Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja ik zit als mijn lf 14 dagen is (maar dat weet ik dus niet haha) op 3 juni mn nod. Ik vertrouw er iig niet meer op. De steekjes zijn zo goed als weg dus heb geen kwaaltjes meer.

2. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor iedereen!!

Hier 12 dpo, de spanning stijgt! Gisteren geen bruin meer gezien en vandaag ook nog niet. Vandaag wel ineens spierpijn in mijn rechter bil. Het is toch ongelofelijk hoeveel gekke dingen je opmerkt als je hoopt zwanger te zijn, vreselijk hihi. Nog evengeduld... pff

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha spierpijn in je bil !!!
    En over de steekjes en kwaaltjes zegt niks Laura!
    Ik had de ene dag ook niks en de andere dag wel 1 steekje ofzo.

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heb gigantische puisten op mn gezicht. Das toch normaal n teken dat ik ongesteld word. Wel ongeveer een week te vroeg maar daardoor verwacht ik geen zwangerschap :(

5. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik duim toch Laura! Er kan nog een hoop gebeuren in een week :D

Ja spierpijn in mn bil, waar t vandaan komt geen idee haha. Ik ben inmiddels op een punt in de cyclus dat ik elk dingetje opmerk

6. Zonnebloempje88

Zonnebloempje88 Niet meer actief

Je maakt je zelf echt alleen maar gek! En je voelt ineens alles omdat je zwanger wil zijn en je het ook hoopt!
    En mocht je ineens niks meer voelen, dan is er al paniek van oow straks ben ik niet zwanger!
    Niet iedereen heeft kwaaltjes of dergelijke dat hoef niks te betekenen!

En voor de zwangeren mocht je ineens niks meer voelen qua zere borsten steekjes etc wil dat ook niks zeggen er zijn genoeg vrouwen die door de 9 mnd heen vliegen met geen enkel kwaaltje!

Ga dus lekker genieten en focus je op andere dingen ipv alleen maar bezig te zijn met zwanger worden en iedere kwaaltje op te merken!

Je merkt het vanzelf wel als je niet ongesteld word!

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Nou zoals ik hier merk is het helaas niet zo makkelijk voor de meesten... daarom schrijven we ook hier. Om alles van je af te kunnen schrijven...

8. Zonnebloempje88

Dat snap ik! Maar het kan ook teveel worden!

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Idd ik denk ook alleen nog maar aan zwanger !! En wat als dit en wat als dat!
    Ik snap dat er nuchtere mensen zijn maar ik ben gewoon een stres kip en drrm schrijf ik ook hier!
    Met het zwanger worden had ik het ook al ,en vooral het gevoel wat als het niet lukt??
    Nu ben ik zwanger en voelde me de eerste weken echt zwanger ,maandag trouwens ook nog.
    En nu voel ik bijna niks meer behalve dat ik nergens trek in heb.me borsten doen ook Niet zeer meer en heb de buikpijn steekjes ook niet meer terwijl ik dat vanaf begin af aan hebt.
    En ik weet dat het kan schommelen maar ook dat het mis kan zijn.
    De echo is vrijdag en ik voel me er gewoon. Naar door dat ik dingen niet meer voel en gewoon bang ben dat het mis is .
    Misschien omdat me moeder ook een miskraam gekregen heeft en veel mensen gewoon een miskraam hebben.
    En zeggen mensen geniet ervan als je even geen symptomen hebt,
    Nou ik niet heb liever zere borsten!

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ik denk dat het persoonlijk is of je er te veel of niet mee bezig bent. Zie het probleem ook niet. Als je onzeker bent of stress hebt dan is dit forum juist geschikt.

11. Zonnebloempje88

Er is pas echt iets miss als je behoorlijke buikkrampen heb of veel bloed verlies! En die steekjes in het begin zijn waarsch ook het uitrekken van die euhm banden ofzo! Ondat je baarmoeder gaat groeien! Dus op een gegeven moment gaan die steekjes wet of worden minder. Ik was in het begin ook zo maar ben er achter gekkmen dat het totaal geen zin heeft! En iedere keer weer een teleurstelling met een nega test!

