DDara - 1e ronde - ? XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 31 maart LauraZoey - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 2 april Mackwek - 1e ronde - 27 - 1e kindje - nod 1 april Jasmijn - 4e ronde - ? Meisje1234 - 3e ronde - 27 - 1e kindje - nod 4 april SJ86 - 4e ronde - ? Teletubbie - 1e ronde - ? Mirya - 1e ronde - 35 - 1e kindje Meissie1001 - ? - ? Sweety30 - 1e ronde - ? carannay - 1e ronde - ? Jongedame - 2e ronde - ? Ladylien - 1e ronde - ? Rica - 1e ronde - 29 - 3e kindje - nod 6 april Milou1990 - 1e ronde - ? Crosscountry - ? - ? LM19 - ? - ? Lievekind - 2e ronde - ? Natas123 - 2e ronde - 19 jr -1e kindje Mom2be21 - 2e ronde - ? Elsssm - 4e ronde - ? Denise001 - 1e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 23 maart Rosa887 - 3e ronde - ? Chann1992 - 3e ronde - ? Ely - 3e ronde - ? Denise112- 3e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod? Ilka- 1e ronde - ? Ik heb m ook aanelgevuld
Zo te zien aan het lijstje dan nog niemand zwanger? Gelukkig is de pijn een stuk minder.. het is ook echt helder rood bloed wat ik verlies. Verder niks..
Hallo meiden, even vraagje, gister hebben mijn vriend en ik gevreeen, toen is hij ook in mij gekomen zeg maar, maar nu ga ik net naar het toilet en verlies roze/rood bloed maar heel helder.. Kan dit al menstruatie zijn? Nee toch?
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Hou het even in de gaten. Dat begint (bij mij iig) niet helder rood. Ik merk zelf eigenlijk meteen wel of het menstruatie bloed is of bv bloed plassen om n andere rede. Wanneer het mn menstruatie is dan is het dik en slijmerig. (Sorry; ) )
Ja bij mijn menstruatie dus ook en heb normaal vette buikpijn als ik ongie moet worden.. Nja misschien dat het toch nig beetje het wondje open is.. En het zat alleen op me wc papier maar zal 't even in de gaten houden.. Schrok al dacht huh, kan toch niet? Al week na de operatie?!
Jammer dat iemand een club begonnen is en dat zeker 3 kwart van de dames er hier nit bij in kunnen.. was ineens het topic kwijt ook..
Toevallig lijkt die club qua naam op dit topic, maar kan je vertellen dat die club al langer bestaat dan dit topic. De reden dat de club 'gesloten' is, is om het overzichtelijk en een beetje prive te houden. En absoluut niet om iemand buiten te sluiten. Maar klets net zo graag hier mee als daar.
Oké. . Vond het een beetje raar.. vandaar.. maar heeft er nog iemand problemen met het terug vinden van dit topic?
