KLUSSERS Ladylien - 4e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 13 april Denise001 - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 18 april Rosa887 --- 4e ronde - 26 jr --- 1e kindje - nod 18 april Teletubbie - 1e ronde - 21jr - 1e kindje - nod 19 april Crosscountry - 4e ronde- 27 ir - 1e kindje - nod 21 april Jongedame - 2e ronde - 23 jr - 1e kindje nod 22 april Zonnebloempje88 - 2e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 24 april Jasmijn - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 27 april Elsssm - 4e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod 28 april Sweety30 - 1e ronde- 32 jr - 3e kindje - nod 29 april Mackwek - 1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 3 mei Rissie10 - 3e ronde - 25 jr - 1e kindje - nod 8 mei Mom2be21 - 3e ronde - 24 jr --- 1e kindje - nod 29 mei NOD onbekend LauraZoey - 3e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod onbekend (1234567 mei???) Mirya - 1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod? Rica - 1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod? Natas123 - 2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod? Ely - 3e ronde - 28jr - 1e kindje - nod? Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod? Pineapple - 1e ronde - 24 jaar - 2e kindje - nod? ZWANGER XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje Meisje1234 - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje carannay - 1e ronde - 30 jr - 1e kindje Miek88 - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje DDara - 1e ronde - 29 jr - 1e kindje ????? SJ86 - 4e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Meissie1001 - ? ronde - ? jr - ? kindje nod? Sweety30 - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Milou1990 - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod? LM19 - ? ronde - ? jr - ? kindje nod? Lievekind - 2e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Chann1992- 3e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Ilka - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod?
KLUSSERS Ladylien - 4e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 13 april Denise001 - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 18 april Rosa887 --- 4e ronde - 26 jr --- 1e kindje - nod 18 april Teletubbie - 1e ronde - 21jr - 1e kindje - nod 19 april Crosscountry - 4e ronde- 27 ir - 1e kindje - nod 21 april Jongedame - 2e ronde - 23 jr - 1e kindje nod 22 april Zonnebloempje88 - 2e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 24 april Jasmijn - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 27 april Elsssm - 4e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod 28 april Sweety30 - 1e ronde- 32 jr - 3e kindje - nod 29 april Mackwek - 1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 3 mei Rissie10 - 3e ronde - 25 jr - 1e kindje - nod 8 mei Ely - 4e ronde - 28jr - 1e kindje - nod 13 mei Mom2be21 - 3e ronde - 24 jr --- 1e kindje - nod 29 mei NOD onbekend LauraZoey - 3e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod onbekend (1234567 mei???) Mirya - 1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod? Rica - 1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod? Natas123 - 2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod? Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod? Pineapple - 1e ronde - 24 jaar - 2e kindje - nod? ZWANGER XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje Meisje1234 - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje carannay - 1e ronde - 30 jr - 1e kindje Miek88 - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje DDara - 1e ronde - 29 jr - 1e kindje ????? SJ86 - 4e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Meissie1001 - ? ronde - ? jr - ? kindje nod? Sweety30 - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Milou1990 - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod? LM19 - ? ronde - ? jr - ? kindje nod? Lievekind - 2e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Chann1992- 3e ronde - ? jr - ? kindje - nod? Ilka - 1e ronde - ? jr - ? kindje - nod?
Hoi dames, Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets geschreven heb. Ik zat er een beetje door maar ben er volledig terug bovenop. We gaan er terug voor! Ik heb een heleboel pagina's moeten doorlezen om terug bij te zijn: Allereerst proficiat DDara! Hopen op een plakbeeb! Mooie testjes! Gisteren had ik een KNALpositieve ovulatiestest dus flink ons huiswerk gemaakt! Blij dat ik er na de miskraam een mooie cyclus aan over heb gehouden!
Goed dat je er weer bent ely! Kan me best voorstellen dat je er even doorheen zat na je mk. Heel veel succes en hopelijk snel een plakkertje. Gelukkig wel een mooie ovylatie test in handen gehad
Poeh het is nu een week geleden dat ik een positieve ov test in handen had, had me voor genomen om er niets steeds aan te denken en ook niet steeds bij iedere ding wat ik voel te denken zou het??? Helaas doe ik het toch weer haha , en kan niet wachten tot volgende week zo spannend weer !! Het is denk wel een beetje erg maar droom over innesteling,,,, iets te veel mee bezig denk ik???
Fijn he dan weet je in elk geval dat alles werkt.. wel zo prettig.. en toch Denk ik altijd bij zoon knal ov test was t maar een zwangerschapstest haha..
