Wat een rot nieuws babyg, ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen!! Hou je taai!! Hoe gaat het verder met de andere dames hier?
Babyg hoe gaat het met je meid?? Jeetje Meliisz alweer 32 weken! Het gaat opschieten he! Hier alles zijn gangetje,de babykamer is bijna klaar op een paar kleine dingetje na die nog opgehangen moeten worden. Verder verslaafd aan het babyshoppen, Hoe gaat het met jullie alemaal ?
Ja de tijd gaat snel, hopelijk gaan de laatste weken ook snel maar hoor vaak van andere dat dat niet zo is... Hier is de babykamer ook helemaal klaar, tegen die tijd nog even lekker alles soppen en dweilen. Merk wel dat het allemaal wat zwaarder gaat worden, sokken en schoenen aan doen wordt al een stuk lastiger omdat ik naar voren draag en een aardig buikie heb. Verder is het een drukke dame die alle kanten op gaat daar binnen. Hier en daar wat klachten maar verder gaat het goed
O ongie is balen natas! hopen dat je eitje snel in aantocht is. Hier word het ook steeds zwaarder. Bukken en idd sokken aan doen. Heb het gevoel of er dan een baksteen in me buik in de weg zit haha. Sinds van het weekend wel wat harde buiken. Niet erg fijn. Weekendje weg en shoppen is denk dan toch te veel! Ja de laatste loodjes gaan meestal langzaam. Misschien scheelt het dat ik dan rond de feestdagen Zit en de tijd snel gaat.
Hier gaat het ook nog steeds top! Ik fitness nog steeds 6 keer per week en ben net verhuisd dagelijks aan het klussen maar gaan allemaal prima! Van de week de baby kamer helemaal bij elkaar geshopt. Dus straks lekker inrichten hier dus nog steeds topfit en hoop zo door te gaan te de bevalling!
Dat is fijn dat je nog zo fit bent, ik doe wel veel maar krijg geregeld harde buiken en dan moet ik stoppen. Veel plezier met het klussen, lekker alles af voor de kleine er is. Hier ook bijna het hele huis gedaan nu alleen nog bezig met het schilderen van de woonkamer. Kan ik daarna nog lekker alles schoonmaken en is het huisje lekker fris voor ze er is. Wat voor kleur wordt je babykamer? Wie van de zwangere vind de tijd ook snel gaan? Ik weet nog dat ik positief testen en dacht ohh dat duurt nog maanden maar achteraf is de tijd zo snel gegaan. Nu maar hopen dat dat zo blijft want hoor vaak dat de laatste weken heel sloom gaan
O dat is fijn ddara dat je nog fit bent. Hier merk ik ook dat als ik te veel doe ik harde buiken krijg. En snel last van me onderrug. De tijd gaat idd erg snel!! Bijna al weer 29 weken. Nog 2,5 halve maand en dan is het alweer zover. Kijk er wel echt naar uit. Maak me de laatste week een beetje druk omdat de baby te klein is. Dus word nu in de gaten gehoude met extra groei echo's. De groei kan vertragen door me medicijne. Maar als dit zo blijft dan gooi ik die troep weg! Het mag niet ten kosten gaan van me kleine meisje! Dus afwachten over 4 weekjes hoe ze gegroeid is.
Mijn babykamer is mooi wit geverft en de meubels worden een grijze hout kleur en alle spulletjes en het beddengoed wordt mint groen! Zodat ik alles voor mijn 2de en me 3de ook kan gaan gebruiken En hoe zien jullie kamertjes er uit ? Mijn kleintje schijnt juist ERG ERG goed te groeien ik heb echt al een mega buik ik ben stiekum een beetje bang dat hij zo groot wordt dat het er allemaal niet meer lekker uit kan straks..... heb ook grote vriend.... en ik ben maar klein meisje...... Aan de ander kant ben ik ook weer totaal niet bang voor de bevalling...... nog niet
Nee hier niet, denk dat mn ei vandaag of morgen springt had gister echt lange draden dus dat was mn cervix slijm hihi
Zo alweer een tijdje geleden! Hier ook niks nieuws.. Aan het wachten tot ik weer ongesteld wordt, na de miskraam.. Hoop dat dat er snel aan komt, zodat we weer verder kunnen.
Dat hoop ik ook voor je, hopelijk komt je menstruatie snel. Hoop snel op een plakker voor je en dat geld ook voor de andere dames die aan het proberen zijn
De meubels en duurdere spullen heb ik in neutrale kleuren zodat ik die eventueel later nog eens zou kunnen gebruiken. Verder zijn de muren wit en zacht babyroze met muurstickers. Lakentjes en kleding heb ik wel echt in meisjes kleuren Hier ook een aardige toeter, krijg al veel te horen van duurt niet lang meer hea maar ben pas over 5 weken uitgerekend, nouja vanaf de 37e week mag ze komen. Hier word de kleine niet heel groot verwacht in tegenstelling tot mijn buik maar ben zelf ook klein en mn vriend normale lengte, woog zelf bij mij geboorte 2700 gram dus ook niet zwaar.. We zullen het zien als ze er is