Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL

Onee dat meen je niet! Je zult je wel rot geschrokken zijn..
    In ieder geval gefeliciteerd!! Ik ga voor je duimen hoor!
    Wat zei je vriend ervan? :D

2. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Dank je Natas! Ergens weet en denk ik dat het door de val niet weg kan gaan, toch denk ik dat ik het me zelf niet zou kunnen vergeven........ en dan te bedenken dat ik nog nooit van dit paard gevallen ben........ Ik heb hem alles zelf geleerd en vertrouwde hem compleet en dan wordt ik gewoon echt afgeschoten! Aan de andere kant neem ik het het beest ook niet kwalijk, ik denk dat er echt iest is gebeurd toen ik er opzat wat ik niet heb mee gekregen, en dat het geen kwade wil was........... Hoe dan ook denk ik niet dat ik nog op een paard ga zitten. Ik had de grootste mond dat ik zolang mogelijk door zou rijden maar het is me het risico niet waard......... over 9 maanden is me paard er ook nog........
    Heel misschien dat ik er nog 1 keer opstap om het voor het beest na zo een slechte ervaring goed af te sluiten.......... maar denk niet dst ik dat risico wil nemen.........

Wat kan een mens in 1 dag verandere he! (Eerst zo lang mogelijk blijven paard rijden en absoluut geen vroege test, en moet je me nu zien)

3. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Elsem, idd vol goede moed naar de volgende ronde. Ik ben allang blij dat mijn cyclus veel korter was en ik dus aan de hand van mijn vruchtbaar slijm redelijk goed kan inschatten wanneer mijn ei ongeveer is. Deze ronde dus toch nog maar niet aan de ovulatie testjes. Alleen iets langer doorklussen voor de zekerheid denk ik :)..

Pff 4 jaar wachten is heel lang, ik kan me voorstellen dat dat ontzettend zwaar moet zijn! Ik hoop dat ze in het ziekenhuis iets voor je kunnen doen en dat je snel zwanger mag zijn!

DDara, oei! Dat is schrikken! En daarna heel mooi nieuws, ik kan me voorstellen dat je nu bang bent dat het niet blijft plakken. Ik duim voor je dat het gewoon een plakbeeb is!!

4. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Dank je Denise!
    Vriend vind het ook helemaal geweldig maar is ook nog bang door de val! Net kv2v5 gedaan op dpo12 die zegt het ook!!!!!!! Gister dpo11 early prodictor gedaan......
    Gewoon in de eerste ronde ongelooflijk!

Ik ben zo blij maar nog vol ongeloof!
    Ik ga nu extra hard voor jullie testjes duimen! Maar ook nog even voor mijn goede afloop!

Oh en meiden ik kan het innestelings gevoel vertellen weet het precies!
    Op 5 dpo heftige steekjes in me rechter lies/baarmoeder, en een drukkend gevoel links in lies baarmoeder, dit hield een paar uur aan. Vanaf 5 dpo hele dunnen waterige afscheiding tot ongeveer 9 dpo. 10dpo diepe doffe steken richts in baarmoeder/lies, met nu wat dikkere (sorry) lekkerruikende afscheiding!
    Verder werd ik van 7 t/m 10 dpo snachts wakker met honger. Ook nooit errder gehad!
    Verder voel ik me top fit!

(Op de vreselijke spierpijn van de val na dan)

5. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Dank je mom2be21

6. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Dit zijn ze!

Bijgevoegde bestanden:

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ik zou ook heel erg geschrokken zijn. Ik heb geen verstand van paarden maar kan het juist ermee te maken hebben dat je paard aanvoelde dat er iets anders met jou was en daarom gek deed? Dat hoor je soms wel vaker maar dan met minder ingrijpende gevolgen. En ja als het niet blijft zitten komt dat niet door de val. Zon eitje heeft zoveel bescherming. Mijn collega is 2x vol op haar zwangere buik gegleden afgelopen winter en zij had tot vlak voor de bevalling gekneusde ribben maar de baby was dik in orde. Die zitten echt goed beschermd.

