Wie probeert er voorjaar 2015 zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DDara, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Oh wat leuk natas!

Ik kan ook echt niet wachten tot ik mijn kanjer een broertje of zusje kan geven! Ik vond de hele weg naar de kleine toe al geweldig en nu die er is ben ik zooooooo trots!
    De planning is om over een jaar dus meteen als het van ijn vk weer mag te gaan voor een 2 de! Dus dan nieuwe topic wie gaat er begin 2017 voor een kindje.......

2. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw

Hoe gaat het met jullie?
    Ik zou ook heel graag een broertje of zusje willen voor ons meisje. Weer alleen nog niet wanneer we willen/klaar voor zijn.. Heb nogal een heftige bevalling gehad wat uit liep op een ks, ze raden sowiezo aan het konende jaar niet zwanger te worden ivm littekenweefsel. Ook wil ik eerst even wat sparen(reserve potje opbouwen), we zullen zien hoe het gaat lopen nu geniet ik volop van de kleine meid die het overigens super goed doet en zelfs al heerlijk door slaapt😃.. Eet goed, komt goed aan en groeit goed.. Voor je het weet zijn ze groot en mis je dat hele kleine, mama is super trots op dr❤️..
    Wat is de reden dat jij moet wachten van de vk tot je voor een 2e gaat?

Hoe gaat het met de rest van de meiden (&kleintjes)??

Hoeveel kids zouden jullie willen mocht het allemaal lukken? Ik twijfel nog tussen 2 of 3.. Met 3 zouden wij moeten gaan verhuizen ivm slaapkamers en het moet financieel te doen zijn

3. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk stiekem ook wel al aan een broertje of zusje. We zijn er nog niet uit of we 2 of 3 kindjes willen. Wij hebben voldoende plaats, we zien wel hoe het loopt. Maar eerst natuurlijk nog genieten van onze kleine man.
    Alles gaat goed, hij komt goed bij. Moet hem al een maatje groter kleden...
    Ik vind de bv wel heel zwaar. Meestal komt die na een uur al terug vragen. Ik geef hem nu ieder dag een flesje kV bij. Dat ik eens wat tot rust kan komen. Hij blijft maar hongerig maar gewicht gaat nochtans heel goed vooruit.

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier mis ik het zwanger zijn heel erg.dus ik wil zeker nog eens zwanger zijn!!
    Een broertje of zusje lijkt me daarom heel leuk! Ik denk ongeveer over 1,5 jaar dat we er dan wel voor zullen gaan.
    Nu eerst lekker genieten van de kleine meid.
    Ze doet het super goed.alleen de bv zit niet erg mee.
    Steeds kloven en sinds gister borst ontsteking.erg vervelend pff.

Deel Deze Pagina