Jongedame, wat spannend! Ik heb overigens geen flauw idee hoe ik me op de lijst bij krijg.. maar ik ben iig 29, ronde 1 en nod is? Oja en eerste kindje! Hihi..
KLUSSERS Jongedame - 2e ronde - 23 jr - 1e kindje nod 22 april Jasmijn - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 27 april Elsssm - 4e ronde - 28 jr - 1e kindje - nod 28 april Mackwek - 1e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 3 mei Ely - 4e ronde - 28jr - 1e kindje - nod 13 mei Mom2be21 - 3e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 29 mei Denise001 - 3e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 30 mei LauraZoey - 4e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 1 juni Pineapple - 2e ronde - 24 jaar - 2e kindje - nod 1 juni Zonnebloempje88 - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje - nod 11 juni NOD onbekend Mirya - 1e ronde - 35 jr - 1e kindje - nod? Rica - 1e ronde - 29 jr - 3e kindje - nod? Natas123 - 2e ronde - 19 jr --1e kindje - nod? Denise112- 4e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod ? (Medio juni) ForSure - 1e ronde - 29 jr - 1e kindje - nod ? ZWANGER XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje Meisje1234 - 3e ronde - 27 jr - 1e kindje carannay - 1e ronde - 30 jr - 1e kindje Miek88 - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje DDara - 1e ronde - 29 jr - 1e kindje Sweety30 - 1e ronde- 32 jr - 3e kindje Rissie10 - 3e ronde - 25 jr - 1e kindje
Testje boven van gisteren, onder van vandaag. Loopt wel op hé. Gisteren bloed laten afnemen bij ha. Kijken of progesteronwaarde deze keer goed zit. Dus duimen omhoog voor mij! Getest jongedame??? Ik ben heeel nieuwsgierig!
In hoefde niet eens meer te testen want ik heb de duivels ik Denk dat ik ook maar eens granaatappel sap ga drinken en tarwekiem olie.. op naar de 4e ronde elk geval.. en jullie dames?
Dat is balen jongedame!!! Gebruik je ok al pre-seed ? Idd granaatappelsap en tarwekiemolie kunnen misschien wel helpen. Ik was deze ronde met beiden begonnen na mijn ei, en op de vruchtbare dag de pre- seed gebruikt. Wie weet was alles toeval maar misschien ook niet. Proberen kan geen kwaad toch
Waar haal je die granaat sap? En moet je dat dringen na je eitje? Ely ; wat een super mooie testen hoor! Hoop dat in het bloed ook alles goed zit. Jongedame ; balen zeg.. Hoop dat gauw ook jij zwanger mag zijn!
Nou ik heb pre seed nog niet gebruikt omdat ik redelijk nat van mezelf word.. maar ik ben dus vorige maand wel zwanger geweest.. Dus of t daar aan ligt.. Denk eerder aan de innesteling en daar was tarwekiem olie goed voor.. iemand enig id waar dat verkrijgbaar is? Let me know! En granaatappel verkrijgbaar in de supermarkt?
Ik heb folium zuur zwanger worden gehaald, en ik heb granaat sap gehaald bij de jumbo, ze hadden in ede bij de kruidvat geen tarwekiem meer.. ely natuurlijk wel gefeliciteerd!
Hey meiden, zit nu op cd 21 en had ineens rare steek in me rechter eileider denk ik.. Het zat daar bij die hoogte.. Klapte er eventjes van dubbel. Ik doe zo nog testje voor zekerheid en anders geen idee wat het was ..
Innesteling voor zover ik heb gelezen want meegemaakt niet, kan soms wel gepaard gaan met een steekje. Maar das dan vooral van vrouwen die achteraf gaan terug rekenen. Innesteling kan ook gepaard gaan met bloed. De bevruchting zelf kan je niet voelen maar het innestelen wel.