Hoe verliep dat? Waren eerst klachten afgenomen dan terug of ging het gelijk slechter? Ik weet niet wat te denken. Klachten: erge darmkrampen (ontlastinv elke dag goede), verkouden, rode uitslag gezicht/hoofd, mini reflux, lang ontroostbaar huilen. Rommelig drinken: flesje met handen uitschoppen, draaien hoofd, overstrekken. Met pepti enkel het lang huilen en darmkraampjes weg. Verkoudheid gebleven, drinkt net zo rommelig, duwt weg fles, enorme stinkende scheetjes, al 4 dagen niet poepen sinds pepti, meer reflux. Wat denken jullie pepti niet genoeg of is het gewoon genoeg maar normaal bij pepti?? Kiss is behandelt al en probiotica werkte super met hero voeding normaal nu gewoon 0.0 effect ze zit verstopt maar lijkt geen erg last hebben.. Perst niet en geen echte krampen Kinderarts zou vandaag belllen ivm ontlasting maar nog niet gebeurt
Ja dat hoort bij pepti. Dochter gebruikt het sinds een week. In eerst instantie leek het veel beter te gaan, maar nu niet meer. Ik denk dat we maar weer moet gaan overleggen met KA.
Hier ging t na een dag of 2 zichtbaar beter met de krampjes en kreeg er een rustiger wordend kind voor terug en bleef t goed gaan,alleen de eczeem duurde wat langer, hoelang krijgt ze nu de pepti? Groen en dunnere ontlasting hoort erbij idd
Wat ik mij afvraag: kinderarts hier nam ruime uur tijd om alles te horen etc. Ik zei dat ze dus erg rommelig en onrustig drinkt (schoppen, speen steeds uit duwen, met handen wegtrekken, hoofd links/rechts draaien etc). Kinderarts heeft haar gekeken en ze dat zilk gedrag hoort bij zulk kindje (extreem bewegelijk, alert etc). Dus wat ze dat met pepti zal dat niet beter gaan. Klopt dat bij jullie ook? Mijn oudste had dat dus ook hoot wat wegging toen ik die vastgreek gekocht had voor difraxfles toen greep ze zelf en had zelf het in handen. Achteraf mijn oudste had met 13'mnd pas extreem eczeem tot nu toe (huid) maar geen kma. Ze regeerde ook 0.0 op pepti 2wk geen verbetering of verslechtering niets.. Maar wat ik benieuwd ben is of dat onrustigr gedraag gewoon gedraag is en indd geen symptom km is zoala ka zegt?
Onze zoon reageerde totaal niet goed op friso pep, maar dit wisten we doordat wij begonnen met friso allergy care en toen dit pak op was - en we dus een machtiging afwachtte - gaven we pep wat we voor dochter in huis hadden. Hierop kreeg hij heel veel klachten terug. Jammer, ik heb net via MP 7 pakken allergy care gratis weggegeven wat ik nog over had.
Mijn dochter had zware kma, en heeft tot anderhalf jaar Neocate gedronken. Tot ruim een jaar medicatie nodig gehad voor reflux. Maar de onrust heeft ze als baby altijd gehad, en die is nooit weggegaan. De pijn wel. Het kronkelen bij een voeding wel. Het krijsen wel. Maar mijn dochter is pas gaandeweg rustig geworden, naarmate ze zelf meer controle over haar leventje kreeg. Toen ze leerde stappen, lopen, spreken... Het waren allen stapjes naar een rustiger kind. Maar de neocate en de zantac waren wel degelijk nodig, om haar de kans te geven zonder pijn te kunnen evolueren naar die zelfstandigheid.
Vaak zeggen de artsen ook dat ze 2 weken de tijd nodig hebben om te wennen aan de nieuwe voeding,misschien moet je het nog even aankijken??
Okey ik snap het ik denk dat het onrustig drinken dan indd gewoon bij haar hoort. Blijkbaar produceer ik zulke babys hihi Ze kronkelt en kreunt niet tijdens fles. Moet zeggen dat sinds ontlasting op gang kwam ze is veel rustiger geworden. Ook kan ze gewoon liggen kijken en gister voor het eerst hoorden we geluiden ipv huilen) Ze lag gister ook gewoon rustig in wandelwagen 2 uur kijkend ipv huilend. Wel zo dat ze opnieuw gewoon verkouden... We hebben zoiezo 6wk afgesproken met ka pepti geven dus tijd om te kijken of dat werkt inderdaad.. Allergy care is erg duur om zelf aan de gang gaan.. Reflux heeft ze maar soms niet erg last gewoon komt klein mondje soms huilt ze..lastig..
Fijn dat je al iets van vooruitgang merkt,ik zou idd de pepti even de kans geven,hopelijk slaat het aan,wens je veel succes!
Pepti was hier ook een ramp. Veel spugen, diarree, exceem en krampen. Kinderarts heeft hier nutramigen voorgeschreven en na 2 dagen waren alle klachten weg!
Tot gisteren ging de pepti hier goed maar net heeft ze weer enorme krampen gehad. Heb het vermoeden dat de pepti bij haar niet voldoende werkt en toch moet overgaan op een zwaardere variant zoals nutramigen. Heb het overlegd met de assistente van de kinderarts en is het vrijdag nog zo moet ik terugbellen