Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @laurazoey jaa ik heb dat ook!
    Maakt me wel een stuk vrolijker dan dat ik zit te doemdenken haha.
    Heb nu ook echt geen geduld om 2 weken te wachten...

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ik hoop echt dat die deal uitkomt :)

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Gelukkig ben ik niet de enige denise001 :) samen ongeduldig zijn dan maar. Kunnen we elkaar steunen door deze lange weken

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Natas van de pre-seed wordt de omgeving ph waardig ,dus een goeie leef omgeving voor de zaadjes daar door zwemen ze beter en leven ze langer:D
    Ik was erg droog en mijn vriend gebruikte altijd speeksel, ergens gelezen dat het slechte invloed kan hebben op de zaadjes.
    Vandaar een reden voor pre-seed.
    Maar ook wilde ik het proberen voor het misschien sneller zwanger worden ,ongeduldig hihi

5. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.482
    332
    83
    Ahaa. Ach misschien werkt het wel hihi. Van normale glijmiddel wist ik dat het "slecht" is voor het zaad, maar speeksel? Wist ik helemaal niet ;o!!

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Op hun site staan erg veel verhalen van geluksvogels.
    Ik ben ook droog. Mn vriend kon er soms niet eens in en als hij erin kwam leed ik echt wel pijn. Daardoor voelde hij zich schuldig en mreeg hij niks meer gedaan.
    Dat het je zuurwaarden gelijk maakt met de zaadjes waardoor ze beter bewegen is een plus. Wij zochten iets wat geen negatieve invloed had op de vruchtbaarheid en dat heeft normaal glijmiddel wel. Ook speeksel had ik gelezen en van rissie gehoord is slecht en werkte niet lang genoeg voor ons. Preseed is ideaal, en dat zal ik ook zeggen als ik niet meteen zwanger raak. Mn vriend vindt het zelf het geld waard om het standaard te gebruiken zo prettig is het voor ons. Maar das natuurlijk vooral vanwege de droogte.
    Voor mensen die wel vochtig zijn kan het enkel de waardes gelijk maken en das natuurlijk nooit verkeerd.

7. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.482
    332
    83
    wat vervelend dan voor je dat het zo'n zeer doet.. :( maar gelukkig hebben jullie pre seed :) als je zwanger raakt deze maand ga ik het ook gebruiken hah. Maar is het zo duur?
    Liefs

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja je betaald ee wel 20€ voor maar denk dat je er wel eventjes mee doet, ik gebruikte 2g in zo pipetje. Dat was voor ons genoeg.en geloof dat we 40g in zit.

9. saphira85

saphira85 Lid

7 apr 2015
    91
    0
    6
    Vijf zwangeren al. Dat geeft hoop :)
    Ik zie dat het een levendige groep is. Even wennen nog en btje proberen bij te lezen haha. Ik zal ook het lijstje eens gaan zoeken.

10. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.482
    332
    83
    Hihi er wordt veel gekletst. Soms als ik savonds weer op zp kom, moet ik wel eens 2 a 3 blz lezen hahaha :).

11. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ja kan ineens heel snel gaan!
    Als het deze ronde niet lukt wil ik ook pre-seed gaan gebruiken.
    Heb het voor mezelf niet nodig maar dat het de boel daar neutraliseert is altijd meegenomen :D

12. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.482
    332
    83
    Haha ja zo dacht ik ook!! :) en ik weet in ieder geval dat me lichaam zwanger kan raken, maaaar nu moet eerst me cyclus eens normaal worden haha

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Je hebt trouwens ook iets dat heet conseive plus en die schijnt goedkoper te zijn. Ken zelf het verschil niet maar zie die op de forums ook wel eens voorbij komen.
    Voor ons os het echt ideaal. Gewoon glijmiddel droogt helaas ook weer in en deze blijft vochtig zonder plakken.

14. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had direct na mijn positieve ovutest het gevoel dat het wel raak zou kunnen zijn. Ik hoop dat je gevoel juist zit! ;)

15. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou mijn ei is of nog niet gesprongen of ik heb deze keer geen last van kwaaltjes.
    Dat maakt me weer zo onzeker he. Normaal na ei altijd enorm last van m'n borsten. En nu niks 😧

16. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denise 001 ik heb echt precies hetzelfde. Gisteren nog een ovu test gedaan en die was net zo als eergister, misschien iets lichter. Normaal ook super zere borsten en nu helemaal niks...

17. Zonnebloempje88

Zonnebloempje88 Niet meer actief

Ik heb ook nergens last van! Nooit gehad ook eigenlijk. Alleen gister avond erg veel last van me rechter zij en onderrug rechts achter en ook met name tijdens de sex. Pff! Was niet prettig. Maar het is voor een goed doel....zeggen we maar.

18. saphira85

saphira85 Lid

7 apr 2015
    91
    0
    6
    nou, vanochtend totaal onverwachts en te vroeg ongesteld geworden op dag 27.
    Ik had het vanaf zaterdag pas verwacht.
    Maar ik mag niet klagen want ik heb wel meteen een mooie cyclus van 29 dagen en 27 dagen.
    En ik weet dat we op de juiste dagen sex hebben gehad, het is helaas gewoon niet gelukt deze maand.

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Jammer hoor. Maar een kortere cyclus is altijd prettig. Ik zeg altijd maar.... als het niet raak is wil ik wel zsm ongesteld worden om de nieuwe ronde in te kunnen gaan

20. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb geen ovu testjes meer gedaan. Heb ook bijna geen last meer van vruchtbaar slijm dus ik zou denken dat die toch geweest is..
    Dan maar 2 weken afwachten 😧

@lizette dat is inderdaad een nette cyclus als je nog niet zolang vab de pil af bent!
    Wel jammer dat het niet raak is natuurlijk!

Deel Deze Pagina