Maar snap wel dat je dan wat angst hebt met het paardrijden en ik vind ook dat je zulke beslissingen eigenlijk niet kan nemen als je nog niet zwanger bent omdat je niet weet hoe je je dan voelt. Er komt ineens zon moeder instinct opzetten waardoor je er ineens andrrs over kan denken.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van en hopelijk krijg je mooi oplopende testen.

En ja zo zie je maar. Het kan elke ronde raak zijn. Kan ronde 1 tot ronde 20. Dus voor de rest komt ook op een dag een positieve test

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    #968 rissie10, 28 apr 2015
    Laatst bewerkt: 28 apr 2015
    Jeetje ddara wat een verhaal. Maar van harte gefeliciteerd !! Hopenlijk blijft alles goed gaan en blijft de beeb mooi plakken. Snap dat je bang bent door de val logische . Maar denk dat de kleine goed beschermt is in je buik.je hebt trouwens mooie duidelijke testen!!! Ik was gister toevallig ook op 5 dpo en was meteen uit bed al misselijk en had buikpijn .zo'n ongesteld gevoel. Later die dag toen ik in dordt bij Willem aan het kijken was ,was ik ook steeds even duizelig , had die zondag einde van de middag ook ,steeds als ik opstond zo'n draai door me hoofd. Weet allemaal niet of dit iets van een innesteling kan zijn, of dat het toeval is .

9. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.480
    332
    83
    Wat een mooie testen ddara, als het je eigen paard was, zou ik wel nog maals een op stappen,ik heb ook zo iets met mijn paard paar jaar terug mee gemaakt (toen ik me paardje nog had) maar ik zei ook ik stap nooit meer op, maar mijn paard schrok zo erg van iets en een paard kan er noks aan doen dus ik ben maar weer op gestapt. En ik snap van jou dat je nu niet meer op stapt maar de vk zei toen tegen mij dat tot 12 weken is het beschermt en als het dan fout gaat kan jij er niks aan doen maar is dat je lichaam die 't nog niet aan kan.
    Maar goed je moet je eigen keuze maken; en tuurlijk is je paard er over 9 maanden toch maar ik zou zeggen meid stap er nog 1 keer op voor je paard. Die zal zich waarschijnlijk ook de pletter zijn geschrokken :)

10. Zonnebloempje88

Zonnebloempje88 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd ddara, en wat een naar verhaal.

Hier nog steeds niet ongesteld ook geen klachten! Zit nu op dag 17 na mijn eisprong. Pff! Iemand hier ervaring mee?

11. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Toen ik terug kwam uit het ziekenhuis en me ene been niet voor me andere kon krijgen ben ik als nog opgestapt en heb ik kleinstukje gereden omdat ik niet wilde dat mijn paard (nog jong) bang werd dit ging goed maar merkte wel dat hij heel gespannen was hij was ook echt geschrokken toen ik viel. Uiteraard was ik zelf ook gespannen en het was heel pijnlijk dus zijn spanning kon ook wel aan mij liggen.......
    Aanstaande donderdag zou ik les hebben, ik twijfel nu of ik er dan nog 1 keer met toezicht en hulp op moet stappen, om het dan goed af te sluiten misschien zelfs met de instuctrice er naast die hem even vast houd....... maar echt ongelooflijk hoe je gevoel kan verandere........ eigenlijk wil ik het helemaal niet meer....

12. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Ik hoop ook echt dat die oploopt! Maar ik voel me buiten mijn beurse lichaam top fit!

