Ik heb het om de dag gezellig gemaakt dus dat komt niet. Nee geen pre seed, ik gebruik nooit glijmiddel dus beetje overbodig dan toch? En laat het het zaad echt sneller zwemmen of niet? Beetje dubbel ☺️
Ohh ja srry ik dacht dat je die ook had overgenomen samen met de testen maar dan heb iknhet mis. Als je nooit gebruikt snap ik wel dat je dat nu ook niet doet. Maar lees er veel positieve verhalen over dus wij gaan het wel proberen. Scheelt dat wij het wel altijd gebruikten en er pas achter kwamen dat het zeker niet aangeraden wordt als je probeert zwanger te raken. Dus daar moesten we mee stoppen maar dat was geen positieve verandering voor mij haha
Haha ja dan snap ik dat je nu pre seed gebruikt, hoop dat het snel raak is. Ik sta nu ontbijtje te maken heb krampjes in me onderbuik.. Snap nix meer van de testen.
hayhay natas, ik snap dat je het niet snapt. ik snap het ook niet :s snap je Eerst lijkt het lichter te worden, dan weer donker. op 1 dag zie ik?
Haha ik snap je lastig hoor, ja de onderste test lijkt ietjes donkerder.. Ik test vanavond nog een keer als ik thuis ben en dan schei ik er mee uit hoor!!
aahh nu is het wel duidelijk. roze verlies lijkt nu meer op bloedverlies. nog niet donker als menstruatie maar ja... toch wel beetje sipjes. Als het idd donkerder wordt dan is dit dag 1 van mijn cyclus? (ben ik wel 3 dagen te vroeg)
Boni op zich vind ik zelf een kortere cyclus niet zo erg. Dan kan je eerder door naar de volgende ronde. Als het niet raak is wil je niet overtijd raken. Natas123. Ze zijn wel erg licht voor een positieve test. Ik heb het vorige maand geprobeerd en had wat achteraf gezien toch een positieve is geweest (maar ik dacht dat t wel donkerder kon). Die was een stuk donkerder. De dag erna witter dan wit. Dus of mn super knaller was de dag ervoor, of die was positief.
Ja das waar laura. Mijn cyclus was nu 2 maanden netjes 30 dagen. Daarvoor was het een zooitje ( vast door miskraam) hoopte datt nu stabiel zou blijven. Vind het beetje vervelend als het weer zou veranderen. Maar korter is in ieder geval wel leuker dan langer. En dames is een ovulatietest echt nodig? Volgende ronde wilden we om de dag standaard lief doen. Is dat wel een goede aanpak? Ivbm kwaliteit voor hem ? Pff diepe zucht en op naar volgende.
Om de dag schijnt het best te zijn. Om je ei niet te missen en voor zijn zaad. Als zijn zaad te lang stil ligt of nirt ververst wordt of hoe je dat ook noemt, is dat niet bevorderlijk voor de kwaliteit ervan. Elke dag schijnt ook niet goed te zijn al moet ik zeggen dat wij bijna elke dag wel sex hebben. Ben nog niet zwanger maar ja dat kan meerdere redenen hebben. We gaan deze maand ore seed proberen. Mocht het dan in 1x raak zijn dan is dat mijn tip voor iedereen
Idd laura, als meerdere meteen zwanger worden ga ik het toch maar gebruiken haha dan is het super spul!
2 dames met tuurstreepjes, spannend!! Ik duim voor een echte positieve test over een paar dagen! Bloedverlies, dat heb ik nog nooit gehad buiten ongesteldheid om. Ik hoop voor jou een goed teken! Hier cd15 en ik denk dat mn ei onderweg is. Sinds cd 8 klussen we om de dag en soms 2 of 3 dagen achter elkaar. Komende dagen in de ochtend maar wekker zetten want vriendlief is zo druk momenteel dat ik vaak al slaap als hij thuis komt
Ik raad de pre-seed aan! Was onze eerste maand met pre-seed weet niet of het toeval geweest is ,maar het is in ieder geval raak! Wij gebruikte eigenlijk nooit glijmiddel maar een beetje speeksel. Had ergens gelezen dat dit ook invloed kon hebben op het zaad.
Snap der nu niks meer van hij loopt niet op of wel? Ik stop maar met testen haha wordt gek nu 😜😳
Het ziet er naar uit dat je hem al gehad hebt! Ik heb dat ook een maand je gehad dat ik gewoon niet zoveel lh produceerde maar als je wel gezellig bent geweest die dagen dan zit je alsnog goed toch? Afwachten nu dus
Ik twijfel om morgen nog een keertje te testen, want ik heb eerste test op cd 16 gehad, dus dan betekent het dat ik hem daarvoor heb gehad dus dat ik ongeveer een cyclus van 28a29 dagen zou hebben toch als ne 2 weken der na rekend? Ben benieuwd!! Hoe is het met jou verder ?