Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.480
    332
    83
    Gefeliciteerd Ely! Mooie test hihi!!

2. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Nou, zo leer ik ook eens wat nieuws zeg!
    Heb inderdaad wel vaker gehoord dat glijmiddel niet bevordelijk werkt voor de zaad.
    Nog nooit gehoord van pre seed! Spannend hoor!
    Gebruik je voor de rest nog ovulatietesten?
    Ik zelf zou dus nu zeggen dat mijn vruchtbare periode eind deze week begint, maar goed dat weet ik dus niet zeker allemaal.

Ik leer iniedergeval voor nu ontzettend veel hier op de forums:p

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik ga wel ovulatie testen gebruiken want dat spul is niet goedkoop. Dus wil het wel echt alleen gebruiken tijdens mn vruchtbare dagen :)
    Geloof me je zal echt veel leren als je hier wat rond speurt. Echt wel handig en intressant. Iedereen kan je overal wel tips en advies voor geven :) je kan het natuurlijk ook niet zomaar met iedereen in je omgeving bespreken

4. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Hallo forsure, welkom! Dat zeg je mooi laura :) idd je kan niet elke maand tegen jan en alleman zeggen dat je op je ei zit te wachten :)

Hopen dat je snel in verwachting mag zijn Forsure. Hier helaas deze maand niet. Nu gaan we er voor het eerst ook extra voor, met nieuwe "trucjes" die ik eerder nooit deed. Even blijven liggen na het lief doen, bepaalde standjes die beter zijn,...

Blijf ook duimen voor alle dames hier :D

5. Zonnebloempje88

Zonnebloempje88 Niet meer actief

Welkom forsure en hoop dat jij gauw je ei vind en snel een positieve test in handen mag hebben. Ik ben sinds deze week begonnen met tarwekiemolie en kijn vruchtbaarheidsperiode duurd volgens mij nog even.

Alhoewel dat wel vreemd is ik had mijn laatste cyclus van 39 dgn en afgelopen vrijdag laatste dag van menstruatie alleen mijn app zegt dat ik pas 23 mei mijn ei zal hebben?! Wanneer zal ik moeten beginnen met ovutesten?!

6. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Dankjewel dames!
    Ik vindt nu al heerlijk om alles te lezen.. tja zoals jullie al zeggen, je praat niet met iedereen erover!
    En met medegenoten is het al helemaal fijn!

Dankjewel Zonnebloempje, dat hoop ik natuurlijk ook voor jou! hoeveelste ronde zit jij nu in?
    Volgens mijn app, zou mijn ei op de 19e moeten zijn.
    In de periode ervoor en erna zijn dus ook mijn vruchtbare dagen..
    Is het dan niet zou dat je dus ervoor al begint met de ovulatietesten?
    Geen ervaring nog hoor!

Jij dus ook spannend Boni!
    En inderdaad wat extra kan nooit kwaad!
    Ik blijf jullie volgen dames!
    Zet 'm op!

7. Zonnebloempje88

@forsure; ik zit nu in ronde 3 denk ik volgens mij heb ik al meegeteld vanaf de dag dat ik stopte met de pil terwijl ik eigenlijk niet probeerde zwanger te worden de eerste maand. Maar officieel in ronde 2. Maargoed het is in iedergeval nog niet raak.
    Ja klopt indd maar vind het best laat na mijn menstruatie 2 wk verder pas mijn eisprong! Maar ik begin vanaf 20 mei met de testen en dan tot het positief is. En om de dag gezellig maken

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Zonnebloempje : ik zou vandaag ongeveer dag 10 beginnen met ov testjes ,zo mis ie hem zeker niet mocht je toch weer een cyclus hebben van 28'of 29 dagen

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb vorige maand niet ip tijd getest. Heb mn ei niet gemist want ee zijn wel actief geweest maar toen ik de test deed bleek dat die toch eerder kwam dan gedacht. Hierdoor begin ik deze maand ook eerder zodat we ons wondermiddel kunnen gebruiken

10. Zonnebloempje88

@rissie; dankjewel voor de tip. Ik zal er morgen mee beginnen! Ik heb er nog maar 10 dus niet heel veel is kruidvat ook aan te raden? Temperaturen doe ik niet namelijk vanwege onregelmatige werktijden.

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Heb geen ervaring met kruitvat, ik had ze van 123 thuis test. Ik vond ze fijn, soms twijfelde ik en deed ik de cb. Die had ik erbij gekocht maar die deed ik echt alleen ter controle, ik vond het heel fijjn

12. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Ah die ovulatietesten moet je dus toch nog wel even door hebben..
    Toch maar een setje in huis halen!

13. Zonnebloempje88

Nou indd....! Straks mis ik hem ook heb al 2 mnd achter een gemist niet doorgetest en ook niet gezellig gemaakt dus ja btje me eigen schuld datnhet nog niet raak is denk ik zelf. Weet niet of het echt zo is.
    Ik ga deze maand echt goed me best doen om, om de dag gezellig te maken, en door testen tot pos test!

14. Zonnebloempje88

Oke dan! Ik gebruik nu predictor testen en daarvoor paar sensitesten gehad. 1 2 3 resten heb ik van zwangerschapstesten en ter controle 2 cb. Ik ga vanaf morgen ovu testen gebruiken en hoop dat ik snel een pos test in handen mag hebben en dan even flink klussen hihi! Hoop dt tarwekiemolie ook zijn werk gaat doen. Hihi wil zo graag volgend jaar ook moederdag hebben haha

15. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan en ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!!

16. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Volgens mij heeft dat met de hormoon verandering te maken en als je ook vaker moet plassen word je ook meer wakker. Dat plassen komt aan het begin door hormonen en later doordat de baarmoeder op de blaas gaag drukken.

17. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    @rissie10
    Buiten het wakker worden en moeilijk in slaap komen en hele beurse borsten heb ik echt helemaal nergens last! Jij wel al kwaaltjes?

18. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Welkom forsure! En gezellig dat je ook meekletst! Vooral in het begin raadt ik je gewoon de testjes van de action aan.. die zijn namelijk super goed koop (2.50) voor 5 stuks, en dan kun je dus een beetje oefenen met die testjes voordat je bijv van de kruitvat gaat halen want die zijn gelijk 7.99 dacht ik.

En ely? Heb je alweer getest vanmorgen? En hoe gaat het met de andere dames? Al positief nieuws in zicht? Ikzelf nog niet getest..1. Omdat ik geen in huis heb 2. Ik wil even een paar dagen af wachten nog.. ik heb toch wel een beetje dat menstruatie gevoel vandaag.. Dus ben benieuwd

19. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd ely!

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Over de ov testen: het kan heel rap gaan, de ene keer liepen ze op, en de laatste keer had ik s middags een test gedaan klein streepje, rond 6 uur s avonds kreeg ik ei pijn en deed nog maar een test en die was opeens knal positief!! Dus als je echt voelt dat hij er aan komt test gewoon 2 x hahah.

Ddara: hier met vlagen moe af en toe duizelig, sinds zaterdag beurse borsten. Groter waren ze al 5 dagen voor nod. Haha ze vallen uit me bh!!! Heel af en toe steekjes of zo zwaar ongie gevoel in me buik. En had eigenlijk vanaf me positieve test warme opvliegers, maar die zijn gewoon ineens verdewenen! Had gelezen dat somige dingen ook met vlagen kunnnen zijn ivm dat het hcg schommelt.heb het ene moment nergens last van en denk o gaat het nog wel goed daar binnen.en andere moment denk ik o voel me echt zwanger haha

Deel Deze Pagina