Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heb redelijk veel te doen ja dus ik twijfel. Of eerst alles in orde maken of eerst even bij slapen

2. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    haha, die keuzes ook he?
    ik zelf zou eerst lekker gaan liggen, dan heb je straks weer wat meer energie!
    maarrr nu je opzich toch alweer best lang wakker bent he! kun je net zo goed doorgaan...
    Lekker overigens dat je weekend nu al begonnen is?!

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja ik ga ook maar gewoon door. :)

Vandaag en morgen heb ik weekend. Ik werk namelijk op zaterdag en zondag. Helaas dus wel maar 2 dagen ;)

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Borsten zijn ene dag wel gevoelig andree dag niet,
    Heb ook steeds ene bleh gevoel en die blijft ik wel houden ,2 weken geleden 2 dagen overgegeven, 2 weken niks, en maandag opeens weer 2 dagen overgeven en nu weer niks.
    Raar gedoe hahah
    Spannend dames ? Is de ei al in aantocht?

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier nog geen ei. Straks nog een testje wagen.

Hebben de zwanger dames naast denken over namen al spulletjes gekocht? Of nagedacht over een kinderwagen, babykamer enz?

Ik als niet zwangere ben er al helemaal uit hahaha.

De naam, welke wagen, welke kleuren in de kamer en wat voor meubels.. god wat erg hahaha

6. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    Hey meiden hoe is t hier? Ik heb geen idee wanneer mijn ei komt, deze maand ga ik ook niet testen. We zien t allemaal wel :)

7. denise112

denise112 Niet meer actief

Hier laatste dagen van menstuatie, daarna weer op zoek naar m'n ei.

Zwangere dames al aan familie/vrienden verteld of leuke dingen bedacht over hoe je het gaat vertellen? Dat lijkt me alleen al zo geweldig om te mogen doen..

8. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier afgelopen maandag niks, dinsdag een wat donkere streep maar nog niet even donker als de teststreep, woensdag niks meer dus ga er vanuit dat het al geweest is. Ga nu ook geen testen meer doen. Ik wacht wel gewoon af! Geen idee wanneer mijn nod dan is maar ik hou het op 28 juni, wanneer is jullie nod?

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb hem op 3 juli staan maar ja nog geen ei gevonden :)

10. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt vervelend he.. Ik vind het ook moeilijk, ik heb afgelopen maand met ovulatie testen geen knal streepje gehad en nu weer niet. Dus vraag me echt af hoe dat zit. Misschien heel stom maar zou dat wel een eisprong kunnen zijn dan? Of kan het zo zijn dat er geen eisprong is maar dat het toch wel wat donkerder wordt?

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier nog geen idee over de naam, toen ik nog niet zwanger was zei ik ,oo deze naam en deze,maar nu weet ik her gewoon niet meer haha ,
    Misschien dat als we de geslachts echo gehad hebben dat het iets makkelijker wordt .
    Weet denk ik wel welke kinderwagen we willen.
    Kamertje heb ik we een idee,kwa meubels twijfel ik nog erg tussen gewoon helemaal wit of met hout erbij .
    De kleur van de baby kamer word in iedergeval zacht mint.
    En die wil ik dan aankleden met als het een jongetje wordt grijs of roze voor een meisje . En de rest wit ,met stijgerhout enzo.

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik had vorige maand echt wel een knaller en werd normaal ongesteld dus ga er vanuir dat ik wel gewoon een ei heb.
    Ven nu aan het afvallen en denk dat mn cyclus daardoorin de war is.
    Je kan voor dit soort vragen altijd eens de huisarts bellen maar volgens mij isbhet zo dat als je regelmatig ongesteld word dat je wel een ei hebt. Misschien dat je een ander merk testen moet proberen.

Wat leuk rissie. Ja ikheb ook 2 namen, maar toch denk ik dat als ik zwanger ben het misschien heel anders word.
    Vind de kleuren combi echt leuk.
    Wij dachten ook aan groen met grijs of met rose. En ben helemaal gek op stijgerhout dus dat zou ik ook gebruiken voor de meubels. Past ontzettend goed bij de stijl van de rest van ons huuske :)

Maar wil je ook weten wat het wordt?

13. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik was van plan om helemaal niet meer te gaan testen vanaf nu.. Als het zo mag zijn dan komt het vanzelf wel! Ik ga me er alleen maar druk om maken.. Maar dat kan idd zo zijn toch als je aan het afvallen bent! Mint Groen is volgens mij echt DE kleur haha 😊 ik zou dat ook doen denk ik

14. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lastig dat wachten op je ei! Hopelijk mogen jullie snel zwanger worden dames!!

Hier nog niet echt bezig met Hoe het te vertellen, meubels en namen. Eerst die eerste 12/13 weken maar door en dat is voor nu even al een hele opgave *klaagmodus aan* Ik voel me zo ontzettend beroerd de hele dag en nacht (behalve als ik slaap). Inmiddels in de ochtend standaard spugen en verder de hele dag kotsmisselijk, meestal zonder spugen. Weinig eetlust en zin in drinken heb ik al helemaal niet, dus t is een uitdaging om genoeg binnen te krijgen. Het valt me toch behoorlijk tegen, hoewel ik ontzettend blij ben dat het zo snel gelukt is en ik hiermee absoluut geen dames voor de borst wil stoten bij wie het wat langer duurt! *klaagmodus uit*

Dinsdag eerste echo, heel veel zin in, ook heel spannend. Hoop dat alles goed zit :)

15. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    hahaha, achja daar is de forum er ook voor toch!
    je hebt al zo weinig mensen om je heen waar de klaagmodus bij aan kunt zetten! hihih, dus voel je vrij en gooi het eruit hoor!
    Lijkt me ook vreselijk om je de hele dag zo ellendig te voelen!
    Probeer wel uit te vinden wat je naar binnen kunt krijgen hoor..
    Fruit? Lichte dingen, crackers? Komkommer?
    Je hebt nml geen zin om straks op een ziekenhuis bed aan de infuus te liggen!
    Die verhalen heb ik ook nog gehoord.....
    Succes en veel sterkte!!

16. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ja als dames dan meestal zwanger Ijn dan vertellen ze je meestal niet veel over de dingen die niet leuk zijn.. en eigenlijk is zwanger zijn alles behalve leuk.. Want het is soms gewoon pijnlijk -_- maarrrrr het is het waard (zeggen ze) hahaha want daarna zit je met een klein krijs monstertje die je soms de hele nacht houdt (wacht waarom willen we dit allemaal zo graag?) 😜😜 haha hier mijn eiersprong gehad dus we zitten weet op het wachtbankje. .ook zo iets vreselijks (het wachtbankje) pffff

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja ik wil weten wat het wordt hihi!!
    En volgens mij is mint idd de kleur!!
    Het wacht bankje is idd een drama ,maar als je helemaal zwanger bent zit je op een hele lange wachtbank.
    Zal wel blij zijn als ik 12 weken ben en de echo dan goed is.dan kunne ee hopenlijk dat onzekere achter ons laten!
    Hoewe, ik me nu al zeker begin te voelen.maar af en toe wel angstig ben,vooral als ik in het clubje kijk die in de zelfde maand uitgerekend zijn er gister toch okk weer een niet levend kindje in der buik had zonder te merken bij 10 weken en daar voor wel een goeie echo gehad heeft.
    Hopenlijk voor de dames die hun ei nog moeten vinden,ik hoop dat hij snel in aantocht is!!

En het forum is hier om te klagen hoor meid hihi

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier nog steeds geen ei.
    Vraag me af of die misschien afgelopen weekend al is geweest.
    Helaas kom ik daar dan pas achter als ik eventueel ongesteld word.
    En anders pas bij een positieve ovulatietest of een positieve zwangerschapstest.
    Dan kies ik wel voor een zwangerschap hoor. Deze onzekerheid is ook niet echt een pretje

19. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O jeetje wat onzeker Laura als je je ei niet goed kan vinden.
    En dat je nu moet twijfelen of hij toch al niet geweest is of niet.
    Heb je wel geklust???

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja echt bleg. Ik dacht dat ik beter kon stoppen met testen maar net toch nog 1 gedaan en een lichte streep.
    Zucht haha. Hopelijk dan morgenmiddag een donkere.
    We klussen dit keer om de dag en zijn op 5 juni al begonnen. Dus op dat gebied zou ik het niet kunnen missen :)

Deel Deze Pagina