Ik raak ook de historie van iedereen soms een beetje kwijt hoor! Dus nu alvast excuses aan iedereen die ik dingen dubbel ga vragen! Ik was mijn leeftijd vergeten, dus nogmaals de lijst DDara - 1e ronde - ? XMeliisz - 2e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 31 maart LauraZoey - 2e ronde - 26 jr - 1e kindje - nod 2 april Mackwek - 1e ronde - 27 - 1e kindje - nod 1 april Jasmijn - 4e ronde - ? Meisje1234 - 3e ronde - 27 - 1e kindje - nod 4 april SJ86 - 4e ronde - ? Teletubbie - 1e ronde - ? Mirya - 1e ronde - 35 - 1e kindje Meissie1001 - ? - ? Sweety30 - 1e ronde - ? carannay - 1e ronde - 30 jr - 1e kindje - nod 25 maart Jongedame - 2e ronde - ? Ladylien - 1e ronde - ? Rica - 1e ronde - 29 - 3e kindje - nod 6 april Milou1990 - 1e ronde - ? Crosscountry - ? - ? LM19 - ? - ? Lievekind - 2e ronde - ? Natas123 - 2e ronde - 19 jr -1e kindje Mom2be21 - 2e ronde - ? Elsssm - 4e ronde - ? Denise001 - 1e ronde - 24 jr - 1e kindje - nod 23 maart Rosa887 - 3e ronde - ? Chann1992 - 3e ronde - ? Ely - 3e ronde - ? Denise112- 3e ronde- 25 jr - 1e kindje - nod? Ilka- 1e ronde - ?
Denise001 en carannay voor jullie komt de NOD steeds dichterbij.. Zelf al enig idee, nog geen testdrang?
Heel erg veel testdrang zelfs! hahaha. En ook zeker elk kwaaltje, pijntje en dingetje al gegoogeld (en als je er zwanger bij zet is t altijd een match). Ook al wil ik niet teveel hopen om teleurstelling te voorkomen. Maar ik heb mn ovulatie pas heel laat gehad, op CD 20, dus ben bang dat testen op dit moment (7 DPO) nog niet heel veel resultaat zal geven. Ik moet dus nog even een paar dagen heel geduldig zijn.... wat zeker nogal een grote opgave blijkt Nu heb ik de afgelopen dagen wel wat kramp, maar of dat nou innesteling is om de aankomende menstruatie, daar zullen we nog ff op moeten wachten. En jij Denise001? Ga je morgen testen? Heb je al getest?
Ohh dat is idd dan verstandiger om het nog een paar dagen te laten want 7 dpo is wel kort ja.. Wordt jezelf ook onzeker van als zo'n test niet gelijk duidelijk is.. Had ik de vorige ronde namelijk.. En de dagen gaan dan helemaal langzaam voorbij vooral in zo'n week dat je weet dat je kan gaan testen, haha. En die pijntjes klam ik me idd ook maar niet meer zo aan vast.. Lijkt wel nu je echt ervoor gaat je ineens van alles anders gaat voelen aan je lichaam.. Of t komt omdat je er eerder nooit zo opgelet hebt... Haha
Jaaaa hele erge testdrang! Vrijdag stiekem een testje gedaan maar daar was nog niks op te zien.. Morgen wil ik nog een keer testen samen manlief. Die kan namelijk ook niet wachten! Vanmiddag weer last gehad van krampjes maar geen menstruatie. Haha carannay ik heb ook alles al gegoogled en als ik dat zou moeten geloven ben ik hartstikke zwanger Maar ik probeer er nuchter onder te blijven!
Kijk maar op het forum onder pendelen. .. mensen pendelen met een pendel en voorspellen wanner je dan zwanger raakt enggeslacht. Meer voor de fun voor mij hoor
Spannend Denise001! Hou ons op de hoogte Carannay jij ook he. Laten we hopen dat het de innesteling is en dat je over n paar dagen positief kan testen!
Goedemorgen dames! Net getest maar niks te zien. Nog geen tuurstreepje. Dus zit niks anders op dan wachten op m'n menstruatie Mocht die uitblijven ga ik natuurlijk nog een keer testen haha.
Balen Denise001! En nu wachten op een menstruatie die je eigenlijk niet wil hebben. Idd maar gewoon hopen dat ie niet komt en dan met een paar dagen nog eens testen!
Balen denise001! Wie weet blijft de menstruatie weg en was je nog iets te vroeg. We geven nog niet op hoor!
Aan de ene kant fijn. Kun je ook weer verder teminste mijne bleef 3 weken een streep houden en dacht op gegeven moment nou mogen ze wel.wit zijn pff