Ja we vrijen om de dag gewoon hihi en door blijven testen wordt ik zelf gek haha hoop dat je hem snel vind meis!!
Dan zou inderdaad vandaag of morgen je nod zijn.. Bah wat rot voor je! Heb je een foto van je donkerste test? Als je van je langste cyclus uit zou gaan zou dat dan 38 moeten zijn dan zou op cd 25 je ei zijn gesprongen. Maar dat had je dan aan de testjes moeten zien. Heb je geen zwangerschapstest.? Anders die doen wie weet is je ei veel eerder gesprongen? Hoop dat je snel meer zekerheid hebt!
Volgens mij is hij wel heeeeel erg positief?! Nog donkerder dan controlestreep. Bale dat ik vanavond moet werken dan maar om 11u nog eve flink gezellig maken!! Als hij echt zo positief is is mijn cyclus deze maand ook veel korter denk ik.
Schrijven jullie ook mee in nod lijstjes dames? Als we alle 3 nu knallen zitten we volgens mij in dezelfde nod lijst?
Nou indd ja! Die knalt indd me scherm af haha. Schrok er van! Dus mijn nod zal wel niet 11 juni zijn maar veeel eerder gelukkig! En nu nog een positieve zwangerschapstest haha
Heb al zw test gedaan en die was negatief Een paar andere dames waar ik mee op fb praat die zeiden dat me ei misschien moeite heeft met springen en daarom dat de ovu testen zo raar doen. Ik heb geen idee haha
Ja vind wel spannend dat mvm komt morge avond !! En de echo ook, hoop dat het snel volgende week is en dat alles oké is !! Hihi Weew zonnebloempje dat is nog is een knaller!! Veel plezier hoop dat je een gaatje kan vinden om het gezellig te maken hihi. Natas het kan heel erg schommelen hoor je lh . Heb je al eens andere testen gebruikt inplaats van kruitvat? Bij mijn vond ik de eerste keer de action testen ook niet super heb toen ook nooit echt een knaller gehad op die testen. Terwijl ik me ei duidelijk gevoeld heb met alles sympthomen.daarna de 123 testen besteld en toen vond ik hem wel duidelijk
Natas, bij Ovulatietesten en Zwangerschapstesten 123thuistesten Ik had de cb er ook bij voor als ik twijfelde , meestal klopte me gevoel en had ik op de cb een smiley , laatste keer had ik op 123 echt een knaller
Ik ben ineens echt zenuwachtig. We hebben deze ronde een knaltest gehad en pre seed gebruikt. Nu ben ik echt heel erg nieuwsgierig en heb er een positief gevoel over maar wil niet te positief zijn om teleurstelling te voorkomen. Spannnnnenddd meiden! Al 4. Laten we hopen op 100%
Haha Laura!!! Nadat ik het met de pre-seed gedaan had had ik ook een goed gevoel,omdat veel mensen op internet snel zwanger zijn na het gebruik. Ik Had stiekem ook dat gevoel hihi . En we hadden een deal he ,,,, ik een mooie echo jij een positieve test en daar gaan we ons gewoon aanhouden hahah En eens voor iedereen een mooie ronde dat jullie allemaal een mooie posi test mogen hebbe
Ja inderdaad misschien wel. Stom he. Ik hb ook van die streepjes m'n gehele cyclus. Gebruik je trouwens iets van multivitamine voor zwanger te worden? Bijvoorbeeld etos zwanger worden? Hier werd mijn cyclus helemaal dol van en kon ik m'n ei ook heel slecht vinden omdat alles zo onregelmatig was.
Dank je wel Rissie! Enne als er meer zwanger worden van de pre seed ga ik dat ook maar gebruiken haha heb het eigenlijk niet nodig Hoor maar als t werkt.... 👍