Laurazoey; Heb jij toevallig wel last van afscheiding na je eisprong? ik namelijk niet maar wel gevoelige borsten. Ik zit nu op dpo 5.
Ik ben eigenlijk van mezelf heel droog. Vorige maand gad ik wel n paar dagen een beetje afscheiding maar werd ik ongesteld. Dit keer eigenlijk geen afscheiding. Had ik ook niet tijdens mn ei overigens. Je leest dat je daaraan kan zien of je vruchtbaar bent maar ik had dat niet maar wel een op mn ovulatie test
Ohja mn borsten heb ik niet echt last van. Af en toe beetje kietelen. Heb meer last van mn onderbuik. Steeds die krampjes. En mn onderrug. Maar t kan ook heel goed bij n aankomende menstruatie horen. K had alleen zelf t gevoel dat t dan wel n beetje vroeg is. Maja... hormonen zijn rare dingen
Ik heb tijdens mijn eisprong ook haast geen afscheiding gezien, zeker niet de afscheiding die ze omschrijven! Haha hormonen zijn indd vreemde dingen je lichaam ook trouwens haha! mijn buik is de laatste dagen ook aan het rommelen en het voelt anders, kan het niet omschrijven! Het lijkt mij ook vroeg aangezien ik tarwekiemolie gebruikt zal mij cyclus wel langer zijn dus toch ongeveer 3 juni pas mijn menstruatie! Hopelijk kunnen we gauw testen! nu maar afleiding zoeken.
Hier snap ik er niks van, vanmorgen temp 36.4... Hij had nu wel om hoog moeten gaan grrr. Wel gevoelige baarmoeder
Nou weet niet of het aan m'n hormonen ligt of dat ik gewoon slechte dagen heb. Maar wat haalt iedereen me het bloed onder m'n nagels vandaan! Regiomanager die op oorlogspad is, de directeur die klaagt En dan als kers op de taart belt het hoofdkantoor met een klacht van een klant. Fijn weer die eerste werkdag Heb de klaagmodus aanstaan sorry
Haha je mag toch ook klagen! Ik hoop dat het je hormonen zijn. Wel balen dat dit allemaal op 1 dag moet 😜
Wat een onzeker gedoe allemaal he zwanger worden!! Ik had trouwens ook niet veel afscheiding ,nu ook niet echt.af en toe is wat.maar niet dat het in me ondergoed zit! Vruchtbaarslijm merkte ik de laatste x eigenlijk iets beter.maar was ook niet zoals de mensen het omscrhijben( hele klodders rekbaarslijm) was bij mij gewoon inimini beetje met afvegen,maar ook niet eens in me ondergoed . Iedereen is verschillend!! Hier weer onzeker ! Me gevoelige borsten die ik vanaf begin af aan heb zijn ineens weg!! Ben blij als ik vrijdag ochtend de echo heb en alles goed is , poeh wat een onzeker gedoe.wordt er gewoon sago van en heb nergens zin in! Bah
Haha ja tis echt onzeker. Als ik nu in de spiegel kijk vind ik dat er iets anders lijkt maar qat het is kan ik niet plaatsen. Vriendlief ziet het niet zo haha heerlijk toch.
Eigenlijk is zwanger worden/zijn een grote vreselijke onzekerheid. Welke idioot dat ooit bedacht heeft? Hier geen bruin meer en ook geen ongie. Vind het maar vreemd en vind het ook steeds spannender worden, bah!
Haha ja ik hoop het echt maar heb het gevoel dat het nog niet raak is. Ik verwacht echt dat ik gewoon ongesteld word en naar de vokgende ronde ga.
Wat is iedereen toch onzeker he. Hier hetzelfde, ik heb mijn spiraal in februari laten verwijderen. Ik wist dat ik graag kinderen wilde, maar had heel veel last van angst & paniekklachten. Ik liep daarvoor bij een psycholoog. Op internet gelezen dat een spiraal daar heel goed aan mee kon werken dus meteen laten verwijderen, en wilde ook niks meer gebruiken voor het geval ik me zo goed zou voelen dat ik wel aan kinderen durfde te beginnen. Dat gebeurde dus ook heel snel. gisterenavond lag ik in bed te piekeren, en vanochtend stond ik weer met hartkloppingen en een soort van paniek op. Ik kan het niet goed omschrijven, maar ik vraag me nu dus heel erg af, of het kan komen doordat ik er teveel mee bezi ben, of dat er misschien al iets aan het veranderen is.. Ik weet het niet. 😔
Meid maak je zelf niet zo gek!!!! Geloof me nou maar voor je het weet zijn die zere borsten weer terug en dan wens je dat het weer over is...... Alle kwaaltjes komen en gaan weer en dat hoort er gewoon bij! Geniet van de momenten dat de kwaaltjes even weg zijn in plaast van je er druk om te maken je hebt nog een klein 8 maanden aan kwaaltjes voor je......... DUS geniet als ze weg zijn! Mijn verloskundige heeft gezegd (toen ik van me paard was gevallen) dat je je pas druk hoeft te maken als je heftig gaat bloeden of VRESELIJKE krampen krijgt in je baarmoeder en dus niet een steekje links of recht maar echt ondragelijk krampen (weeën). Het gaat helemaal goed komen GELOOF mij nou maar!
Ja ik weet het ddara! Ondanks dat ze gevoelig waren heb ik er geen last van,maar het stelt me op de 1 of andere manier wel gerust dat ze pijn doen. Vind het gewoon raar dat het opeens weg is. Net zoals de buik krampjes en steekjes . Nog wel moe en misselijk af en toe. En weet dat ik me niet druk moet maken,het helpt helemaal niks. Maar he toch dagen dat ik me druk maak en soms niet. Lees misschien te veel op internet!
Zo spannend alle kwaaltjes en wachtbankjes! Als ik de ovulatietesten moest geloven, zou ik op ongeveer 2 juni mijn nod moeten hebben.. Afgelopen zondag vroeg in de ochtend heeel lichtroze afscheiding gehad en daarna zowat droog.. Voel wat krampjes in mijn onderbuik, maar voor de rest niets geks.. Duimen draaien hier dames!