Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha er is er maar 1 nodig.. een gelukstreffer zit in n klein hoekje :)
    En anders nieuwe ronde nieuwe kansen :) die positieve test komt er

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Die positieve test moet er komen Laura!!
    En idd die ene keer kan genoeg zijn !! Heb maar 1 snel zaadje nodig

3. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ja dames het is allemaal zeer frustrerend inderdaad... Vooral als iemand zomaar zwanger raakt tijdens de pil.. ik hou dan maar altijd in gedachte dat er toch een fout is geweest in het pil gebruik.. dat maakt de frustratie draagbaar haha.. maar lieve dames houdt de moed erin want wanneer je zwanger raakt is helaas onbepaald en komt vaak op een onverwachts moment! En hoewel we allemaal dat zwanger zijn idealiseren.. is het vaak toch niet zo fijn en lekker als dat het eruit ziet bij andere dames.. Want er is zijn zoveel dingen die niet verteld worden haha.. toch weerhoudt me dat er niet van om heel graag zwanger te willen raken.. en wat ik zo gelezen heb is de kans per eiersprong 25 % om dan ook echt daadwerkelijk zwanger te raken! Dus moet je nagaan wat een wonder het eigenlijk is!

4. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik word een beetje moedeloos.. nog steeds een negatieve test en nog steeds geen menstruatie.. meer die hier last van hadden? En zo ja , hoe kwam dat dan?

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Balen denise!! Hoeveel dagen ben je overtijd? Lijkt me zo verveld, het liefst wil je of een negatieve test en gelijk ongesteld zijn door naar de volgende ronde, of zwanger. Dit maakt je zo onzeker .

6. Elsssm

Elsssm Lid

21 mrt 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lady's

natas123, wat erg voor je! ik herken me een beetje in jouw situatie, ook 2 miskramen gehad in 2013, en zowel ik als men vriend hebben er een beetje een depressie aan over gehouden, allebei naar een psycholoog geweest, niet enkel voor die miskramen, maar er kwamen ook veel andere dingen naar boven... De moed niet opgeven meid! wij zijn er ondertussen allebei helemaal bovenop! genieten van de kleine leuke dingen in het leven en vooral, genieten van elkaar! Ik heb voor mezelf de klik gemaakt dat een babytje enkel de kers op de taart is, maar dat ik voor het zover is ga genieten van elke dag die ons nog rest onder ons tweetjes
    (oke, nu klinkt het misschien alsof ik zwanger ben, maar dat is dus nog niet het geval!)

voor de rest, ik probeer het ook zo veel mogelijk los te laten, er niet te veel over na te denken! Hoe meer ik erover nadenk, hoe langer mijn cyclussen worden, in 2012 heb ik zelfs een cyclus gehad van 93 dagen!!!! so for all you lady's out there.. niet opgeven...

Denise, hoe meer ik wachtte op mijn menstruatie, hoe langer mijn cyclussen werden... Daarom dat ik met die ovulatietesten begonnen ben. ik zoek voor de rest veel afleiding hierthuis, op school (ben leerkracht) en elders. Ik blijf natuurlijk hopen dat ik volgende week goed nieuws heb en dat het deze keer eindelijk prijs mag zijn, maar als dat niet het geval is: een paar daagjes balen en dan weer met volle moed verder ;)

jongedame, jammer om te horen, bij mijn tweede miskraam heb ik vooral voor ogen gehouden dat er waarschijnlijk iets mis is geweest met het vruchtje, en dat men lichaam het daarom afgestoten heeft... volgende keer meer geluk, ik duim alvast mee!!

Men vriend heeft altijd gezegd dat hij voor zijn 30ste papa wil worden, wel, hij wordt in juni 30. Zou het ons lukken? we'll see...

Ondertussen precies wat last van pijnlijke borsten, idd ook veel puistjes, eentje recht op mijn neus (verschrikkelijk), voor de rest niet echt veel last!

duimen!!!!!!

