Dank voor het duimen dames! Ik duim uiteraard ook voor alle dames die nog niet zwanger zijn op een positieve test en voor dr zwangere dames op een mooi gezond kindje Hier nog geen spoor van ongi. Wel nog af en toe bij afvegen waterig bruin. Heel aparte gewaarwording dit haha
Hey meiden, Gister smiley, vanmorgen smiley, nu net weer een smiley.. Vanaf wanneer moet ik gaan rekenen dat me eitje springt? Haha
Vanaf de eerste geteste smiley ! Ik had ook 2 dagen een posi test. Morgen zal de smiley wel weg zijn, Hij springt tussen de 24a48 uur na je eerste positest
Vanmorgen had ik geen smiley weer. Ik heb wel een super gevoelige baarmoeder, denk dat dat door de curettage komt. Het doet ook zeer
Ik heb maar 1 dag een smiley gehad. Dus dat die nu weg gaat is op zich niet zo gek. Die pijn dat kan horen bij je eisprong.
Jaa ik nu 2 dagen haha, maar dan weet ik in iedergeval dat eisprong geweest is haha. Heb ik toch 2 dagen geknuffeld . Ja maar het is vervelend want ik heb al een week een gevoelige bm. Maar me ei had wss moeite met springen en dat het daarom zeer doet. Zelfs hoesten is vervelend. hoe is het met jou? Heb je t gevoel dat het raak is?
Wij hebben ook gezellig gedaan die dagen Af en toe de hoop wel maar durf niet goed. Ik heb echt steekjes in mn onderbuik en die heb ik normaal wat dichterbij mn nod. Vandaag in de intratuin heel veel last van mn onderrug en hoofdpijn in combinatie met een beetje duizeligheid. Zo gek. Vanacht gedroomd dat t raak was. Zon droom heb ik nog niet eerder gehad. Maar weet ook dat mn lichaam me heeel goed voor de gek kan houden
Hier ook zo nu en dan duizelig en super moe. Kan ook van het feestje komen haha. En af en toe samentrekking van m'n bm. Maar dat heb ik bijna altijd. Enigste nieuwe is dat ik een beetje een jankerdje ben afgelopen 2 dagen hahaha m'n vriend wist niet wat hem overkwam 😂
De symptonen die je noemt had ik ook bij me eerste zwangerschap. Finger crossed. Jaa das balen he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden? Ik droom afgelopen dagen steeds over zwangerschaptest, over 2ling whahahha wordt gek joh 😜
Hahaha dat zou leuk zijn. Ik hoop dat je gelijk hebt maar k ben der vang voor. Durf het niet te hopen
Ik had ook gedroomd over babys positieve testen haha . 4 dagen dpo een ei gevoel,zware onderbuik misselijk en beetje hoofdpijn. 6 dpo had ik een kramp in me buik en koude rilling die avond alleen maar steekjes rechts in me buik, en 8 dpovrijdag avond steekjes revhts wat over ging in kieteltje , 9 dpo eigenlijk best sago en had ineens echt geen zijn in marshmallow,terwijl we gingen bbq.ik had echt een bleh moment. 10 dpo nog steeds sago en zat boos op de bank s middags en had zo iets krijg de piep!!!! Ik ga testen. En toen kwam er een streepje Toen uurtje later naar ikea geweest toen enorme warme opvliegers ,en steekjes in me buik. De warme opvliegers. Hielde aan zo paar dagen na mijn nod.
Hahaha oke dankjewel ik heb momenteel alleen lage rugpijn en steekjes. Wel zoj overal bleh gevoel maar ja. Heb er echt geen vertrouwen meer in. Had ik de eerste dagen nog wel maar is helemaal weg