Welkom ForSure. Hopelijk mag je ook snel positief testen! Alle andere dames trouwens! Ik ben deze ronde trouwens zwanger geraakt door de ovulatietestjes! Zonder positieve test hadden we het zeker niet gezellig gemaakt. We waren alle 2 moe, maar we waren verplicht van ons huiswerk te maken hé. Heb vanmorgen een Sensitest gedaan. Geen foto gemaakt. Heb er nog een aantal van liggen dus ga om de dag één doen denk ik. Ik doe nog een kruidvat donderdag. Als ik een knaller heb dan stop ik er mee. Met mijn miskraam heb ik nooit een knaller gehad. Dus misschien was het van in het begin al niet goed aan het gaan.
Dames ik heb een vraag.. is er een minimale hoeveelheid urine wat je moet gebruike? Ik had net maar een paar druppels urine een test gedaan.. die was negatief.. t was ook t derde plasje voor vandaag.. wat zeggen jullie?
Nou als je die kv 2v5 gebruikt gaat er zoiezo maar 4 druppels op. Maar zou die 2el uit n bakje waar iets meer zit halen. Misschien dan morgen doen met een eerste plas? Ben je weer n dag verder
Haha Ely! Gelukkig is dat hier nooit een probleem wij zijn nerds die graag altijd ons huiswerk op tijd af hebben
Dankjewel dames voor de tips en de warme welkom! Hihi.. ik blijf jullie volgen en we duimen voor elkaar! Eerst maar eens de actiontestjes in huis halen vandaag! Zit nu op ongeveer 5 dagen na mn menstruatie. Heeft het nut nu al te beginnen ermee?
6 tot 9 dagen na de mentruatie krijg jr je ei meestal.. meestal begin ik op dag 7 met testen en dan zie ik ze ook mooi oplopen plus dat ik mijn ei altijd heel goed kan voelen, en als ik dan test heb ik ook echt een knaller, miss heb je hier wat aan, laurazoey bedankt voor je reactie ik ga morgenvroeg weer testen als ik dan nog niet ong ben geworden.
Forsere: gemiddelt komt je ei op ongeveer dag 14, er zijn er ook die hem al eerder krijgen ,maar als je uit gaat van een cyclus van 28 dagen komt hij meestal rond de 14. Jongedame: komt je ei dan ook echt tussen de 6-9 dagen dat is wel vroeg, een korte cyclus dus?
Ik zit nu op 4 dagen na mijn menstruatie en ben vandaag begonnen met testen ik wil hem dit keer niet missen. Het ligt aan je cyclus wanneer ei komt als jij een cyclus van 38 heb bijvoorbeeld dan komt je ei niet kort na de menstruatie! Dat was bij mij ook niet. Het heeft bij mij denk 3 weken geduurd na mijn laatste menstruatie!
Klop zonnebloem: je ei komt 14 dagen voor je verwachte menstruatie , dus idd als je een cyclus hebt van 38 zal je ei rond dag 24 zijn
Maar omdat je lichaam ons steeds maar in de maling neemt kan je echt niet erop uitgaan dat hij daadwerkelijk op dag 24 komt dus begin optijd met testen voordat je hem ineens mist. Kan natuurlijk ineens zijn dat je cyclus nu ineens wel 29 is. Heel apart ons lichaam totaal niet te begrijpen haha! Me man vind het maar onzin dat ik ovutesten gebruik ik mag het wel bestellen maar eigenlijk vind hij het onzin....! Hij lijkt het niet te begrijpen.
Ja 6 tot 9 dagen betekend wel een lekkere lorte cyclus. Maar ik denk dat de meesten wel van plus minus 28 a 30 uitgaan. Dan is cd 5 wel n beetje vroeg maar aan de andere kant kis je hem in ieder geval niet
Ja ik denk ik mijn situatie ook maar even eerder beginnen! Als aan mijn man ligt, gebruik ik ze ook niet hoor.. maar goed wij hier snappen elkaar natuurlijk! Zoals eerder gezegd ons lichaam houdt ons vaak genoeg voor de gek..
Ik dacht ook aan de ene kant van hup we zien wel,niet met die gekke dingen aan de slag, maar merkte toen ik het de 1e maand gedaan had dat ik het wel fijn vond en zo zeker wist dat ik toch Een ei had, het maakte me een stuk zekerder . Nu heb ik zelfde met die zwangerschaps testen. Heel de tijd de neiging om te gaan testen om te kijken of het streepje er nog wel staat!! Helaas zijn de testen op en ga geen nieuwe meer halen! Heb me knal test gehad dus donkerder wordt hij toch niet.
KLUSSERS Jongedame - 2e ronde - 23 jr - 1e kindje nod 22 april Jasmijn - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 27 april Elsssm - 4e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod 28 april Mackwek - 1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 3 mei Ely - 4e ronde - 28jr - 1e kindje - nod 13 mei Mom2be21 - 3e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 29 mei Denise001 - 3e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 30 mei LauraZoey - 4e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 1 juni Pineapple - 2e ronde - 24 jaar - 2e kindje - nod 1 juni Zonnebloempje88 - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 11 juni NOD onbekend Mirya - 1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod? Rica - 1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod? Natas123 - 2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod? Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod? ZWANGER XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje Meisje1234 - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje carannay - 1e ronde - 30 jr - 1e kindje Miek88 - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje DDara - 1e ronde - 29 jr - 1e kindje Sweety30 - 1e ronde- 32 jr - 3e kindje Rissie10 - 3e ronde - 25 jr - 1e kindje
Zouden de dames die de lijst niet zelf kunnen aanpassen hun bericht even in kleur willen zetten? Dan kees ik er niet overheen! Hier vandaag echt vruchtbaar slijm, ei komt er dus aan!
Ik heb een cyclus van 26 dagen met heel soms een uitschieter van 28 dagen.. maar absoluut niet langer... ik heb wel een beetje een vol gevoel in de onderbuik.. maargoed.. morgen vroeg maar eens testen.. Ben super benieuwd