Kan het wel begrijpen ergens.....als het heeel druk is raak je het overzicht kwijt. Mijn ervaring is na paar maand de helft niks meer laat horen. Maar dat zien we later wel ik zou persoonlijk na een x aantal leden het ook stop zetten.maar weet niet om welk topic jullie t hebben natas ik denk ook dat je cyclus best een beetje in de war kan zijn. Herstel gaat biet altijd even vlot. Maar gebruik je ovutesten? Zoja dan is het was overzichtelijker als je weet wanneer je iig een ei hebt. als je ovu nu knalt heb je 24 uur tot 48 uur dr tijd voor je ei maar als hij morgen afneemt..is hij dan al gesprongen en tijd voorbij of maak je dan nog een kans...zodra lh afneemt is je ei geweest toch? Ben er al ff uit maar nooit in verdiept haha
Ik heb me op dit topic geabonneerd dus raak m niet zo snel kwijt. Er staan echt veel topics die op elkaar lijken maar er zijn er ook veel "vol" en dat is wel te begrijpen. Gelukkig nu een aantal reacties hier dus we beginnen gewoon hier eem groep met mensen die niet meer bij andere in kunnen @natas123 het kan ook goed de wond zijn alsnhet echt pas n week geleden is. Menstruatie bloed is toch wat anders van structuur dan "normaal " bloed uit n wondje. Als het rose/rood van kleur is meteen ga ik daarvan uit. Maar ja gewoon even in de gaten houden want je boelt het zelf het beste. Als je ineens krampen erbij krijgt kan het misschien ook wel je menstruatie zijn. Dan zou je er wel weer lekker snel inzitten
Ik kan hem ook niet vinden en dat vond ik ook al zo raar.. Ik zit dus ook niet in dat clubje? Vind wel jammer want iedereen die hier echt aan de lijst mee doet praat ook hier.. Maargoed
Jaa dat andere topic heer zwanger worden in het jaar 2015, maar die bestaat idd al langer, had ik wel gezien maar me daar niet bij gevoegd omdat er al zon grote groep was.. Tot nog toe is dit groepje idd wat overzichtelijker.. Al word het al wat lastiger om de historie van ieder te onthouden straks wel leuk om te zien wie aankomende ronde al op zwanger zullen komen te staan
@rica nee ik gebruik geen ovulatie testen, want wil eigenlijk "niet teveel" met zwangerschap bezig zijn, snap je wat ik bedoel?😳
En @laurazoey denk ook inderdaad het wondje want het is niet echt een "plas" maar gewoon een veegje als ik afveeg! We will see hihi en het is maandag een week geleden ja
Natas snap het zeker...maar denk dat t nu nog wat rommelig is. Ja ben zeker benieuwd wie er straks zwanger zijn al gelijk. Hoop natuurlijk iedereen voor de zomer! De pendel gaf iig april aan. Als die klopt. Nu dus.
DDara - 1e ronde - ? XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 31 maart LauraZoey - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 2 april Mackwek - 1e ronde - 27 - 1e kindje - nod 1 april Jasmijn - 4e ronde - ? Meisje1234 - 3e ronde - 27 - 1e kindje - nod 4 april SJ86 - 4e ronde - ? Teletubbie - 1e ronde - ? Mirya - 1e ronde - 35 - 1e kindje Meissie1001 - ? - ? Sweety30 - 1e ronde - ? carannay - 1e ronde - 30 jr - 1e kindje - nod 25 maart Jongedame - 2e ronde - ? Ladylien - 1e ronde - ? Rica - 1e ronde - 29 - 3e kindje - nod 6 april Milou1990 - 1e ronde - ? Crosscountry - ? - ? LM19 - ? - ? Lievekind - 2e ronde - ? Natas123 - 2e ronde - 19 jr -1e kindje Mom2be21 - 2e ronde - ? Elsssm - 4e ronde - ? Denise001 - 1e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 23 maart Rosa887 - 3e ronde - ? Chann1992 - 3e ronde - ? Ely - 3e ronde - ? Denise112- 3e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod? Ilka- 1e ronde - ?
DDara - 1e ronde - ? XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 31 maart LauraZoey - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 2 april Mackwek - 1e ronde - 27 - 1e kindje - nod 1 april Jasmijn - 4e ronde - ? Meisje1234 - 3e ronde - 27 - 1e kindje - nod 4 april SJ86 - 4e ronde - ? Teletubbie - 1e ronde - ? Mirya - 1e ronde - 35 - 1e kindje Meissie1001 - ? - ? Sweety30 - 1e ronde - ? carannay - 1e ronde - 1e kindje - nod 25 maart Jongedame - 2e ronde - ? Ladylien - 1e ronde - ? Rica - 1e ronde - 29 - 3e kindje - nod 6 april Milou1990 - 1e ronde - ? Crosscountry - ? - ? LM19 - ? - ? Lievekind - 2e ronde - ? Natas123 - 2e ronde - 19 jr -1e kindje Mom2be21 - 2e ronde - ? Elsssm - 4e ronde - ? Denise001 - 1e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 23 maart Rosa887 - 3e ronde - ? Chann1992 - 3e ronde - ? Ely - 3e ronde - ? Denise112- 2e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod? Ilka- 1e ronde - ?