Ik ben deze maand jarig dus zou ook n leuk cadeau zijn. Haha nou oke dan hou ik nog even hoop wat de blaasontsteking betreft
Lees wel vaker van blaasontsteking bij begin van een zwangerschap laurazoey . De buikpijn is weer over. En idd als het toch eerder of later komt dan verwacht stop ik met de tarwekiemolie. Zou idd een leuk cadeau zijn op jullie verjaardag ! Ik ga maar voor een leuk Moederdag cadeautje voor de as oma's. Of anders een vaderdag cadeautje hihi
Ja daar hopen wij ook op. Het te kunnen vertellen op vader of moeder dag. Zou echt wel heel leuk zijn.
Wij aten vandaag pizza. Hij smaakte gewoon niet. Het is echt mijn favoriete pizza maar het was qua smaak anders dan normaal. Zou leuk zijn als dit een symptoom is en anders wil ik mn favo pizza terug Ook wat meer bultjes in mn gezicht en nog steeds krampjes in mn buik en lage rugpijn. Pfff wat een spanning hahaha
Hahha zou best kunnen . At net op een verjaardag monchou taart, hou er heel erg van en ik vond hem vies ??? Dacht ook huh. En begin van de avond steekjes in me buik wat daarna een kietel gevoel was soort plopjes idee . Dit was een kwartiertje , daarbij ook vlagen last van me onderrug , vind het nu ook wel spannend heb dus al 3 dagen in deze week dat ik dingen gehad heb die ik nog niet eerder gehad heb. Toch voel ik nu weer niks denk ik. En soms denk ik misschien is het helemaal niks en maak ik we iets van . Vind het ook zo spannend
Nog even rissie dan kun je gaat testen! Nog geen testdrang? En wanneer wil jij gaan testen laurazoey? Hoop op een mooie test!
Hahaha meiden let maar goed op aan wie je verteld dat je zwanger bent als jullie straks een positieve test hebben. Ik heb het namelijk mijn moeder verteld en die is zo torts dat ze het aan de eerste de beste bekende die ze tegen kwam vertelden........ laat dat nou net de zus van me oma zijn........ dus ik ga morgen maar langs mijn oma voordat die het al van een ander hoort! Ik vind het wel heel leuk dat mijn moeder zo trots is hoor maar het is ook wel en beetje onhandig gahaha!
Denise ik ga pas na dinsdag testen als ik niet ongesteld word. Vroeger heeft geen zin. Ik heb geen moeite me te beheersen omdat ik altijd in mn achterhoofd hou dat de kans groter is dat het niet raak is dan wel. Ddara wat onhandig! Gelukkig weet mijn moeder dat wij aan het proberen zijn en ze weet heel goed dat ze zich dan moet inhouden. Daar kan ik haar wel in vertrouwen gelukkig Hoe voel jij je?
Bij ons wist het nog niemand dat ik zwanger was. Alleen mijn vriend en ik. Wij gingen het aan onze ouders vertellen met 8 weken. Achteraf gezien was ik wel blij dat niemand het wist. Ik deelde mijn verdriet liever met mijn vriend alleen. Mijn moeder zou er zelf ook teveel mee bezig zijn. Zou dan meer medelijden moeten hebben met haar dan dat ik zelf mijn verdriet kan verwerken.
Ik ga dinsdag testen!!! Dan zit ik op 12 dpo.Kan me tot nu toe ook goed beheersen.de testen zijn ook op dus kan er ook geen pakken haha. Dus wacht tot maandag met kopen van een test. Lijkt me voor ouders ook lastig om hun mond te houden. Mijn. Moeder is ook zo'n flapuit, maar toch zou ik het hun wel vertellen. Vind het wel fijn om er met iemand over te kunnen praten ook als het mis is gegaan. Op dit moment voel ik weer niks en denk ik het zal wel niet raak zijn . En soms heb ik ineens weer steekjes en denk ik zou het toch? Dat gevoel wat ik gister avond had Heb ik nog nooit gevoeld zo raar, een irritante steek wat daarna kriebelt?? Heel raar hahah het was zo'n 10 minuten denk ik
Toch een testje gewaagd hoor. Maar negatief. Ben een beetje misselijk enzo dus trok het echt niet om te wachten. Dinsdag verwacht ik mn nod dus ben denk ik wel te vroeg. Maar goed nu kan ik me wel weer beheersen hahaha
Laurazoey als je blaasontsteking heb kan je ook misselijk zijn , hoop dat je test te vroeg was en je toch als nog een streepje krijgt ! Jeetje sweety knap dat je nog niet getest heb. Zou het niet kunnnen hoor
Ik hoop het ook maar denk dan toch wel de volgende ronde. Is ook niet erg. Ik hou mezelf maar voor dat als ik nu zwanger raak dat de baby in januari komt en het ook wel lekker is als de baby komt in het voorjaar zodat het weer wat lekkerder is voor de komende verjaardagen hahah
Haha het zou voor ons in feb ,maart ook iets beter uitkomen. Wij gaan altijd op wintersport met kerst en ben kapster, dus zal fijn zijn als ik voor de kerst eventueel nog met de drukte zou kunnen helpen en daarna nog even na oosterijk kan. Als je half januari uitgerekend bent dan lijk me niet dat je nog naar oosterijk gaat van 26 dec tot 9 januari stel je voor dat de baby komt, dus volgende maand zal beter zijn, hihi .maarja liever heb ik dat ik nu zwanger ben wil het zo graag 😁
Spannend Rissie. Hopelijk alsnog een streepje! Voor jou ook laurazoey! Nog eventjes tanden bijten tot dinsdag. Ik test volgend vrijdag als ik niet vroeger ongesteld word. Dus allemaal duimen voor een langere lf dan vorige keer. (5 dagen ) Volgend jaar is een schrikkeljaar hé. Lijkt me vreselijk om te verjaren op 29 februari... Dus ik hoop dat het nu prijs is. Dan zou ik uitgerekend zijn op mijn moeders verjaardag!
Haha goeie. Maar die kans is wel klein haha. Wij gaan nu het huis van de buren versieren want zij is vanacht bevallen haha. Een buurjongen genaamd Fedde. Weer een baby in de omgeving
Ja zeker spannend ely. Net de testen al gehaald. Ze branden nu wel in de la,naar 9dpo is echt veel te vroeg dus test niet eerder als dinsdag. Hoop ook dat je LF langer is dit Kerr en dat het raak is,zal leuk zijn op je moeders verjaardag, O schrikkeljaar is niet bepaald leuk om jarig te zijn , maar die kans is klein gelukkig
Zou het op zich wel leuk vinden als het nu raak zou zijn. Spannend zo rond de jaarwisseling. Spanning komt nu wel langzaam om te gaan testen. Maar heb al vaker tussendoor wen langere cyclus gehad en daardoor ook vaker negatief getest.