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Toch goed dat je op je paard gestapt bent.
    Maar snap dat je op dit moment niet nog een Keer wilt,en bang bent weer te vallen.
    Leuk z'n banner doe mij er ook zo eentje:D

14. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goed van je dat je direct weer op bent gestapt. Ben zelf een keer over de bakrand gelanceerd. Hysterische moeder die absoluut niet wou dat ik opnieuw er op stapte. Ging ook niet zag alleen maar sterretjes haha. Maar de keer daarop vond ik het toch een stuk lastiger!
    Pff voel me super misselijk vanaf vanochtend , continu honger gevoel maar eten smaakt me totaal niet.
    En vandaag werd ook nog m'n lievelingseten voor me gekookt;)
    Heb ik weer hoor...

15. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.480
    332
    83
    Goed van je dat je alsnog even bent op gestapt. En tja ieder ze eigen keuze he! Maar al zou je alleen even rondje stappen met instuctrise er naast? Of longeertouw aan hoofdstel? Je hoeft niks natuurlijk. En snap dat je nu "angstig" bent als ik het zo mag noemen. En tja wel lastig dat je nog een jong paard heb en dat dit dan gebeurd. En inderdaad je eigen spanning voelt een paard ook onwijs goed. Maar als jij met niet fijn gevoel gaat rijden, zeg ik : stap niet op, je paard zal dan vaak juist streken gaan uitvoeren! Nou ja dat had ik met mijn hafje 😜. Eigen keuze maar denk wel heeeel goed na, niet dat je straks spijt krijgt als je er bv niet op gestapt bent!

16. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Gefeliciteerd DDARA en ik heb het zelf ook meegemaakt alleen ik bleef erop zitten.. toen die na 5 min uiteindelijk stil stond kon ik niet wachten om eraf te gaan (ik was nog nooit zo snel van een paard afgestapt) hahaha.. maar het komt wel goed.. ik duim voor je mee! Hoewel ik had gezegt niet met ovulatie testjes aan de gang te gaan kon ik het vandaag toxh niet laten.. ik voel altijd precies hoelaat t is als ik ovuleer.. en ja hoor een knal test.. Dus gelijk maar even geklust.. maar dit keer niet heel serieus want wij gaan nog wel verhuizen naar een groot eengezinswoning met 4 slaap kamers.. en een enorme tuin wat ik graag wilde.. en dan wil ik wel actief kunnen meehelpen.. toch hoop ik natuurlijk dat ik deze ronde wel wat meer geluk heb.. maargoed alleen de tijd zal dat uitwijzen..ik ben benieuwd Wie er deze maand nog meer posi testen!

17. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn dat het ook zo snel gelukt is:) geniet ervan!!

Wat zal jij geschrokken zijn en wil je veel sterkte wensen bij het maken van je keuze over je paard.

18. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Iedereen weer bedankt voor de felicitaties.

Ik zou na 2 of 3 dagen weer testen om te kijken of die oploopt, maar door de val was ik zo bang dat me eitje/embryo was los gelaten dat ik niet kon laten weer te testen (het meisje dat totaal niet wilde testen.....jaja). Ik was zo bang en ging al na een halve minuut kijken toen stond er nog niet veel wat me nog banger maakte......
    MAAR ER STAAT ECHT EEN DUIDELIJKERE STREEP DAN GISTEREN!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY IK BEN ZOOOOOO BLIJ!!!

19. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Wauw Ddara wat een verhaal!!
    Maar super gefeliciteerd!!

Lijkt me idd lastig om dan weer op het paard te stappen.
    Ik denk ook dat je paard de verandering in jou lichaam heeft opgemerkt. Dat was de vorige keer met mijn hond ook zo.

Ik zit vandaag op cd 28 en heb een omo witte test😒
    Ik ga er dan ook al van uit dat het deze maand niet raak is.
    Laat die ongesteldheid nu maar komen dan! Wel vaag want heb wel pijnlijke boobs en dat heb ik anders echt nooit!!

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    XMeliisz hoe gaat het nu met jou? Verloopt je zwangerschap een beetje voorspoedig? Of zijn er vervelende symptomen die er helaas bij horen?

Deel Deze Pagina