Wie redelijk snel zwanger van de 2e?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Komkommer, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wauw 10 maanden verschil!
    Vind het altijd een vervelende vraag maar is het bewust zo gelopen?
    Zo ja, vanwaar de keuze?

Er zitten inderdaad ook nadelen aan het dicht bij elkaar zitten qua leeftijd maar ver uit elkaar ook.
    Over beide valt wat te zeggen denk ik. Zit geen goede of foute keuze bij.

2. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

6 nov 2013
    236
    0
    16
    Hier zit als nummer 2 er is 15 maanden tussen de kinderen. Zwangerschap valt me mee alleen tillen wordt wat zwaarder merk ik. Vk gaf inderdaad aan dat dat komt Door mijn bekkenklachten en niet kunnen ontzwangeren. Krijgt alles dubbel terug was haar reactie haha

3. Muusje20

Muusje20 Actief lid

13 nov 2014
    264
    0
    0
    Hier ook snel weer zwanger. onze zoon is 15 maanden en ik ben 33 weken zwanger.

Hoewel we een makkelijk jongetje hebben vind ik het wel zwaar.
    de eerste maanden was ik erg misselijk en dat was afzien met een baby van 8 maanden.

nu word me buik dik en ben ik vaak erg moe, en dan een jengelende dreumes aan je broek, valt niet altijd mee.

maaarr gelukkig is het ook vaak erg gezellig. En ik hoop straks ook dat het weinige leeftijdsverschil leuk is, en dat ze veel aan elkaar zullen hebben.

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik ben een half jaar na m'n bevalling weer zwanger geworden. Was spontaan maar heel welkom. Bij de eerste duurde het 13 maanden voordat we in verwachting raakten. Zal wel lekker druk worden... Was erg misselijk en moe de eerste weken. Gaat nu gelukkig weer wat beter 😊

5. babyerbij

babyerbij Lid

26 mrt 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen vervelende vraag hoor ;)
    Maar dit was niet zo gepland, wel heel erg welkom maar ik zou het qua lichamelijke ongemakken niet aanraden.

6. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oké :)
    Lijkt me inderdaad erg heftig.

Gelukkig is alles goed gekomen en heb je nu 2 mooie dochters!

7. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Hallo,

Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat lopen. Ik ben nu 5 weken zwanger van de derde. mijn eerste is 8 jaar en heb een baby van 8 maanden.. dus tegen de tijd dat ik beval is de jongste net 16 maanden.

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    De 1e na ronde 2 zwanger
    De 2e 3 jaar later na ronde 1 zwanger
    En nu weer na 1e ronde zwanger
    De 2e is bijna 1 en de eerste is in maart 5.

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Toen mijn zoontje 1 jaar was geworden, besloten wij er voor te gaan, en in de 1e ronde was het raak! Bij m'n zoontje met 20 weken last van m'n bekken, met 27 weken gestopt en in de zw.

Nu kreeg ik vanaf week 14 al last, en is het met m'n werk nauwelijks meer uit te houden. Ik werk als kraamverzorgster, dus lichamelijk zwaar werk. Als ik thuis ben kan ik eigenlijk niks meer.... Heb nu een stagiare mee, dat is wel fijn, maar doe zelf toch nog te veel. Dus ga het niet meer lang vol houden...
    Dat vind ik wel echt zwaar, het lichamelijke.
    Verder is mijn zoontje ook echt een schatje en is hij heel makkelijk :).

Deel Deze Pagina