Hoi meiden, Ik heb een vraagje. Ik ben eergisteren begonnen met de ovulatietesten van Clearblue Digital (met zo'n gezichtje) en de eerste test had gewoon een leeg rondje (nog geen hoge vruchtbaarheid dus). De dag erna (gister dus) had ik ineens een gezichtje dat niet knipperde en er nog steeds staat. Dat betekent dat ik vanaf gister mijn piekvruchtbaarheid heb. Wat ik niet begrijp, is dat ik blijkbaar mijn hoge vruchtbaarheid heb overgeslagen (knipperend gezichtje). Kan dit wel? X
Is dit de Clearblue die je 4 vruchtbaarste dagen aan zou moeten geven? Daar zijn afgelopen week een paar topics over geopend. Moet je even terugzoeken. Ik zou niet op die testen vertrouwen en nu meteen de gewone Clearblue Digital ernaast gebruiken.
Ik heb met de claerbleu digitaal nooit een knipperend gezichtje Maar dit is niet de twee hormonen meting test. Welke test gebruik jij van cb ?
ik heb ook nooit een knippert gezichtje. Maar heb de gewone ClearBlue digital. die heeft of geen smiley of een smiley
CB ovu test kan zeker je piek gemist hebben, dit is bij mij ook geval geweest.. hij bleef maar negatief wij liepen inmiddels in het zkh dus ik heb de gyn gebeld toen heb ik bloed laten prikken en ja hoor ik had mijn ei gemist door dat de testen negatief bleven... meid ze zijn iets duurder dan de cb digital maar ik zou ovulady testen gaan gebruiken (die gebruiken ze ook in het zkh) mijn verhaal van okt 2012! (gekopieerd van het dagboekje wat we bijhielden ivm mmm, dus kan er wat raar staan) sorry voor het lange antwoord, maar ik vertrouw cb dus voor geen ene meter meer... ik hoop dat je snel zwanger raken mag!
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb inderdaad die van Clearblue die je 4 meest vruchtbare dagen aangeeft. Ik heb dus voor de zekerheid nog ovulatietesten van de Etos gehaald (huismerk) en daar net eentje van gedaan. Deze was ook positief. Blijkbaar had de CB-test toch gelijk!