Wie rijdt er... jij of je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Delight, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Ik rij altijd want mijn vriend heeft geen rijbewijs. Maar moet zeggen dat ik rijden ook erg leuk vind hoor !

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Same here. Alleen na een feestje ofzo, als er alcohol in het spel is. Dan ben ik wel de pineut;)

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Haha, ik ben dus ook zo... ik roep continu... pas op!, kijk uit, remmen.... hahahah dit heb ik voorheen nooit gehad maar gekregen tijdens de zwangerschap van mijn oudste... helaas ben ik er nooit meer vanaf gekomen ;)

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    mijn man eigenlijk. Waarom ... geeeeen idee. Hij vind het niet eens leuk, sterker hij heeft er een grondige hekel aan (zegt ie).

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Altijd mijn vriend, behalve als we een verjaardag/feestje hebben gehad, dan mag ik terugrijden ;).

Ik ga sowieso meestal achterin zitten, tussen de kindjes, dat vinden ze leuker. Mark past daar niet tussen ;).

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

hier ook zo, en met feestjes rij ik ook meestal.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn partner, heb zelf nl geen rijbewijs

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Mijn man, Ik rij alleen als hij iets gedronken heeft aangezien ik nooit drink... Voor hem natuurlijk wel fijn :).

Haha wij hebben het zelf ook wel eens erover gehad waarom het vaker voor komt dat de man rijd ipv de vrouw.
    Wij hebben ook familie waarvan de vrouw sinds kort haar rijbewijs heeft... haar man... grote /brede kerel mag dus nu altijd meerijden haahah en dat is toch zo'n vreemd gezicht. Van huis uit weten wij ook niet beter dat altijd onze vaders reden... moet dus altijd even wennen als de vrouw rijd en de man ernaast zit :)

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Als hij erbij is rijd hier altijd mijn vriend! Hij vind rijden ook gewoon prettig. Enkele keer rijd ik als hij er wel bij is, maar dat is als we ergens geweest zijn en hij wat gedronken heeft. Iets dat dan wel tussendoor besproken word.

Ik zelf rijd maar net als het nodig is en vind er ook totaal niets aan. Had dat zelfs al toen ik nog aan het lessen was, die instructeur begreep maar niet dat ik totaal niet enthausiast reageerde en zelfs niet heel erg blij was toen ik het in 1x haalde.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik rij vrijwel altijd... ik ben gek op autorijden, en hij niet, vandaar.
    Ook drink ik amper, dus na een feestje ben ik altijd de vrijwillige bob.

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

partner ;) heb geen rijbewijs namelijk :p

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Allebei :D(op de fiets haha, wij hebben beide geen rijbewijs) En anders de buschauffeur of taxibestuurder.

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    zo ben ik ook... ik ben echt zo'n Hyacinth Bucket op de bijrijdersstoel ;)
    Dus om ruzie te voorkomen is het beter dat ik rijd :D

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    altijd als het uitkomt!
    ik ben heeeeel snel wagenziek en niet iedereen rijdt lekker, sommigen kunnen me al misselijk maken als we nog geen 3 meter verder zijn. Dus nee laat mij maar rijden, vind het nog leuk ook!

15. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Hier ook mijn vriend.
    Ik rijd 50.000 km per jaar, mn gaat met de trein naar zijn werk. Dus asl we dan in vrije tijd weg gaan vind ik het ook wel eens lekker niet zelf te hoeven rijden...

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn man meestal. Dan rijden we heel wat minuten van de rit af en als ik rij, komt er heel wat tijd bij :D

17. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    dat wisselt elkaar af, de ene keer ik en de andere keer hij
    ook om de beurt bob behalve nu, en hier maakt hij dan ook goed gebruik van:D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    M'n man.. Tenzij we een feestje hebben gehad.. Hij drinkt weinig (hooguit 3 biertjes) maar ik drink helemaal niet, dus ben altijd Bob..

Doordeweeks zit mijn man aan boord, dus kan 5 dagen niet autorijden en laat dat nou net iets zijn wat hij helemaal geweldig vind en ik dus niet echt speciaal.. Dus hij rijdt;)

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hier hetzelfde :)

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    We rijden allebei wel, alleen in de binnenstad laat ik hem liever rijden tenzij hij gedronken heeft.

Deel Deze Pagina