@Ddara: Wat een verhaal zeg! Bijzonder hoe dieren een extra zintuig hebben als er iets verandert. Gefeliciteerd!! Fijn als de eerste echo is geweest. Dan heb je weer wat meer zekerheid. Voor de andere dames die in spanning wachten duim ik vanaf hier mee! Ik wacht af wat mijn cyclus gaat doen. Na de vorige verwacht ik niet dat ik keurig op de 28 dagen zit. Ik heb me voor genomen nog even geen ovulatie testen te doen totdat ik wat meer zicht heb op mijn cyclus. Ik heb niet zoveel zin om dagelijks te gaan testen. Kan iemand in het overzichtje bij mij ronde 2 zetten? Dat lukt me zelf niet!
Wat vreemd zeg, ik test liever niet meer! Iedere keer word ik weer teleurgesteld. Ben het nog steeds niet. Succes met wachten
Hallo dames. Vandaag een testje gedaan en binnen 5 min stond er een streepje. Het is een tuur streepje hoor maar we hebben hoop. Ik zit ook al lang over m'n 'nod' Er is niets anders mogelijk dan dat m'n ei veel later is gesprongen. Hebben jullie ovu testen gebruikt en temperatuur opgemeten? Wie weet zitten jullie voor nod te testen. Ik duim voor jullie hoor!
Mijn nod was afgelopen zondag ik heb daarvoor 2 weken geleden mijn ei gehad met ovutesten kunnen vinden! Temp meet ik niet. Ivm onregelmatige tijden qua werk. En normale cyclus was 28 bij mij. Maar tot 2 x toe negatieve test! Ik hoop dat ik snel ongo word, dan kan ik verder.
Pff wat vervelend zeg! Ik had het vorige ronde ook maar achteraf denk ik echt dat ik verkeerd gerekend had. Heb je de huisarts al gebeld voor advies? Lijkt me dat als je zeker bent van je eisprong dat je met een week overtijd wel kan bellen voor een bloedtest. Ik heb een collega die pas bij 6 weken positief testte bij beide keren. Maar misschien dat de huisarts met een bloedtest wat meer kan. Succes. Kan me voorstellen dat je of zwanger wilt zijn of de volgende ronde kan beginnen alsnhet niet gelukt is.
Jeetje meiden wat balen zeg !!! Hopenlijk toch alsnog een streepje of ongesteld , hier wordt je erg onzeker van.
Nou indd ja,...! Je word best onzeker, ik wil als het niet raak is gewoon gelijk doorkunnen. Maar me lichaam speelt met me! Echt gemeen haha. Ik hoop indd op een snelle posi test is het niet nu dan volgende keer.
Bij mij zijn de rode duivels net doorgebroken.. niet zo leuk maar wel fijn om te weten waar je aan toe bent..
Dat is best balen.....! maar fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde! hoop op de volgende ronde een posi test! Hier nog geen rode duivels.
Ken het gevoel ashje. Maar liever een nieuwe ronde als het niet gelukt is dan dat je zo onzeker door moet niet weten wat er met je cyclus aan de hand is
Dankje , ja ik ging er ook vanuit dat het niks werd deze ronde. Kan natuurlijk nog alle kanten op gaan. Maar ik blijf gewoon positief
Haha ja dat doen wij elke ronde uit zelfbescherming. Je durft bijna nirt te hopen dat het raak is om teleurstelling te voorkomen maar toch ergens diep van binnen wens je het wel. Had je nog achteraf gezien tekentjes waaruit je het had kunnen opmerken? Ik heb echt al dagen kleine steekjes in mn buik thv mn liezen. Echt heel apart.
Balen ash !! Maar aan de ene kant je weet waar je nu aan toe bent ,op na de volgende ronde . Denise denk je dat je iets gevoeld heb van eventuele innesteling of iets ? Ik blijf de hoop houden dit is rondje 3 ,en denk iedere rondje komt vast ooit wel goed, maar denk dat het niet raak is . En soms als ik toch weer dingen voel denk ik o misschien toch wel ? En het is echt zo toen we nog niet bezig waren voor kindertjes hoorde ik wel is ja was pas met 4 maanden zwanger ,dat ik zei nou das toch best snel. Die mensen zeiden dan nee duurd echt lang dat ik altijd uhuh nee joh. Nou vind ik het zelf ook haha. Iedereen op fb is maar zwanger , heel de dag komen er babys voorbij, ik wil ook!!! Hahah
Nee eigenlijk niks.. Geen innesteling gevoeld, ook geen bloed of extra slijm waaraan ik wat kon merken. Het enigste waar ik echt last van heb zijn m'n borsten. Heb altijd tijdens m'n ei pijnlijke borsten maar dit voelt veel anders. Ze zijn zacht maar heel gevoelig plus heb er ook jeuk aan. Enorm irritant kan niet zomaar gaan krabben Heb trouwens wel heel erg last van borrelende darmen. Maar de griep heerst hier ook dus dat reken ik niet echt mee Jaa ik zie ook overal zwangere vrouwen en alleen maar berichten op Facebook. Maar dat is omdat je er toch onbewust op let, tenminste ik doe dat wel haha.