Bloedprikken om zeker te zijn van een goede eisprong...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annecim, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annecim

Annecim Nieuw lid

28 apr 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, allemaaal

Ik ben nieuw hier. En ben sinds een jaar bezig om mama te worden. Ik heb een vraag aan jullie?

Maandag 13 April tot 24 April heb ik duphaston gebruikt en ben 28 april ongesteld geworden.. Nu moet ik van ovulatiedag 3 tot 7 clomid gebruiken om een eisprong te stimuleren.. Maar er werd mij ook wat verteld over een echo en bloedprikken op dag 7 of 8 dacht ik. Ik kan het nergens vinden op welke dag ik bloed zou moeten afnemen en waarom precies? Hebben jullie dit ooit meegemaakt?

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ik zit volgens mij in een andere situatie dan jij.... Maar ze gaan bij mij op dag 7 na mijn eisprong bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Ze bepalen dan de progesteron-waarde in je bloed en aan de hand daarvan kunnen ze bepalen of je een eisprong hebt gehad.
    Echo's doen ze bij mij vanaf dag 10 van mijn cyclus om te kijken of er een eicel aan het rijpen is en of die netjes groeit.

3. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Bloedprikken hoor ik idd wel vaker, maar hoef ik eigenlijk nooit te doen.
    Ik word gevolgd vanaf dag 10 met (inwendige) echo's, tot mijn eisprong. Daarna is het twee weken geduld hebben!

4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Bloedprikken om eisprong te controleren is 7 dagen na de vermoedelijke eisprong. Dus niet cyclusdag 7.

Echo zal denk ik vanaf cyclusdag 10 ongeveer zijn, om de paar dagen, tot de eisprong is geweest.

5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hier bloed moeten prikken op CD 3 en 21. Heb aanstaande donderdag een echo, dat is CD 37....

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Klopt bloedprikken is 7 dagen na eisprong om te kijken of je een goede eisprong hebt gehad.

Deel Deze Pagina