Mijn dochter wordt over een maandje 1. Wie heeft een leuk idee voor een kado zonder plastic en roze? We hebben al een boel spullen van haar oudere zusje dus aan speelgoed geen gebrek. Ik denk aan een uitbreiding van de blokken- of duplocollectie, maar niet echt origineel, I know..
Wat is je budget? Wij hebben hetzelfde probleem, ook 2 meiden! Ideetjes: Wheelybug Bestekset gegraveerd met naam Mooie nachtlamp
Weet niet of je al een keukentje hebt? Wij hebben een houten van de ikea en die is hier vanaf dag 1 al een heel groot succes!
Duplo is altijd goed en hier ook een groot succes! Verder boekjes, bestekset, fiets met duwstang maar die heb je vast al, nachtlamp kabouter is hier groot succes( beaba), houten puzzels , treinset, of keukentje zou ook leuk zijn.
Wat hier een grote hit was/is, een ballenbakje. Maar dat is dan wel plastic. Verder speelt ze veel met haar pratende pop. Ook heeft ze een houten trein gekregen, maar daar kan ze nog niet alleen mee spelen. Verder is duplo hier ookeen hit.
Dl kreeg een multifunctionele hamerbank voor haar 1e verjaardag. Loopkar had ze al, maar dat was anders ook idee geweest.
Leuke ideeen allemaal, dank! Hamerbank vind ik heel tof en ook de treinset lijkt me goed. We gaan ermee aan de slag, bedankt!