GEFELICITEERD BabyG Nou ik kan je vertellen je gaat echt een super leuke mooie en soms wat ongemakkelijke tijd te gemoed maar ik zou het voor geen goud willen missen! HEt is gewoon heerlijk! Heel veel plezier en succes en strekte (zal je ook soms nodig hebben) maar het is gewoon echt TE LEUK!
Hi Dames, Wat leuk een paar zwangeren tussen ons lees ik! Altijd leuk om te lezen! Ik zelf dus pas in ronde 3, maar door de lange cyclussen word ik wel erg ongeduldig
Hee Meiden, Ddara bedankt voor je berichtje.. Ik ben afgelopen vrijdag naar het zkh geweest voor een echo. Ik had de zondag ervoor een beetje lichtbruine afscheiding.. Daarom voor de zekerheid een echo. De gyno zag bij de uitwendige echo niet veel, dus heeft een inwendige echo gedaan. Daar waren 2 vruchtzakjes te zien. De ene iets groter dan de ander. Maar verder (nog) niks erin.. Het kan 2 dingen betekenen, of ik ben nog niet ver genoeg of het is gewoon niet goed. We moeten de 22e weer terug komen en dan krijgen we weer een echo.. Deze dagen gaan veel te lang duren 😔
Ik dacht zelf dat ik 6,5 weken was met de echo trouwens maar de gyno vond dat het meer leek op een zwangerschap van 5 weken.. Vind het heel ingewikkeld allemaal! Ik hoop gewoon op een baby met hartslagje over een dikke week! En misschien wel 2! Dat zou helemaal geweldig zijn! 😊
Ja zeker natas.. Jij hebt ook een leeg vruchtzakje gehad he.. Dus jij weet als geen ander hoe het nu voelt natuurlijk!
jaa klopt bij 5 weken had ik een leeg vruchtzakje en die vrouw zei oo over 2 weken zie je een kloppend hartje.. Met die instelling der heen gegaan .. Maar mocht niet baten helaas! Maar ik duim voor jou hoor. Hoever ben je nu?
Ik dacht zelf dat ik toen 6 weken en 5 dagen was.. Dus vandaag zou het 7 weken moeten zijn.. 27 juli was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 25 aug had ik een positieve test maar wel echt heeeeel licht. Echt een tuurstreepje. Donderdag de 27ste was het iets duidelijker te zien.
Dat klopt.. Maar ik kan toch niet meer doen dan afwachten en hopen! Dus dan doen we dat maar! 😊
Wat vreselijk al die onzekerheid BabyG. Heb je na de dag bruinen afscheiding verder geen bloedingen of meer bruine afscheiding gehad? Ik heb wel eens gehoord van iemand waarbij 1 van de 2ling het niet haalde in het begin van de zwangerschap waardoor er wel bloedverlies was maar de andere was gewoon netjes blijven zitten en een heel gezond kindje geworden! Verder moet je maar denken met 2 vruchtzakjes 2 keer zo veel kans op in ieder geval 1 kindje, en wie weet blijven ze gewoon alle 2 lekker zitten! Daarbij hoor je volgens mij vaker bij een tweeling dat ze minder hard groeien, je lichaam heeft toch 2x zo veel te verzorgen dan bij een eenling...... Ik ben altijd van het positief denken....... zolang er nog niets verloren is niet treuren! Maar je onzekerheid begrijp ik absoluut! Heel veel succes meid! Ik duim voor je! Hou je ons hier op de hoogte?
Dankjewel voor het meeduimen Natas! Ddara dankjewel voor je lieve berichtje! Na die ene dag hele lichte bruine afscheiding niks meer gezien. Alleen wit. Ik probeer ook echt me best te doen om Positief te blijven! Ik heb alleen heel veel moeite om te slapen. Lig elke nacht uren wakker, ik denk wel door de zorgen. Ik hou jullie zeker op de hoogte! Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes! X
Jeetje babyg snap dat je in spanning zit!! Ik hoop en duim voor je meid dat er over 2 dagen gewoon een kindje met kloppend hartje te zien is.!
Hee Ddara.. Helaas.. Vruchtzakje gegroeid maar nog niks erin.. Het wordt dus een miskraam. Bedankt voor jullie berichtjes! Xx
Hee babyG, och wat k*t voor je.. Als je wilt mag je me pb'en, ik weet heel goed wat je nu mee maakt.. Ik wil je heel veel sterkte wensen !!