Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja je moet er echt van proberen te genieten al kan ik me wel voorstellen dat het erg spannend is. Je testen liepen in ieder geval mooi op dus het komt vast goed

2. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    He shit :( altijd weer die teleurstellingen

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ahh jah klopt maar we kunnen het wel goed kwijt hoor. We rekenen erop dat het tot een jaar kan duren :)

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja ik ga het echt proberen. Maar heb zo erg die testdrang om te zien of het streepje oploopt,dan voel ik me weer blij.ik maak me 2 testjes op denk 1 op vrijda en dan maandag nog 1 en dan is het klaar!!
    En eigenlijk wil ik volgende week ook de cb doen om te kijken of hij dan op 2-3 staat, Marja wat heb ik er aan, pff het is een soort van bevestiging dat het oploopt ofzo,
    Ik dacht eerst toen ik op dit forum kwam wrrm testen al die meiden door, je doet een test zwanger en klaar??? Maar nu snap ik het , ergens zoek je bevestiging ofzo

Vind wel knap dat je er zo mee om kan gaan Laura ,maar het is goed dat je er zo mee omgaat. Ik weet zeker dat het goed komt:D

5. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Nou meiden kijk maar uit aan wie je het verteld.

Meteen na mijn eerste positieve test hebben we het aan onze ouders verteld met de duidelijke instructie het geheim te houden het was toen immers nog maar 3 weken en 1 dag. Afgelopenzondag op 4 weken mijn familie verteld dit was erg leuk! Moederdag wouden we het aan mijn schoonfamilie vertellen........
    Helaas is dit al door mijn schoon ouders gedaan....... was er echt wel een beetje verdrietig over, ik ben zo trots had het graag zelf willen vertellen.......
    Iedereen wist het al op 1 oom van mijn vriend na, die hebben we maar snel gebeld zodat niemand ons meer voor kon zijn!
    Het ergste vind ik nog dat van alle mensen die het via via hoorde niemand ons heeft gebeld met felicitaties.........

6. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.478
    330
    83
    Ah, ddara ik snap hoe je je voelt. Ik had het idd aan mijn familie verteld, vervolgens aan schoonfamilie, schoonbroer + vriendin verteld het nog verder de familie in, terwijl ik zo iets had van uh ik had willen wachten tot over paar weken.. Want nu moest ik met iedereen delen dat het niet goed gegaan was... Plus van sommige in schoonfamilie hebben geen felicitatie gegeven maar ook geen sterkte, nou die zijn voor mij nu niet meer welkom bij me ;) want wel op een feestje achter me rug om praten.. Hm hm.

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha nou gelukkig hebben wij een kleine familie. En degenen die het te horen krijgen weten gelukkig wel beter dan het verder te vertellen. Heb wel eens meegemaakt dat iemand het over haar dochter of schoondochter tegen mijn moeder vertelde met daarbij ook de mededeling dat het nog erg pril was en dat bijna niemand hrt wist. Waarop mijn moeder zelf gelukkig al zei: dat lijkt me dan ook niet helemaal de bedoeling!
    Dus die kan ik daarmee wel vertrouwen :)

Wel kut voor je. Ik zou toch echt pissed off zijn en niet meer wat vertellen als dr rest van de wereld het ook nog niet te weten mag komen

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jeetje wat vervelend zeg!! Lijkt me oog echt niet leuk als iedereen het door verteld.
    Wij gaan het zondag vertellen , hoop dat me moeder der mond kan houden,want dat is nog wel een flap uit.

9. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Oh wat erg ddara. Kan me je gedachten wel voorstellen

10. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ooh DDara dat lijkt me echt zuur!
    Misschien denken die mensen dat je het ze zelf nog wilt vertellen?

11. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zitten hier nog dames op het wachtbankje of zit ik hier alleen? ;)
    Ik word zooooo zenuwachtig! Vandaag 9dpo, sinds woensdag menstruatiegevoel en lage rugpijn. Heel erg moe en chagrijnig. Kan dus alle kanten opgaan! Loop 100 keer per dag naar het toilet. Zit vandaag op cd 27. Vorige ronde was mijn cyclus net 27 dagen, dus stressss!

12. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Dank je rissie10 :) pff wel iets doms gedaan vandaag. ik had ng een test liggen en ik heb hem zonet gebruikt. Natuurlijk dom want dit is nog veeeeell te vroeg. Maar ik kon het gewoon niet laten. In de hoop een heeeell vaag streepje te zien, maar nee hoor. Helemaal niks. Dus toch nog 9 dagen wachten. Als het toch niet raak is ga ik me zo dom voelen. :( Ik voel steeds een "trekkend " gevoel in mijn onderbuik. Als dat niks blijkt te zijn,... zie ik ze vliegen

13. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Hayhay Ely, waow hier ook 9dpo (of ik tel niet goed was 29 april)
    hier ook krampen en moe. En ik ben vrij nieuw is cd= cyclusdag? :)
    ik snap dat je met zenuwen zit! Het is ook heel spannend:)

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Boni: hoelang is je cyclus?? Je zegt dat je 9'dpo bent . je laatste menstruatie was 13 april. Dan hoef je toch niet nog 9 dagen te wachten tot je nod ? Als goed is je nod dan over 5 dagen?
    Of je cyclus moet langer zijn. Maar dan is je ei waarschijnlijk ook later geweest . Als je ei komt is het meestal zo dat je 14 dagen later je nod hebt. Dus ik denk iets te vroeg getest en over 1 of 2 daagjes nog is testen

15. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Hoi zwangere meiden nu heb ik weer een vraagje aan jullie....

Ik heb heel nieuwsgierig of jullie al een gevoel of idee hebben wat het gaat worden....... en is dat gevoel ergens op gebaseerd of is het echt puur op gevoel?

Ik ben er echt van overtuigd dat het een jongetje wordt. Ik kan niet echt verklaren waarom ik dat denk.... ik wou altijd heel graag een meisje maar vanaf het moment dat me gevoel zij dat het een jongetje wordt was ik meteen h helemaal om ik ben uiteraard overal blij mee als het maar gezond is maar ik denk echt dat het een joggie wordt!
    Ik ben overigens totaal niet ziek heb buiten zere tepels echt nergens last van voel me top fit.

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik heb sterk het gevoel dat het ee meisje is:p
    Ik weet ook niet waarom.
    Heb naar de chineese kalender gekeken en die zegt ook een meisje haha .
    Had wel me voorkeur voor een meisje en mijn vriend ook.
    Toen we begonnen dacht ik als ik maar zwanger wordt en of het dan een meisje of jongens is maakt niet uit!!
    Ik heb ook niet echt kwalen ofzo, grotere borsten af en toe moe of sago tegen me vriend hihi. En af en toe buikkrampjes.
    Ik heb me echo op 29 mei:D

17. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Kan iemand de lijst ook weer updaten? Of is dat al gedaan :D..
    Ik voel nog steeds niks.. behalve mn zere borsten maar dat heb ik altijd na eiersprong tot mn menstruatie

18. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Jeetje dat is nog eindeloos lang wachten zeg! Als ik zwanger raak hoop ik aller eerst op een jongen... dan een meisje.. lekker ouderwets haha

19. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    o sorry ik vind het nog een beetje verwarrend :)
    mijn cyclus is 30 dagen, 13 april tot 17 april ongesteld, eisprong zou dan 29ste geweest zijn. idd ik zou 13 mei weer ongi moeten worden.

Een vriendin vertelde me dat het verstandig is om te wachten tot na de menstruatiedagen (die dan niet komen). Om dan pas te testen.

sorry als ik verwarrend klink, ik vind het allemaal nogal moeilijk.

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ely ik ben net een nieuwe ronde gestart. Heb je je ook aangemeld bij een NOD lijstje? Dan kan je namelijk kletsen met mensen die ook rond jouw datum hun nod hebben. Zit je in t zelfde schuitje. Vind ik altijd wel prettig. Dan zit je met allemaal zenuwachtige dames en iedereen heeft wel weer n ander symptoom; )

Deel Deze Pagina