Ik rij altijd want mijn vriend heeft geen rijbewijs. Maar moet zeggen dat ik rijden ook erg leuk vind hoor !
Haha, ik ben dus ook zo... ik roep continu... pas op!, kijk uit, remmen.... hahahah dit heb ik voorheen nooit gehad maar gekregen tijdens de zwangerschap van mijn oudste... helaas ben ik er nooit meer vanaf gekomen
mijn man eigenlijk. Waarom ... geeeeen idee. Hij vind het niet eens leuk, sterker hij heeft er een grondige hekel aan (zegt ie).
Altijd mijn vriend, behalve als we een verjaardag/feestje hebben gehad, dan mag ik terugrijden . Ik ga sowieso meestal achterin zitten, tussen de kindjes, dat vinden ze leuker. Mark past daar niet tussen .
Mijn man, Ik rij alleen als hij iets gedronken heeft aangezien ik nooit drink... Voor hem natuurlijk wel fijn . Haha wij hebben het zelf ook wel eens erover gehad waarom het vaker voor komt dat de man rijd ipv de vrouw. Wij hebben ook familie waarvan de vrouw sinds kort haar rijbewijs heeft... haar man... grote /brede kerel mag dus nu altijd meerijden haahah en dat is toch zo'n vreemd gezicht. Van huis uit weten wij ook niet beter dat altijd onze vaders reden... moet dus altijd even wennen als de vrouw rijd en de man ernaast zit
Als hij erbij is rijd hier altijd mijn vriend! Hij vind rijden ook gewoon prettig. Enkele keer rijd ik als hij er wel bij is, maar dat is als we ergens geweest zijn en hij wat gedronken heeft. Iets dat dan wel tussendoor besproken word. Ik zelf rijd maar net als het nodig is en vind er ook totaal niets aan. Had dat zelfs al toen ik nog aan het lessen was, die instructeur begreep maar niet dat ik totaal niet enthausiast reageerde en zelfs niet heel erg blij was toen ik het in 1x haalde.
Ik rij vrijwel altijd... ik ben gek op autorijden, en hij niet, vandaar. Ook drink ik amper, dus na een feestje ben ik altijd de vrijwillige bob.
Allebei (op de fiets haha, wij hebben beide geen rijbewijs) En anders de buschauffeur of taxibestuurder.
zo ben ik ook... ik ben echt zo'n Hyacinth Bucket op de bijrijdersstoel Dus om ruzie te voorkomen is het beter dat ik rijd
altijd als het uitkomt! ik ben heeeeel snel wagenziek en niet iedereen rijdt lekker, sommigen kunnen me al misselijk maken als we nog geen 3 meter verder zijn. Dus nee laat mij maar rijden, vind het nog leuk ook!
Hier ook mijn vriend. Ik rijd 50.000 km per jaar, mn gaat met de trein naar zijn werk. Dus asl we dan in vrije tijd weg gaan vind ik het ook wel eens lekker niet zelf te hoeven rijden...
Mijn man meestal. Dan rijden we heel wat minuten van de rit af en als ik rij, komt er heel wat tijd bij
dat wisselt elkaar af, de ene keer ik en de andere keer hij ook om de beurt bob behalve nu, en hier maakt hij dan ook goed gebruik van
M'n man.. Tenzij we een feestje hebben gehad.. Hij drinkt weinig (hooguit 3 biertjes) maar ik drink helemaal niet, dus ben altijd Bob.. Doordeweeks zit mijn man aan boord, dus kan 5 dagen niet autorijden en laat dat nou net iets zijn wat hij helemaal geweldig vind en ik dus niet echt speciaal.. Dus hij rijdt