Ik krijg t nog niet eens op de foto 😅 maar mss over 3 dagen als ik eigenlijk pas kan testen dat ik dan een betere heb! Ik ben heel benieuwd!
Oke dankjewel Rissie; ik denk dat ik er vanavond maar mee ga beginnen en gewoon 3x per dag. Ik probeer het ook voor andere klachten, ik hoop dat het helpt.
Zoals ik net zei kreeg ik testdrang door jongedame. Dankjewel daarvoor krijg ik toch ook zo'n tuurstreep op mijn testje (binnen de tijd trouwens)!! Ik weet dat het vroeg is maar ben nu al zo blij! Ik heb getest met sensitesten. Maandag doe ik testje met kruidvat. Maar ik voel me gewoon zwanger. Niet door de kwaaltjes maar echt meer een gevoel.
Hahaha omg wat leuk! Wanneer moet jij de duivels krijgen? Ik dus over 3 dagen! Krijg jij t al op de foto? Kheb t net geprobeerd.. maar helaas, ik doe indd dinsdag mijn testje weer als ik niet ong word.
Ja grappig eigenlijk. Ik zit nu op 10dpo. Dus ik gokte eigenlijk op woensdag. Nog geen regelmatige cyclus gehad. Ik krijg het niet op foto. Misschien net op mijn gsm te zien maar na uploaden zal er wel niets meer te zien zijn.
Ja ik zou de mijne dinsdag hebben, met welke test heb jij getest, want ik heb hetzelfde als jij! Dus ik ga ook pas dinsdag weer testen
Zonnebloempje Ik had natuurlijk meteen de eerst rond raak dus weet niet hoe het zonder was geweest, maar ik heb mijn hele cyclus karwekielolie geslikt gewoon de hoeveelheid de de verpakking (cyclus bleef precies gelijk). Ik heb pre-seed gebruikt en vanaf me ei granaat appelsap gedronken. Dus kwaad kan het zeker niet!
Kan het een menstruatie zijn boni? Of misschien innesteling bloed? Spannend Ely! Hopelijk loopt die op en krijg je een knal test
Zie je zonnebloempje!! Dat pre-seed is wonderspul,plus de tarwekiemolie en granaatsap!! Zou het gewoon doen! Spannend ely!! Hopenlijk een mooie oploper!! O jeej boni dat is niet leuk, hopenlijk een bloeding van innesteling en niet je periode!!
Ben stiekem wel jaloers hoor dames 😌 Moet nog lang wachten tot m'n nod.. Hoe zien jullie testjes er nu uit voor de zwangere onder ons?? Ben heel benieuwd
Hoi meiden snap niks van de ovu teste , 8/5 op cd 16 getest en nu al lichter???? Moet nog slapen hoor maar al 2 u niet geplas tot nu toe
Gewoon doortesten Natas. Best is op hetzelfde tijdstip. Elke dag en als je streepje wat donkerder wordt testte ik 2 keer per dag. En aan de andere kant is je ei wel al geweest? Misschien heb je een kortere cyclus en heb je hem net gemist?
Natas het zou heelgoed kunnen dat je ei al geweest is. Als hij morgen rond de zelfde tijd nog afloop of weg is denk ik dat het wachten op een zwanderschaps test is.En zou ik de volgende ronde weer aan de ovu testen gaan.
benieuwd hoe hij er vandaag uitziet Natas. ja ik heb dus sinds gisteren tijdens het afvegen, licht roze bloedverlies. enkel tijdens het vegen. Maar wat maakt me dat onzeker. Had echt gehoopt datt raak zou zijn, en misschien is dit begin van menstruatie . Nu aanstaande woensdag zou eerste dag menstruatie zijn. Ik baal en ben onzeker.
Ben benieuwd naar je test natas123. Als je maar genoeg gezelligbhebt gedaan met je vriend komt t vast goed. En je hebt nu ook pre seed gebruikt? Hopelijk werkt dat ook zo goed bij de rest
Boni het kan elke maand raak zijn. Maar het kan ook helaas niet raak zijn. Je hebt er zo weinig invloed op helaas. Hoop toch dat het voor jou een innesteling is, maar geef de moed niet op. Onze kans komt echt nog wel
Misschien toch een innestelingsbloeding? Wie weet. Je kan alleen maar afwachten jammer genoeg! Maar ik duim voor jou! Denise en boni, ik hoop voor jullie ook snel een positieve test! En ik hoop zo op een plakker deze keer!
dank jullie wel dames! ik laat het even los (probeer) en gewoon wachten. (alsof dat zal lukken "bloos)
tnx voor de tip ely, ja ik heb geen idee haha ben benieuwd. Ga zo nog even testje dan doen want later kan niet vandaag.. En dan zien we 't wel