Hi meiden, Ben inmiddels bijna 6 weken zwanger (2e zwangerschap, 1e helaas MK). Voel me veel beter en heb echt een positief gevoel erbij. Wel merk ik dat ik beetje angstiger ben. Zaterdagavond hadden mijn vriend en ik seks en daarna klein beetje bruine afscheiding... volgens vele bronnen heel normaal omdat je baarmoederhals goed doorbloed is nu. Vandaag had ik dit (zie foto, sorry voor de details!). Heel lichtbruin en geen buikpijn (met MK had ik constant menstruatiekrampen en veel donkerbruine afscheiding). Heb ook alle zwangerschapssymptomen! Donderdag intake bij verloskundige. Herkennen jullie dit? Bedankt!
K herken t wel. Maar bij mij liep t minder goed af. Verloskundige zei bij bloed is t 50-50. Ookal is t ouder, het kan komen van de seks maar het kan ook komen door obstipatie
Ik heb het ook gehad tussen de 6-8 weken een aantal dagen. Je baarmoedermond is nu goed doorbloed, bij mij achteraf gezien had ik het na niezen, en bukken (bv schoenen pakken in kelderkast)
Dit is geen bloed toch of wel? Geen paniek... kan toch niks anders dan afwachten Bedankt voor jullie reacties.
Nee gewoon bruine afscheiding (oud bruin bloed) zolang je geen rood bloed ziet en geen krampen in je buik is t vast niets ergs.