Wie hier op het forum probeert nog meer zwanger te worden middels KID (kunstmatige inseminatie met donorzaad). Ik heb nu vier rondes achter de rug waarbij ik in de 4e ronde zwanger ben geworden van een tweeling wat helaas bij 7,5 week is uitgelopen op een miskraam. Vol goede moed ga ik verder want mijn wens naar een kindje is heel groot! Ik ben heel erg benieuwd naar de ervaringen (en eventuele tips) van andere vrouwen in dezelfde situatie!
ik ben ook bezig om zwanger te worden via kid maandag mijn tweede iui gehad, nu weer twee spanende weekjes voor de boeg. al heb ik het gevoel vanaf de iui dat deze kans al is mislukt. de gyn was aardig aan het klunzen voor het er in zat. maar misschien is gevoel om ze zelf een beetje te beschermen, mocht het niet lukken. maar ik zal het over twee weken weten of mijn gevoel juist was. de vorige keer werd ik precies na 14 dagen ongesteld @Madelie jeetje een miskraam wat erg, hopelijk ben je weer snel zwanger. bij welk ziekenhuis of kliniek ben jij
Hoi Izzy. Wat spannend dat je in een IUI traject zit. Hopelijk dat het ondanks het gekluns van de gynaecoloog toch raak is. Nu is het aftellen tot aan je nod. Die houding die je aanneemt uit zelfbescherming die herken ik wel. Kan ik uit je gebruikersnaam opmaken dat je nu rond de 40 jaar bent? En waar ben jij in traject als ik vragen mag? Zelf ben ik 42. Zit niet in een medisch traject, maar heb zelf een donor gevonden. Iedere maand met ovulatietesten aan de slag en zodra mijn lh piek in zicht is haal ik het potje met sperma bij hem op, snel naar huis en middels een spuitje insemineer ik. In de 4e ronde was het raak wat inderdaad helaas in een miskraam van een tweeling eindigde. De teleurstelling was groot. Maar aan de andere kant probeer ik er realistisch in te staan dat het een natuurlijke selectie betreft en de kans op een chromosoomafwijking dan groot is, zeker op mijn leeftijd. Ben al blij dat het me gelukt is zwanger te worden want vooraf dacht ik dat dit me zelfs wellicht niet zou lukken.
hoi Madelie klopt deze maand 40 geworden. nooit de prins op het witte paard tegen gekomen ik had tot dik een half jaar ook iets dan is het voor mij niet weggelegd, maar het begon wel heel erg te kriebelen vanaf kinds al een wens gehad om moeder te worden. het was ergens in april dat ik contact heb opgenomen met nijgeertgen. daar het traject ingegaan en afgelopen maandag mijn tweede iui gehad, wet knap dat je het allemaal zelf doet met een donor, en wat lijk met het erg om een miskraam te krijgen, maar aan de andere kant' wet je wel dat je zwanger kunt worden. ik hoop dat we allebei binnenkort een positieve test hebben, en dat het allemaal goed gaat
Jij hebt ook lef dat je de sprong hebt gewaagd! Op onze leeftijd is het nu of nooit. Ook bij mij is de kinderwens altijd aanwezig geweest. Krijg jij ook hormonen om de eisprong op te wekken of is dat allemaal niet nodig? Je bent overigens wel snel aan de beurt bij de kliniek. Normaal zijn er enorme wachtlijsten. Of heb je zelf een donor kunnen vinden?
ik doe het in mijn eigen cyclus. het ziet er allemaal goed uit, en heb nog genoeg eitjes zeggen ze. bij geertgen hebben ze geen wachtlijsten, alleen toen ze opzoek waren naar een passende donor voor mij. daar ging twee maanden over heen hadden ze ook netjes aangegeven vanaf de eerste gesprek tot de eerste iui duurde bijna 6 maanden
Hoi! Misschien heb je hier meer lotgenoten?? http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/528525-kid-amc-wie-begint-binnenkort-meer.html