Wie rijdt er... jij of je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Delight, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik ben alleen de sjaak als hij gedronken heeft ;) en als hij aangeeft moe te zijn rij ik ook. Maar meestal rijd hij zelf :)

2. Jel

Jel Niet meer actief

9 van de 10 keer rijd ik. Ook lange afstanden. Laatst een keer van provincie Groningen naar de omgeving Rotterdam. 3 uur rijden. Ik rijd dan non stop. Mijn man vind het relaxter om er naast te zitten en ik houd van autorijden.

En ik hou lekker van een beetje doorkachelen. Mijn man kan soms wat zeikerig rijden. :) (Maar hij is wel lief hoor. :) )

3. Mijn man is gek op oldtimes en amerikanen, hij heeft 2 amerikanen en ik heb een klein autootje, en dan is er de gezinsauto...dus eigenlijk 4 :)

vandaar dat manlief altijd in zijn eigen auto's zelf rijd ;)

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    mijn man rijdt meestal, en ook meestal in zijn (lease)auto.
    Maar dan nog, ik rijd bijna dagelijks dus kom niets te kort hahahaha.
    Terug van feestjes dan rijd ik wel wat vaker (ik drink niet zo vaak)

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Volgens mij ben ik hier stiekem degene die dat bepaalt...:) Als ik wil rijden dan rijd ik, als ik geen zin heb dan rijdt hij. Goed verdeeld dacht ik zo! :D

6. mijn man, anders hoor ik constant commetaar ;)
    ik rij wel als hij genoeg gedronken heeft :)

7. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik... heb graag zelf de controle :) Na de bevalling ben ik er wel een beetje in veranderd. Meestal rij ik zelf maar soms stap ik op de andere kant in... m'n man is dan helemaal verrast :D

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ligt eraan wie van ons als eerste de sleutels heeft gepakt en wie van ons de kleine in de auto zet!

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Hij rijdt meestal. Hij vindt autorijden heel erg leuk en mij maakt het eigenlijk weinig uit. Ik hoef ook nooit terug te rijden als we ergens geweest zijn.

10. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik altijd, me man heeft nog geen rijbewijs : )

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.263
    113
    Centrum België
    Hangt ervan af wiens auto we nemen. Ik rijd enkel met de mijne, maar van mijn vriend is lease dus die gebruiken we meer. En dan rij ik ook als hij wat te veel op heeft of moe is...

12. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    9 van de 10 keer mijn man.
    Mij maakt het namelijk niet uit als hij rijdt en hij is er blij mee, zolang ik maar niet klaag over zijn rijgedrag ;)

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ligt eraan wie er gedronken heeft haha en of het met daglicht of savonds is.
    Hij is nachtblind dus als er wegen zonder lantaarnpalen zijn dan rijd ik zeker weten. Op een weg met lantaarnpalen valt het mee gelukkig anders mocht hij van mij niet weg alleen en zou ik hem moeten brengen en halen altijd.
    Qua rijden gaan we gelijk op denk ik haha als we met zn alle weggaan rijden we wel 9 van de 10 keer in mn mans auto.

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mijn partner omdat ik wegens medische redenen nog geen rijbewijs heb. Als de kleine er is ga ik die toch proberen te halen en dan weet ik zeker dat ik voornamelijk zal rijden, mijn man heeft er namelijk een hekel aan!

15. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hier ook ;) Vind het ook eigenlijk wel prima zo, als ik rij is hij altijd aan het "meerijden" en dat is echt bloedirritant :(

16. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Niemand, want we hebben allebei geen rijbewijs;)

17. susy26

susy26 Niet meer actief

mijn vriend, omdat zijn auto groter is..en makkelijker is voor de kinderwagen...

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hij rijdt meestal. Ik vind dat prima, want ik vind autorijden niet zo bijzonder. Ik rij alleen als ik hem ophaal ofzo, of als hij moe of dronken is.

19. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    wisselt. Met feestjes rij ik meestal, hij drinkt bijna nooit maar vind op een bruiloft wat bubbels en bier wel lekker en van mij hoeft dat niet altijd ( en nu helemaal niet natuurlijk) dus dan rij ik.
    Langere afstanden rijdt hij meestal het grootste stuk en ik soms ook een stuk. Ik vind het prima om te rijden maar hij vind het leuker.
    Daarbij vind ik het wel weer leuk om met zoon een boekje te lezen oid.

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wim heeft er gruwelijke hekel aan als hij ernaast moet zitten. Op de een of andere manier vertrouwt hij me niet, maar ik heb toch echt mn rijbewijs gehaald:D en heb minder schade gereden en nog geen 1 boete. Ik rij alleen als ik alleen weg ga, anders wim altijd. Drinken allebei niet, dus na feestjes hoef ik ook niet te rijden. Hij zit zn eigen er ook mee te bemoeien als ik rij, heel irritant

Deel Deze Pagina