Leuk voor te lezen! Hier ook ronde 9....de ene dag denk ik we kunnen mss nooit kinderen krijgen, andere dag denk ik ja het is toch nog niet zo lang.... het zal wel komen wnr het wilt komen. Nu lekker op vakantie genieten van ons tweetjes, hoewel het met drietje ook wel fijn zou zijn veel succes nog!
Als je kijkt naar de cijfers; ik heb gelezen dat na 6 maanden 70% van de stellen zwanger zijn, op 1000 vrouwen dus 300 niet. Na een jaar is 90% zwanger, dus van die 300 vrouwen is zijn 200 vrouwen in maand 6 t/m 12 zwanger geworden. Dat is 2/3 deel, en ik geloof niet dat dat allemaal in maand 6-8 gebeurd! En als je dan toch helaas bij de andere 10% hoort, mag je daarna naar de gynaecoloog, soms blijkt het dan iets heel simpels te zijn, was bij een vriendin van mij ook die was daarna heel snel zwanger
Ik zit ook in ronde 10 ene kant word ik er onzeker van andere kant denk ik het is nog niks om je zorgen over te maken ! Lees hier veel positiefs, dus geef mij ook weer wat meer moed ! Leuk topic
Hier pas zwanger na ronde nr 14 bij de eerste. Toen ik opgegeven moment had losgelaten en ik overwoog om medische traject in te gaan gebeurde het opeens. Geef de hoop niet op het is mogelijk. Succes hoop dat het snel raak is. Bezig voor 2de, hoop dat het niet weer zo lang duurt.
Herkenbaar, ook ik in ronde 9! Ik heb het gevoel dat ik door iedereen wordt ingehaald. Iedereen om je heen lijkt zwanger te zijn, behalve jij.
Ook jij succes Sakia2015. Als je er mee bezig bent let je er (on)bewust meer op. Opeens lijkt inderdaad of iedereen zwanger is. Ik gun het iedereen echt maar soms denk ik waarom ik weer niet 😔
Oh meiden, wat ben ik blij dat ik dit topic nu tegen kom. Hier gisteren ook weer m'n ongesteldheid begonnen. Ik baal er zo ontzettend van en het maakt me erg onzeker (we gaan nu maand 9 in). Dit topic geeft me hoop
Hier raakte ik pas zwanger na 1,5 jaar daarna gelijk nog een keer. En pas na 2 jaar en nog wat maandjes (laatste is de zwangerschap nu) Zonder hulp van ziekenhuis, (ondanks wel mmm opgestart)
Ik ben gisteren ook weer ongesteld geworden en ik voel(de) me compleet moedeloos... Wij zijn wel begonnen met onderzoeken (wat gaat dat traahaag!!) en vorige maand waren we te laat voor de samenlevingstest (eitje was net gesprongen). Ik houd me dus maar vast aan het feit dat we nu weer wat kunnen gaan testen en meer uitsluitsel krijgen en who knows... Want echt de hoop opgeven is natuurlijk geen optie. Maar ook ik ben blij te lezen dat geduld ook nog gewoon beloond kan worden . Good luck all.