Jongedame op welke had je een streepje? Ik had 10 dpo heel licht op de kv2v5 en pas de dag erna inimini licht op actioN die toen niet op de foto ging. De dag erna 12dpo wel met action, action heeft meer hcg nodig , spannend meid
Ik had op de kruidvat 2v5 dacht ik wat te zien.. en dat van de action hoopte ik al op hihi maargoed je weet natuurlijk nooit.. nog 2 dagen hoop hebben haha.. en verder ben ik toch druk met werk dus kan ook niet al mn testjes op maken haha. Iets met test drang ofzo
Oké nou heb jk mss een olie domme vraag.. maar als je een test namaakt verdwijnt dan het indrooglijntje weer? Deed het net met de test van gisteren waar ik wat op dacht te zien.. en dit is het resultaat
Deed trouwens hetzelfde met de test van de vorige ronde en daar kreeg ik dit niet mee.. iemand ervaring?
Dat is gek jongedame! Zou indd een nieuw testje doen! Spannend! Hier nog geen ongi in zicht... mag van mij wel komen, of toch maar even nieuwe testje wagen! Haha
Ik denk een streepje te zien. Als het een indroger is na aantal minuten en als je er water op doet hoordt de indroglijn weg te gaan geloof ik. Streepjes van een zwangerschap blijven staan.
Hee rissie sorryyyy ik zat midden im een verhuizing haha Kunnen we nieu een whatsapp groepje maken voor mensen die dat leuk vinden? Ik menstrueer alweer 3 dagen met eel ruhpijn pffff!!!
Hi ladies! Helaas hier nog geen ongi, maar ook geen positieve test chips! Toch niet weeeer zo een lange cyclus! Denk overigens dat de kruidvat ovulatietest niet voor mij zijn weggelegd! Vandaag wel heel licht roze verlies, hopelijk breekt het snel door!!
Haha ja tis rustig. Ik ben benieuwd of jongedame alweer meer weet. Hier alles rustig. We wachten ons eitje af.
Ik was 3 juni ongesteld geworden zoals verwacht en het duurde maar 3 dagen dus tis alweer een paar dagen kalm. Dit zijn de saaie dagen. Ik heb ovulatie testen gebruikt afgelopen maand. Heb er nog n paar over omdat ik zodra ik een gestopt ben. Deze maand gaan we om de dag sex hebben om mn ei niet te missen. Ik denk dat ik dan de overgebleven testjes ff bewaar voor n andere ronde en dat deze maand niet doe maar ik twijfel enorm.
Begint jou ongi altijd met rose verlies of kan het ook iets anders betekenen? Innesteling? Noem maar iets.
Ja lastig! Snap dat je twijfelt! Je hebt nu wel een regelmatige cyclus dus met om de ene dag klussen zou je je ei niet missen. Maar snap dat je toch wel extra bevestiging zou willen dmv een ovutest! Zou ik wel willen.. alleen moet ik wel zeggen dat ik het dit weer wel verkeerd afgelezen heb Maar goed, ik heb ook nog geen regelmatige cyclus. Denk dat je gewoon moet doen wat je gevoel zegt! Als je toch nog een testje of meer tegenaan wilt gooien voor de zekerheid, is daar niets mis mee. Meestal begint het wel met rozeverlies, maar die is dan wel wat meer en donkerder van kleur... Ik zit maar weer op een (hopelijk niet te lange) wachtbankje!
Haha ja inderdaad. Ik kijk wel wat mn gevoel tegen die tijd zegt. Ik zet nu in op 19 juni. Stomme wachtbankjes. Heb liever zekerheid. Ook als het niet raak is, dan weet je iig waar je aan toe bent.
Hier komt toevallig net een pakje pre seed binnen. De postbode kreeg het niet in de brievenbus dus ben er gauw heen gerend om het aan te pakken. We kunnen weer