Ik regel alles. Mijn man is echt veel te vergeetachtig en zou waarschijnlijk de helft van de rekeningen vergeten.
Hier regel ik de administratie, ook van het eigen bedrijf. Alle verwachte inkomsten en uitgaven hou ik bij in Excel, voor minimaal een half jaar vooruit. Dit excelblad weet hij blindelings te vinden en we bekijken het regelmatig samen. Van de verzekeringen weet hij ook alles van, al regel ik dat. Ik zou niet willen dat mijn man een probleem heeft, als ik ineens wegval.
Ik regel normaal gesproken de afspraken en hou de rekening(en) in de gaten. Het opruimen van de administratie in de mappen doet mn man dan weer
Ik regel alles in huis zowel financiën, administratie en allerlei afspraken. Ik vind het wel prima zo. Mijn man is een ondernemer, voor zijn zaak doet hij het wel allemaal zelf.
Hier doet ml het financiele gedeelte en ik regel een hoop andere dingen. Doktersafspraken voor zl regel ik en ga ik ook naartoe (is makkelijker te regelen met mijn werk dan met zijn werk). Haha maar over geld moet je mij niets vragen, daar weet ik niets van! Ik wil altijd wel 1x in de zoveel tijd weten en zien hoeveel geld we hebben en hoe het verdeeld is over de rekeningen. Zo weet ik wel wat ik waar kan vinden als er iets met ml zou gebeuren. Ik weet bijvoorbeeld ook wel waar we allemaal rekeningen van krijgen. Alleen hoe en waarvan ze betaald worden bemoei ik me niet mee
Hier gaat het ook zo! Nu geen problemen meer mee maar toen we beide in de ww zaten en het dus krap was of soms zelf te kort hadden. En we dus van de spaarrekening moest pakken vond ik dat erg moeilijk en werd er soms erg verdrietig van dat ik alleen zorgen had (mijn mam maakt zich financieel nooit druk). Mijn man weet niet eens hoeveel geld we precies hebben