Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Jongedame!

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vind het hier steeds spannender worden !!! Donderdag me nod! Zal blij zijn als het vrijdag is en ik niks roods gezien heb haha,
    Vandaag een action test gedaan die gaf een streepje,gister was hij amper te zien op de action. Kruitvat loopt tot nu toe ook mooi op

3. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Helaas, hier rood gesignaleerd. Op naar ronde 3!

Proficiat voor alle positieve testers!! Geniet er van!

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Balen mackwek!

5. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Fijn rissie dat ze mooi oplopen.

Jammer mackwek. Op naar de volgende ronde.

6. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    @ddara wanneer kom je t brengen? :)

7. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    Hoe ia het hoer voor de rest met de meiden? Voelen jullie al iets :)?

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik voel nog steeds niet heel veel, alleen grotereborsten , warme opvliegers, en af en toe steekjes in me buik.
    Begint nu erg spannend te worden , morgen is mij nod , hopenlijk blijft de menstruatie echt weg !!! Voorals nu lopen de testjes mooi op

9. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    Spannend hoor, ik had idd ook steeds opvliegers echt erg! Laat je nog foto zien van je oplopende testjes? Xx

10. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Fijn dat ze goed oplopen rissie. Foto?

11. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook rood vanochtend, op naar ronde 4 dus maar!

12. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    hoi dames mag ik me hier ook melden? ik ben sinds vorige week gestopt met de pil, vandaag de 4de dag van me menstruatie en tevens laatste dag. Helaas weet ik niet echt wat voor cyclus ik heb, maar ik heb afgesproken met me vriend gewoon om de dag seks te gaan hebben...dan kan het toch bijna niet missen..super spannend heb al wel twee kinderen maar waren toen niet gepland, nu dus wel voor me vriend ook de eerste keer...

13. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi mamamarjon! Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang en ben je snel zwanger.

Balen dames op rood. Ik vandaag 7 dpo. Wachten duurt zo laaaang!

14. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Hallo dames mag ik me bij jullie aanschuiven? Wij hebben vorige december helaas (gemist)miskraam gehad . Sinds april weer actief gaan klussen. De wens is zo groot. Eerste menstruatiedag was 13 april. Ik had spotting op 4 mei. Dus hier spannend afwachten of het een innesteling was. De dagen gaan zooo langzaam. Op 17 mei ga ik testen. wachten is moeilijk.

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Boni: hopenlijk heb je binnenkort een mooi streepje!!
    Laurazoey: heb je nog getest?

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb niet meer hoeven testen rissie10. Ik ben ongesteld geworden. Deze ronde ga ik dus ovulatie testen gebruiken en de pro seed in de hoop dat het positief voor ons uitpakt

17. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ja kom op dames! Laten weten hoe alles gaat.. Nou ben ik super benieuwd 😆

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Pff balen Laura! Maar in ieder geval nu wel een goeie cyclus denk ik?
    Idd vanaf dag 9 of 10 met ov testjes beginnen dan mis je hem idd niet en op de vruchtbaren dagen de pre-seed gebruiken ! Hopelijk is het dan wel snel raak meid!!

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hij was exact 28 dagen deze ronde. Laat ik daar dan de aankomende ronde ook maar van uitgaan.
    Ik moest vandaag bij de prenatal een cadeaubon halen voor de buurvrouw omdat zij afgelopen weekend is bevallen. Zag daar 2 fotolijstjes. Heel erg leuk met sterretjes erop en de tekst: little star.
    Die zijn gekocht voor de oma's haha. Kon het niet laten. Mocht ik zwanger zijn dan krijgen zij een fotolijstje met daarin een papiertje met de tekst: je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik ben geboren, mag mijn foto dan hierin misschien?

Zodat ook zij iets hebben naar uit te kijken :)

Misschien wel n beetje voorbarig maar ze waren maar 5 euro ps dus dat kan geen kwaad.
    We hebben vertrouwen in pro seed. Wie weet dat het nu niet lang meer duurt

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Aah leuk idee zeg!!!
    Ik heb alle vertrouwen in de pre-seed . Is wel toevallig dat wij op de woe dag van de positieve test de pre-seed 1 x gebruikt hebben en 2 dagen later nog een keer geknuffeld hadden ,alleen dan zonder omdat me ei toch al wel was geweest denk ik. En het is raak . Kan toeval zijn maar ik denk de pre-seed.
    Dus lekker gebruiken die handel:D

Wij willen het met Moederdag vertellen, ik denk dat ik roze en blauwe cupcakes ga bakken in een doosje doe met een strik eromheen.
    Ik wil eigenlijk ook nog eventjes kijken voor een ander kadootje, iets waar opa en oma op staat ofzo.

Het is echt een heerlijk idee als je een zwangerschapstest ziet . Maar toch ook erg onzeker . Of hij iedere x wel oploopt of alles goed blijft gaan.
    Of het gezond is .
    En vind morgen en vrijdag erg spannend of toch niet demenstruatie komt of iets van bruine afscheiding. Hoop het niet dat zou me erg onzeker maken denk ik.
    Ben steeds blij , zenuwachtig en dan weer bang en gestrest , o het is wat dat zwanger zijn .maar daar kom je hopenlijk snel achter!!
    Ik ga er maar proberen van te genieten en hoop dat jij dat ook snel mag gaan doen :)

Deel Deze Pagina