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Denise001 ik had het ook deze keer. Was 6 dagen te laat maar hij kwam alsnog. N late eisprong was het. Heb geen stress of iets. Als mijn rondes nu weer normaal lopen zie ik het als iets eenmaligs. Als ik vorig weekend mijn ei heb gehad dan klopt het wel dat mijn ronde weer korter is deze keer. Mocht het erg lang duren toch even de huisarts bellen hoor. Die willen meestal wel dat je een week wacht maar dan toch wel even aan de bel trekken.

Elsssm mijn vriend zei dat ook haha maar die is toch echt 30 geworden op 17 april. Mocht het raak zijn deze ronde dan zou dat zijn verjaardagsweekend zijn gebeurt dus zou wel leuk zijn.
    Ik heb zelf gezegd dat ik ook voor mn 30e moeder wil zijn. Gelukkig heb ik daarvoor 3 jaar :) ik heb altijd gezegd 27 of 28 voor nummer 1 zou leuk zijn en die kant gaan we nu op. Fingers crossed!

En allemaal duimen voor elkaar :) :)

8. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Rissie ik ben nu als ik uitga van een normale cyclus een week overtijd. Zelfs m'n man raakt hier gefrustreerd van haha.
    Moet hij zich voorstellen hoe wij ons af en toe kunnen voelen 😅

@elssm jaa daar lijkt het wel op hoe meer ik hoop op m'n menstruatie hoe meer het uitblijft.. ik werk gelukkig fulltime dus heb genoeg afleiding en thuis heb ik ml nog rondlopen die ook aandacht wil haha, volgende week zal wel lastig worden dan draait hij nachtdiensten. Maar het komt goed! Ik gebruik zo wel ovu testen maar nooit echt een knaller gehad wat ik hier zie..

@laurazoey ja de kans zit er wel in dat ik een laat ei had. Als m'n ei is gesprongen Heb ik namelijk heel erg last van m'n borsten. En volgens mij heb ik daar nog geen 2 weken last van.. Dan moet ik thuis even op m'n kalender kijken. Ik kijk het komende week nog aan en anders inderdaad even naar de huisarts

Ik duim voor ons allemaal :D

9. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Denise wat ontzettend balen zeg!!

Hier ontzettende testdrang! Maar ik zit op cd 24 dus ik moe echt nog even volhouden😒

Nog meer dames met testdrang?

10. Elsssm

Elsssm Lid

21 mrt 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denise, echt niet leuk zolang moeten wachten en niets weten... je zegt dat je vriend hiervan zelfs gefrustreerd raakt, wel die van mij laat het allemaal heel koeltjes over zich heen komen. hij heeft zoiets van: ok, ei is geweest, nu moeten we twee weken wachten en dan zien we wel, maar ik ga me in die twee weken er echt niet druk in maken :p (typisch mannelijk denk ik dan)

ondertussen moet ik echt moeite doen om het uit men gedachten te zetten, dinsdag is niet zo ver meer weg, en begin ondertussen vanalles te voelen, maar weet niet of dat is omdat het echt zo is of omdat ik het wil voelen allemaal... Ik weet van met men miskraam dat ik de eerste weken erg moe ben en vooral last heb van hoofdpijn en pijnlijke borsten.
    wel dat moe zijn kan ik deze week niet ontkennen, maar kan natuurlijk ook gewoon voorjaarsmoeheid zijn. Die hoofdpijn kan ook door men hooikooirts komen (ik durf namelijk niets te nemen) en die pijnlijke borsten is nog maar heel lichtjes en het ene moment denk ik dat wel te voelen, maar het andere moment denk ik dat ik het me inbeeld...

larurazoey, voor mijn 30ste kan nog altijd lukken, dat is pas over 15 maanden :p fingers crossed :D

konden we de tijd maar een stukje vooruit draaien

(Hoe zetten jullie eigenlijk die banners onder jullie berichten? )

11. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Inplaats van testdrang heb ik denk ik test angst! Ik zit nu op 9dpo, en me vriend zegt test vast op 10dpo...... Nou ik heb hem mooi duidelijk gemaakt dat dat dus niet gaat gebeuren. Mijn menstruatie kwam vorige keer op 16dpo/cd26 dit keer had ik mijn ei 1 dag later dus als menstruatie weer op 16dpo wat is me cyclus dit keer een dag langer.
    als ik 2 of 3 mei niet ongesteld wordt durf ik echt nog niet te testen hoor lijkt me zo vreselijk een negatieve test dan zie ik liever gewoon menstruatie! En vroeg testen lijk me nog veel erger, stel je voor dat je op 10dpo positief test en 4 dagen later toch negatief dan zou ik gek worden!
    Op 7 mei heb ik een afspraak voor een bindweefsel massage, dit wordt sterk afgeraden tijden zwangerschap, dus als ik 7 mei op 20dpo nog niet ongesteld ben ga ik pas testen!

Gelukkig heb ik wel de perfecte afleiding gevonden!!!!!!! Ik ga mijn paard laten dekken. 11mei moet ze naar de "gyn" om te kijken waar ze is in haar cyclus en waarschijnlijk wordt ze dan in de dagen er na gedekt! Nu heb ik tenminste iets anders aan me hoofd dan alleen zwanger worden......

Daarbij zei de dierenarts dat mijn paard zonder verleden waarschijnlijk in 1 of max 2 rondes drachtig is. En dan denk ik bij me zelf afs het bij dieren zo makkelijk gaat kan het nooit echt moeilijk zijn alleen bij dieren is vaak heelduidelijk of word opgespord wanneer hun ei is. En aangezien wij allemaal aan de ovulatie testen zijn heb ik toch ook wel extra goede hoop voor ons gekregen. Als je op de juiste dag sex hebt moet de kans gewoon heel groot zijn!

12. Zonnebloempje88

Zonnebloempje88 Niet meer actief

Hier nog steeds geen bijzonderheden of menstruatieklachten! Dus zit op het wachtbankje.
    Succes allemaal voor de nod's.

13. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @elssm ja hij heeft totaal geen geduld.. als hij kon keek hij me zwanger hahaha.
    Zal er niet zoveel bezig mee zijn als mij maar vind het vooral voor mij vervelend dat het zo onduidelijk allemaal is.

@ddara ja lijkt mij ook vreselijk om eerst positief te testen en dan pas negatief! Haha je vriend is dus ook zo'n ongeduld?

@zonnebloempje succes ik duim voor je!

14. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    @ Denise001
    Ja me vriend is zeker ongeduldig die wilde eigenlijk al testen na zijn eerste poging me te bevruchten ;) hahahaha.
    Ik ben ook wel ongeduldig hoor maar dat ongeduld weegt niet op tegen de angst voor een uitslag op de test die ik niet wil........ dus ik wacht liever!

15. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    #915 DDara, 25 apr 2015
    Laatst bewerkt: 25 apr 2015
    Meiden hebben jullie al een idee of jullie gaan kijken wat het wordt als jullie zwanger zijn? Of willen jullie dat het een verrassing blijft?
    En hebben jullie een stiekeme voorkeur voor een jongen of een meisje? (uiteraard ben je overal even blij mee maar toch)

En zijn jullie van plan braaf te wachten tot de 12 weken voor je het verteld aan familie en vrienden of vertel je het meteen?

Ik denk dat ik het mijn ouders meteen vertel als ik zwanger ben en ook me schoonzus en zwager mogen het weten verder hou ik het nog even geheim tot de 12 weken.
    Ik wil niet weten of het een jongetje of meisje wordt vind het leuk als ik een goede reden heb om te persen:p dat er echt een verrassing uit komt hahahah :D
    Ik had altijd stiekum een vookeur voor een meisje dat heb ik nog steeds wel een beetje maar ik vind kleine joggies altijd zo schattig dus ik wordt overal even blij mee!

