. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    @Rissie10
    Als je eergister een positieve test had zou je ei na 24 tot 36 (max 48) uur moeten springen. Als je gister niet heb kunnen klussen kan je toch als nog vandaag klussen?????? Het eitje kan na de eisprong nog 12 tot 24 uur bevrucht worden (en in uitzonderlijke gevallen 48 uur)
    Ik heb dus tot 48 uur na mijn eisprong geklust...... want de 'racezaadjes' kunnen er al in 45 minuten zijn:D

19. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    En al zou het niet werken....... voor je eigen gemoedstoestand is het gewoon beter...... hebben we tenminste het gevoel dat we er ALLES aan gedaan hebben!

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja idd , ik zal me vriend wel even verleiden vanavond . Als is het idd alleen maar voor het idee dat ik er alles aan gedaan heb,
    En er is een kleine kans dat we nog optijd zijn

Deel Deze Pagina