Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Hallo dames.. is hen 3 nieuwe verzoeken staan voor de fb pagina.. maar zonder een berichtje van je naam hier van zwangerschap pagina kan ik je niet toevoegen aangezien het echt een exclusief groepje is 3n ik niet zomaar mensen toe laat.. Wil je lid worden? Gezellig! doe mij even een bericht op fb met je zwangerschaps pagina profiel naam en an kan ik je toevoegen!

2. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Meiden wat een stilte hier........

Zijn er al meiden zwanger? OF iemand al weer toe aan testen ?

Ik heb me paard in ronde 3 zwanger jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

3. denise112

denise112 Niet meer actief

Wat leuk, gefeliciteerd! Samen zwanger :). Hier saaie tijd, wachten tot eisprong. Ronde 6..

4. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    Neeee, niet testen en niet zwanger haha. Zit nu lekker op vakantie. Zien wel of er wat gebeurd!
    Ohhh leuk gefeliciteerd!

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Idd de stil hierzo.
    Gefeliciteerd ddara met je paard! Hoelang is een paard zwanger?
    Waarom kom je ook niet gezellig kletsen in het nod clubje uitgerekend januari ? .
    Weet je al of jullie een jongen of meisje verwachte of blijft dat een geheimpje tot aan de bevalling?
    Wij weten sinds maandag dat we een meisje krijgen.

Spannend natas,misschien als je lekker op vakantie ben en geniet dat je wel een leuk souveniertje mee neemt hihi.
    Denise idd saai wachten op je ei ,,zo nuteloos ,het wacht bankje vind ik ook altijd nuteloos ,je kan er dan niks meer aan veranderen en alleen afwachten.

6. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Dank jullie wel!

Een paard is gemiddelt 11 maanden en een paar dagen zwanger. Dus moet nog even gedult hebben, maar het voordeel is dat mijn kindje dan al makkelijk met me mee kan dan is het al mooi weer en hoef ik me geen zorgen te maken om een bevroren baby:D

Ik krijg bij de 20 weken echo te horen wat het wordt, dat is 15 augustus......... ik ben zo benieuwd!

Op het intake formulier van de zwangerschap staat een vraag of je ooit wel eens drugs hebt gebruikt..... Die vraag heb ik eerljjk beantwoord dat ik ooit voordat ik zwanger wilde worden wel eens een krummel van een xtc pilletje nam om een feestje. En dat ik daar maanden voordat ik ging proberen zwanger te worden heel bewust mee gestopt ben!
    Nu willen ze dat ik tijdens mijn zwangerschap drugstesten afneem omdat ik zo genaamd een hoog risico heb op drug gebruik..........,Ik vind het zoooooo een onzin en een BELEDIGING!
    Ze geloven me blijkbaar op me woord als ik zeg dat ik wel is iets heb gebruikt, maar het gedeelte op de zelfde vraag waarin ik zeg dat ik dat ik ver voor ik ging proberen zwanger te worden al niets meer nam geloven ze blijkbaar niet........
    Terwijl iedereen die dus liegt op het intake formulier dus nooit zo een test hoeft te doen!
    Ik vind het echt belachelijk!
    En daarbij schijnt in nederland 20% van de zwangere vrouwen te drinken........en daar wordt dan weer niet op getest........ hoe krom is dat!

rissie ik schrijf mee in de groep zwangere die tussen 1 en 15 jan gaan bevallen! Zit jij daar ook bij? Heb je nog niet gezien........

Meiden die zwanger zijn hebven jullie al een idee over pijnstilling tijdens de bevalling?
    Ik denk dat ik zonder wil bevallen omdat ik niet wil dat mijn kindje de stoffen binnen krijgt! Eventueel wil ik voor de tens gaan dat is een aparaatje dat kleine schokjes geeft wat de pijn verzacht. Uiteraard weet ik niet hoe een bevalling is dus ik sluit niets uit maar bijvoorkeur zonder medicatie!

7. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds niks.. Nu weer aan het wachten op de eisprong.. Al 2 maanden in spanning gezeten. Normaal een cyclus van 27 dagen, vorige maand 1 dag overtijd en afgelopen maand 2 dagen overtijd. Nu op naar ronde 7..

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O spannend ddara!!!
    Nog 2 weekjes wachten op de 20 weken echo !
    Ik moet nog een afspraak maken voor de echo,maandag naar de vk en krijg ik een nieuw afspraken formulier voor de echo,aangezien me vriend die andere weg gegooid heeft bij het oud papier wahah.
    Ik schrijf mee bij nod clubje uitgerekend januari 2016,

Jeetje zeg wat vervelend over die drugs.net of je een verslaafde bent ofzo.
    Raar dat ze je niet geloven,en idd hoeveel roken en drinken er niet die zwanger zijn.belachelijk.

En fijn dat een paard langer zwanger is dan kan jullie kleine idd fijn mee.

Overtijd is altijd erg zenuwslopend,ben ook 1 dag overtijd geweest,gelijk getest andere dag ongesteld,hoop dat het snel lukt.

9. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met alle dames hier? Nog nieuwtjes?

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Stil hier

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik wacht op mn ei. Dus een saaie periode ;)

12. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht op mijn nod.. Geen idee wanneer die nu is. Maar iig aankomende week ergens!

13. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Meiden!!!!!!!!

Ik krijg een jongen!!!!!!!!!

Ik ben zo blij!!!!

Heb me helemaal gek geshopt aan stoere kleertjes!

14. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    ddara wat leuk!! Gefeliciteerd ❤️❤️❤️

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gefeliciteerd darra!! Leuk een jongetje!!
    Gaaf he om te shoppen als je weet wat het word!

16. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Rissie voel jij je kleintje al?

Die van mij doet echt ze best om me in elkaar te schoppen hahaha!
    Ik ben echt verbaast hoe vaak die wakker is en beweegt en hoe hard die al kan schoppen soms schrik ik er zelfs van :p dan zie ik gewoon wat in me buik omhoog komen maar zooooo gaaf!

17. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Dan besef je pas weer echt goed dat er een kleintje in je groeit. Het is heel mooi en bijzonder. Hier ook een heel actief dametje:)... Alleen trapt ze nu ook regelmatig op mn blaas en dat voelt wat minder, blijf dan naar de wc gaan haha.

Volgende week woensdag een groeiecho

18. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Meiden!
    Ik mag me ook eindelijk aansluiten bij de zwangere!
    Vorige week dinsdag ging me vriendje voor 2 weken op vakantie, ik was nog niet ongesteld. Dus van te voren een test gedaan! Bij het zien van de controlestreep, dacht ik dat wordt weer niks & ben ik weggelopen. Maar een paar minuten later toch maar terug gelopen. En ik schrok!! Ik zag echt een heeeeel licht streepje. Was echt bijna niet te zien. De volgende nacht werd ik rond 3 uur wakker, moest heel erg plassen dus gelijk weer een testje erbij gepakt. Hij was maar een heel klein beetje donkerder.. Donderdags nieuwe testen gehaald. Ook een digitale, eerst maar een kv test gedaan om te kijken of je het al wat beter zag. Die was al weer wat donkerder, dus ook maar de digitale proberen: Zwanger 1-2 😃 Ik ben zooo blij!! Dit was ronde 7.. Maar het leek zo lang te duren, ook al weet ik dat het heel normaal is!

19. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Aller eerst gefeliciteerd babyg!!!
    Geniet van je zwangerschap.

Ik voel de kleine sinds 18,5 week ongeveer.
    Dagenlijks voel ik geplop.
    De ene dag is het harder als de andere dag.maar sinds 2 dagen kan mijn vriend het ook voelen.hij vind het helemaal leuk en zit steeds mag ik der even voelen hihi.

20. BabyG

BabyG Lid

14 mrt 2015
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Rissie! Ik kan niet wachten op de eerste echo! Ben zo benieuwd!! 😊

Deel Deze Pagina