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik kan me voorstellen dat het erg onzeker is als je zwanger bent. Heb het nog niet mogen meemaken maar juist daarom is dit forum. Je kan van je afschrijven en misschien zijn er tips. Maar tos wel iets waarbij mensen onzeker kunnen zijn. Das iets dat je hebt of je hebt het niet. Jij hebt daar zo te zien geen last van, maar laat degenen die het hebben lekker van zich af typen. Het kan wat rust en opluchting bieden

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja ik weet net dat net geen zin heeft om zus of zo te denken je kan er niks aan veranderen.
    De meesten zeggen idd je krijgt veel kramp en bloed.
    Maar dat hoeft niet persee ,kan zijn dat je symptomen verwijnen het vruchtje al dood is ,en je er bij de echo pas achterkomt .
    Daar ben ik eerder bang voor dan dat ik opeens begin te bloeden.
    Dat onzeker zullen wel de normen zijn

14. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Jaa ik schreef toen al dat de onzekerheid zeker niet weg ging als je eenmaal zwanger was.. en ik wist niet wat erger was net zwanger zijn of nog zwanger worden.. ik wil je zeker niet bang maken maar ik voelde savonds een soort van plopje in mn onderbuik en de volgende dag waren de testen bijna negatief weer.. mn zere borsten waren weg.. en ja hoor die namiddag verloor ik bloed :( en nu heb ik het ook niet echt gezellig kunnen maken op mn eiersprong dagen want vriendlief voelde zich niet erg lekker en dus maar weer wachten op de volgende ronde. Hier al dames op het wachtbankje met goed nieuws?

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hoe ver was je jonge dame toen dat gebeurde?
    Ik heb toevallig gister nog getest en was cb stond nog wel steeds 3+ .
    Vind het gewoon zo eng dat ik helemaal geen steekjes enzo meer voel terwijl ik dat vanaf begin af aan gehad heb en vorige week een zeur ongie gevoel,dat kan groeie van de baarmoeder zijn .
    Nou heb ik gelezen dat dat ineens weg kan zijn en ook weer over bv een week of terug kan komen of zelf nog langer.
    Van de borsten vond ik raar maar kan ook van alles zijn.
    Gistere waren ze ineens weer zacht en kon in knijpen wat ik wilde en voelde niks.nu voel ik wel weer iets.
    Is gewoon alemaal zo onzeker zou blij zijn als de echo goed is vrijdag

16. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb inderdaad ook gelezen dat de kwaaltjes komen en gaan. Ben er wel van overtuigd dat positief denken enz beter is voor je.
    Weet dat het makkelijker gezegd is als gedaan ben zelf ook een doemdenker en pieker over alles.
    Maar probeer het toch te doen en dat maakt het voor mij althans een stuk makkelijker :)

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vind het zo stom,ene moment denk ik het is gewoon goed doe niet zo raar,andere moment denk ik o voel niks het zal wel mis zijn.ga dan 100 x op internet en dingen lezen ,moet ik gewoon niet doen.misschien denk ik ook wel dat het mis is omdat ik me er soms geen voorstelling van kan maken dat het echt zo is.
    Misschien zijn het wel de hormonen .
    Hoop dat als de echo goed is ik het los kan laten!
    Vind het ook zo raar dat ik met me moeder over de markt loop en zei bij een babykraam stopt om een knuffeltje te kopen.roze of blauw strikje vraagt de mvr,me moeder tja dat weten we nog niet he hahah .dan denk ik oja dat is voor mij???? Soms zo raar

18. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ik was een maand je zwanger.. toen het gebeurde bij mij..

19. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    4 weken?

20. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.480
    332
    83
    Hey Rissie balen zeg je onzerkheid. Ik duim voor je dat het goed zit hoor!
    Ik heb hier de hele dag al last van afscheiding bleghh.. Vind zo vies want voel het zelfs lopen.. :( hele dag al hoofdpijn ook gehad, zat niet mee today haha

Deel Deze Pagina