Hier begint het ook spannend te worden.. afgelopen zaterdag had ik eigenlijk mijn nod.. maar tot nu toe nog niks te bekennen.. beetje jammer dat ik de dag erna negatief testte. Dus nu hoop ik heel hard op een positieve test aankomend weekend!
Ow dan zitten we in het zelfde schuitje, ik had zondag mijn nod en ook 2 x negatieve test! Maar tot op heden nog steeds niet ongo. En ik zit nu 18 dgn na mijn eisprong. Ik probeer van het weekend te testen anders maandag. Heel de week al onwijs rommelende darmen en af en toe misselijk.
Ik zat vandaag ineens te denken dat ik op 20 april misschien toch een positieve ovulatietest in handen heb gehad. Vandaag eens in verdiept en als ik zo rond kijk dan was die wel positief. Als ik dan verder zoek lees je dat je ei dan gemiddeld rond 24 -48 uur erna springt. Klopt dat? Want dan zou dat 21 of 22 april zijn waardoor ik nu pas op 7 dpo zit. Heb ik echt verkeerd zitten rekenen of reken ik nu juist verkeerd?
ik ga morgen testen.. als die negatief is en als ik dan nog niet ongi word dan kijk ik na het weekend wel weer.. ik ben tot nu toe wel bijna elke ochtend misselijk en heb best wel veel witte afscheiding. Wel een weeïg gevoel in me buik.. ik ben benieuwd! Ga voor je duimen! ik zit trouwens ook op 18 dpo...
Ik hoop voor je dat hij positief is! Ik ga voor je duimen. Vorige week heel de week witte afscheiding gehad en nu niet meer. Wel was ik vandaag een beetje misselijk. En indd weeig gevoel en rommelende darmen, ook beetje gasserig hihi sorry voor de details. Ik wacht gewoon maar af wat er gaat gebeuren.
Ash en zonnebloem erg spannend zeg! Hoop voor jullie toch een streepje!!! Laura het zoon kunnen hoor dat je test toch positief was, je loopt dan 2 dagen voor op mij. Ik ben 5 dpo vandaag. Spannend he
Ahh nog meer dames in spanning dus!! Ik hoop dat we snel allemaal mooie testen in handen hebben. Ik heb eigenlijk geen symptomen maar dat had ik toen ik zwanger was van mijn dochter ook niet. Behalve dat mn boobs sinds gisteren lekken!!😳
Ja k ga dan even uit van 5 mei. Mocht ik eerder ongesteld worden dan weet ik dat t niet zo was. Op de een of andere manier geteld vanaf de zondag omdat ik dacht dat de test van maandag een aflopende test was. Maar na verschillende te hebben gezien gok ik dat die toch positief was. Maar dan komt je ei natuurlijk pas 24 tot 48 uur later dus denk die dinsdag. Gelukkig genoeg sex gehad we wachten rustig af of ik ongesteld word dit weekend of erna
@laurazoey bij mij sprong mijn ei op de dag van de positieve test dus is bij iedereen anders. Verder wil ik iedereen adviseren niet voor je nod te testen want je gaat echt vreselijk onzeker worden! Bij werkelijk alles wat ik voel ben ik zo bang dat mijn menstruatie er aan komt! Ik heb soms uren achter elkaar steken en krampjes, rommelende darmen die zelfs weet te verwarren met mijn baarmoeder....... en extra afscheiding en telkens al ik dat voel moet ik in me broek kijken of het geen bloed is........ Als jullie denken dat de onzekerheid na een positieve test voorbij is kan ik jullie uit de droom helpen het kan nog VEEL ERGER! Het is het absoluut waard hoor maar hou er rekening mee dat je de komende maanden nog niet uit de onzekerheid bent!
dara. Kan je onzekerheid wel voorstellen. Heb je al een afspraak voor een echo? Ik weet dat dat bij mij onzekerheid heeft weggenomen. Om te zien dat er ook daadwerkelijk wat groeit in de buik. Ik zit nu rond mijn NOD maar wacht nog met testen. Soms heb ik helaas een uitschieter in mijn cyclus. Tot op heden in ieder gebal nog nergens last van. Ook niet het gevoel of mijn menstruatie eraan komt
@sweety30 ik heb op 1 juni bij 7 weken een afspraak bij de verloskundige maar dat is nog zo vreselijk ver weg! Ik heb ook gewoon echt een nieuwe hobby nodig! Want aangezien ik niet meer op mijn paarden rij heb ik ineens onwijs veel tijd over........ en die tijd gebruik ik nu helaas om te stresse ik heb echt afleiding nodig! Ik zal voor je gaan duimen voor een positieve test!