Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Zo even een daagje afwezig geweest veel gemist zie ik!! Spannend voor de meiden die nu op of rond hun nod zitten. Ik zit weer op het wacht bankje. Gister toch voor de zekerheid nog eventjes gezellig gemaakt.
    Hopenlijk is het gelukt:D

Ik hen me voorkeur denk ik voor een meisje, mijn vriend wil ook graag een meid, maar sinds we bezig zijn maakt het me eigenlijk niet uit, als er maar een kleine beeb komt.

Zou wel willen weten wat het wordt. Zou niet zolang kunnen wachten denk ik haha.
    En ga het zeker meteen aan me ouders vertellen en zusje. Pas bij 12 weken aan de rest van de familie en vrienden

2. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.479
    331
    83
    Mn voorkeur is toch stiekem een meisje haha, ook al zijn jongens ook wel leuk!
    Ik ga 't pas vertellen rond de 15 weken, heb bij de 1e zwangerschap al wel berteld etc. Maar nu wacht ik gewoon lang!:)

3. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Voor mij ligt de voorkeur op een jongen. Maar ja. Heb ook al 2 meiden. Maar nog een meid ben ik net zo blij mee. 😊

4. Ashje

Ashje Lid

22 apr 2015
    42
    0
    0
    Vandaag negatief getest :( maar nog steeds geen rode duivels.. Dus we wachten maar weer af.

5. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Spannend. Kan zijn dat je cyclus anders is. Maar hoop voor je dat je alsnog positief gaat testen.

6. Ashje

Ashje Lid

22 apr 2015
    42
    0
    0
    Zou raar zijn. Ik heb wel een regelmatige cyclus
    En zit nu op 15 dpo..

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mijne was ook regelmatig tot vorige maand. Helaas kan er altijd een uitzondering tussen zitten. Had ik ook nog nooit meegemaakt. Maar gewoon even afwachten en bv over 48 uur weer testen als je niet ongesteld wordt.

8. Zonnebloempje88

Zonnebloempje88 Niet meer actief

Vandaag negatief getest maar nog steeds niet ongesteld.

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Even afwachten dames. Het kan zijn dat de testen later nog pofitief worden of dat je toch nog ongesteld wordt helaas. Enige mogelijke is geduld hebben hoe vervelend het ook is. Succes :)

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Balen een negatieve test, maar zolang de rode duivels er nog niet zijn kan alles!!

11. Zonnebloempje88

Ik blijf een beetje hoop houden, nu met vlagen lichtelijk misselijk en steken in zij en onderbuik!

We gaan het zien, anders naar de volgende ronde!

12. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    HEy meiden, mag ik hier ook meekletsen? Na onze MK in januari, zijn we weer volop bezig in dit voorjaar om er een winterkindje van te maken hihi...

Het is voor mij/ons een bijzondere ronde, omdat wij op de echo het eitje voor en na de sprong hebben gezien vorige week. Er werd heel lang nog gedacht dat er nog een rest MK zat in mn BM, maar na lang zoeken en van t kastje naar de muur gestuurd te zijn, weten we nu dat er niets zit. GElukkig! En daarbij tweemaal het eitje gezien...hoe bijzonder!!
    Ik ben zo benieuwd volgende week! Zelfs de gyn was afgelopen dinsdag benieuwd of ik zwanger zou zijn....;)

Voorkeur? Ik heb twee jongens, dus een meisje zou leuk zijn. Maar een jongen is ook welkom...een echt mannengezin met de mama die de broek aanheeft hihi...;)

13. Ashje

Ashje Lid

22 apr 2015
    42
    0
    0
    @rissie10: balen, maar inderdaad de moed erin houden! ga morgen weer testen met kv 2 voor 5 hopelijk dan wel positief :)

14. Elsssm

Elsssm Lid

21 mrt 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    testen jullie allemaal de eerste nod ? Ik heb ovulatietesten gebruikt, dus weet zeker dat men menstruatie op 28/04 moet komen. Als dit niet het geval is, zou ik dan direct de dag erna testen of nog een weekje wachten? (hoewel me dat moeilijk lijkt!)

Hoe gaan jullie om met wat je wel of niet mag eten? moeilijke discussie geweest hierthuis... aangezien ik wacht op men nod, en er dus kans is dat ik zwanger ben vraag ik me af of ik al moet opletten wat ik eet... hiermee bedoel ik dan rood vlees, rauwe eieren in chocomousse,...

graag jullie mening ;)

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ashje:Zag ik een ander forum dat je met cb getest had??

16. Zonnebloempje88

Om eerlijk te zijn ben ik sinds jan gestopt met alcohol en ook hou ik in de gaten wat ik eet. Zels mijn man is hier mee bezig! Ik zou indd roodvlees en rode eieren etc vermijden! Ik dronk eigenlijk iedere dag Aloë vera drink maar schijnt slecht te zijn voor de bevruchting ofzo. Dus mee gestopt.
    Ik heb nu getest op mijn nod en is negatief maar nog niet ongo! Ik heb nu geleerd te wachten tot ik ongo word paar dagen na mijn nod en daarna te testen!
    Succes.

17. Ashje

Ashje Lid

22 apr 2015
    42
    0
    0
    Ja klopt die had ik vanochtend gebruikt. Maar de dipstik variant niet de digitale... die was negatief. Vandaag kv 2 voor 5 gehaald. Kon het niet laten en heb net een restje gedaan helaas ook negatief. Nu moet ik geduld hebben van mezelf en dinsdag pas weer testen. Mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden ofcourse.

@elssmm: ik had gisteren nod en vanochtend negatieve getest. Probeer het zo lang mogelijk uit te stellen.. is wel moeilijk hoor! Ik eet en drink gewoon wat ik wil.. ben vorig jaar februarie gestopt met de pil en er is nog niks gebeurd. dus neem ik gewoon wat ik wil ( soms met mindere mate)

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O oké , ja anders zou het nog kunnen dat je hcg te laag is voor de cb. Maar je hebt inmiddels ook al de kv 2v5 gedaan.
    Balen zeg alles negatief!! Ik vind gewoon of een positieve test of meteen ongesteld en hup door naar de volgende ronde. Maar helaas is het soms wel eens anders,

Mag je geen chocolademousse als je zwanger bent????:$:$
    Rauw vlees eet ik niet.en rook en drink ook niet dus dat ik makkelijk.
    Wel ben ik vanaf me ei deze maand voor het eerst tarwekiemolie gaan slikken en een glaasje granaatappel.

19. Zonnebloempje88

Chocolademousse mag niet als je het zelf maakt dacht ik, uit de winkel kant en klaar is wel veilig! Stond op internet.

20. Ashje

Ashje Lid

22 apr 2015
    42
    0
    0
    Ja daarom wil ik nu ook zolang mogelijk wachten met de andere kv test. Ja ik heb nu ook zoiets van als ik niet zwanger ben wil ik nu gewoon ongesteld worden.. maar heb nog steeds niet echt de typische menstruatiepijn..

Deel Deze Pagina