16. Elsssm

Elsssm Lid

21 mrt 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    DDara, Ik wil eigenlijk niet weten wat het wordt... Maar mijn vriend wil het wel weten (kost wat kost) Dus dat wordt nog een belangrijke discussie hihi ;)

Hij hoopt natuurlijk op een jongen, maar aangezien we al zoveel problemen gehad hebben maakt het helemaal niet uit natuurlijk! zelf hoop ik stiekem ook op een jongen, maar met een meisje ga ik zeker even gelukkig zijn! een jongen, omdat die meestal meer aan hun mama hangen LOL, en omdat ik me zelf altijd veel beter verstaan heb met mijn vrienden dan mijn vriendinnen, was zelf wat ruwer, uitbundiger van aard, dus vandaar. Een meisje is dan op een ander vlak ook weer heel leuk... die blijven knuffelen (als ik die dames in mijn klasje zie;) ) dus hoe meer ik erover nadenk, hoe minder voorkeur ik heb;)

Aangezien ik al enkele keren een miskraam gehad heb ga ik het gewoon tegen men ouders en men beste vrienden vertellen, ten eerste omdat ik het toch niet geheim kan houden voor hen, en ten tweede voor als het (alweer) zou mis gaan. Bij men eerste miskraam moest ik met zeer zware bloedingen naar het ziekenhuis, en mijn vriend was niet te bereiken op zen werk, alleen gaan zag ik helemaal niet zitten omdat ik wist dat er iets helemaal niet goed zat. Als ik toen mijn mama niet gehad had voor steun... Naar de rest ga ik wel zwijgen tot de 12 weken om zijn! (als het nu lukt zou ik het net voor de grote vakantie tegen al mijn collega's kunnen vertellen:) ) hoewel ik niet verrast zou zijn als ik mijn mond vroeger voorbij zou praten hihi

maar mss niet te vlug van stapel lopen en eens eerst wachten tot ik positief test ;)

Wanneer testen jullie? eerste nod? of wachten jullie langer?

17. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Stiekem heel stiekem gaat onze voorkeur uit naar een meisje..
    Alhoewel ik een jongen niet erg zou vinden want dat word dan gewoon een mama's kindje ;)

We willen beide weten wat het word en vertellen het ook aan familie en vrienden.
    Ik vergeet nooit hoe irritant ik het vond dat m'n beste vriendin het geslacht geheim hield haha. Plus ik ben heel slecht in zo'n dingen verbergen.

Had gehoopt dat het nu raak zou zijn dan kon ik op moederdag vertellen aan m'n ouders dat ze opa en oma worden.
    Dan zou ik bijna 8 weken zijn. Rond die tijd zou ik het ook bekend willen maken

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb ook wel een voorkeur voor een jongen maar ook meer omdat ik niet zon meisje meisje ben en dan bang ben dat zij eel zo wordt en ik haar vlechtjes in haar haar moet doen en dat kan ik niet hahaha. Maar het allerliefste wil ik gewoon van allebei 1. Eerst n jongen en daarna een meisje.

Ik twijfel of k het wil weten. Tis wel heel erg makkelijk qua kleurtjes ip de baby kamer en leuke kleertjes die specifiek voor meisjes of jongetjes zijn.
    Maar de verrassing is ook heel mooi denk ik.
    Ohja en ik hoorde van iemand die een meisje zou krijgen dat het ineens een jongetje bleek bij de geboorte. Das een flinke verrassing als je alles op een meisje hebt aangeschaft. Dus er zijn wel risico's als je het denkt te weten :)

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oha en ik kan het niet voor me houden. Ouders mogen het weten en dan weten de broers en schoonzusjes het ook meteen.

Vrienden en collega's daar wacht ik mee tot na 12 weken. O0 mn beste vriendinnetje na dan

20. Ashje

Ashje Lid

22 apr 2015
    42
    0
    0
    Pfff.. vandaag nod maar nog geen rode duivels.. wel de krampen.. maar Veel misselijk. Als ik morgen nog geen rode duivels aan tref ga ik maar eens testen!

Deel Deze Pagina