Natas123 jij komt toch ook uit haarlem??? Heb jij toevallig behoefte aan een lading ovulatie testen en een verpakking pre-seed? Ik was er tijdens de inkoop namelijk niet van uitgegaan dat het zo snel raak zou zijn! Ik hen nog 2 volle dozen kruidvat ovulatie testen, en nog 9 clearblue smiley ovulatie testen (ik krijg het niet voor elkaat dat ding aan het werk te krijgen, kan aan mij liggen maar hij geeft sowieso streepjes) en een ongeopende pre-seed verpakking! En aangezien jij zo een tegenvaller heb gehad de laatste maanden zijn ze je meer dan gegunt! Ik zal ze proberen in te stralen zodat je ook snel zwanger bent! Laat me maar weten of je ze wilt hebben.
Hier 10 dpo geen sympthomen te bekenen,,, behalve grotere vollere borsten, weet eigenlijk niet of het echt zo is of dat ik nou maar denk. Dus de test zal wel negatief zijn aangezien ik eerdere rondes ok negens last van had. Toch had ik afgelopen week 3 dagen van dingen last wat ik nooit eerder gehad heb. Wilde testen vanmorgen maar ik schiet er niks mee op als hij negatief is kan hij nog steeds positief worden. Wachten duurd lang pff
Haha vervelend he!? Ik gok ook dat ik ongesteld word. Heb veel afscheiding maar lees daar verschillende dingen over. Kan beter mezelf voorhouden dat het niet gelukt is. Mocht ik niet ongesteld worden dan ga ik woensdag pas testen. Dan zit ik op 30 dagen cyclus dus dan moet ik meer weten. Pfff spannend. Heb last van duizeligheid vandaag.
Kon me niet meer inhouden . Zie een streepje Omg !!! Nu ben ik bang dat het een indroger is . Wat ik nooit eerder gehad heb hij stond er binne de 5 min! En bang om ongesteld te worden donderdag want ik ben nog maar 10dpo
Nou meid ik zie m ook! Maar geeeen idee hoe je een indroger kan herkennen. Die komen naar mijn idee niet binnen 5 minuten toch??? Ooooooh spannend!!
O vind nu nog spannender, had beter nog niet kunnen testen!! Heb al heel wat testjes versleten ,altijd test drang en heb nog nooit iets van wat maar op een streepje leek gehad. En deze was heel duidelijk . Poeh voel me gelijk misselijk .
Dit is echt een streepje hoor......... indroger binnen 5 min kan niet dat is die nog niet eens droog! Ik denk dat het wel is gelukt kan zijn meis!
Ik denk het ook ddara dat het geen indrogen is , van de week dinsdag nog maar eens testen kijken of hij oploopt! Donderdag is me nod. O vind het nu zo spannend, werd net gewoon ff niet lekker
In droger krijg je pas na een paar uur meid! En spannend hoor! Je mag eindelijk voorzichtig wat hoop hebben!
Ja dat dacht ik ook jongedame dat een indroger langer Duurd . Deze was nog voor de 5 min . Denk zo 3 a 4 min stond ie er !! Heb al best vaak getest vorige rondes ok wel is 4 a 3 dage voor nog maar de testen bleven altid Omo wit! Nooit iets wat op een streepje leek. Dus heb wel goeie hoop. Nu hopen dat hij oploopt deze week en alles goed blijft gaan😊
Ik vind hem ook echt positief! Spannend meid. Ik gun het je enorm. Heb je verder symptomen? Ik ben sinds gisteren echt veel duizelig. Hoop echt dat t bij mij ook raak is maar heb geen vertrouwen hoor haha
Spannend de indroger...ik dacht er ook 1 te hebben eerder...twijfel...wel goed, niet goed....de ene keer dat k dat had werd in ongie en de andere keer was ik zwanger (afgelopen dec...) succes!!
Dankje wel Laura! Hoop dat het bij jou toch als nog raak is !! Ik had ook het idee van het zal wel niet raak zijn en eerlijk gezegd heb ik dat nu nog, kan het niet geloven,,, omdat ik ook helemaal geen sympthomen heb. Eerdere rondes ook geen sympthomen gehad. Nu had ik dan wel met koningsdag 4 dpo ei pijn gevoel, maar ik dacht komt vast nog van me ei . Zo vroeg kan het niet van iets zijn ? Woe had ik een enorme koude rilling met buik kramp zo 5 min maar , daarna had k wel heel de avond steekjes in me lies, en vrijdag steekjes rechts dat overging in een kietel gevoel, nooit eerder gehad dat wat ik vrijdag had . Sinds maandag wel af en toe met opstaan duizelig. Maar verder voel ik niks . Vandaar dat ik dacht zal wel niks zijn.
Hey ddara wat lief dat je aan me denkt ja kom inderdaad uit haarlem, maar wat is dat pre seed precies? ☺️En hoeveel wil je er voor hebben voor alles? En wat bedoel je met ik zal ze proberen in de stralen?
Natas123 dankje!! Denk toch het geen indrogen is want lees van iedereen dat als hij binnen het aantal minuten verschijnt dat het dan geen indroger is. Dus daar hoop ik dan maar op
Wauw super!! Hoop op een plakkerd rissie!! Zeker geen indroger hoor. Streepje is ook niet grijsachtig.