Ik ben alleen de sjaak als hij gedronken heeft en als hij aangeeft moe te zijn rij ik ook. Maar meestal rijd hij zelf
9 van de 10 keer rijd ik. Ook lange afstanden. Laatst een keer van provincie Groningen naar de omgeving Rotterdam. 3 uur rijden. Ik rijd dan non stop. Mijn man vind het relaxter om er naast te zitten en ik houd van autorijden. En ik hou lekker van een beetje doorkachelen. Mijn man kan soms wat zeikerig rijden. (Maar hij is wel lief hoor. )
Mijn man is gek op oldtimes en amerikanen, hij heeft 2 amerikanen en ik heb een klein autootje, en dan is er de gezinsauto...dus eigenlijk 4 vandaar dat manlief altijd in zijn eigen auto's zelf rijd
mijn man rijdt meestal, en ook meestal in zijn (lease)auto. Maar dan nog, ik rijd bijna dagelijks dus kom niets te kort hahahaha. Terug van feestjes dan rijd ik wel wat vaker (ik drink niet zo vaak)
Volgens mij ben ik hier stiekem degene die dat bepaalt... Als ik wil rijden dan rijd ik, als ik geen zin heb dan rijdt hij. Goed verdeeld dacht ik zo!
Ik... heb graag zelf de controle Na de bevalling ben ik er wel een beetje in veranderd. Meestal rij ik zelf maar soms stap ik op de andere kant in... m'n man is dan helemaal verrast
Hij rijdt meestal. Hij vindt autorijden heel erg leuk en mij maakt het eigenlijk weinig uit. Ik hoef ook nooit terug te rijden als we ergens geweest zijn.
Hangt ervan af wiens auto we nemen. Ik rijd enkel met de mijne, maar van mijn vriend is lease dus die gebruiken we meer. En dan rij ik ook als hij wat te veel op heeft of moe is...
9 van de 10 keer mijn man. Mij maakt het namelijk niet uit als hij rijdt en hij is er blij mee, zolang ik maar niet klaag over zijn rijgedrag
Ligt eraan wie er gedronken heeft haha en of het met daglicht of savonds is. Hij is nachtblind dus als er wegen zonder lantaarnpalen zijn dan rijd ik zeker weten. Op een weg met lantaarnpalen valt het mee gelukkig anders mocht hij van mij niet weg alleen en zou ik hem moeten brengen en halen altijd. Qua rijden gaan we gelijk op denk ik haha als we met zn alle weggaan rijden we wel 9 van de 10 keer in mn mans auto.
Mijn partner omdat ik wegens medische redenen nog geen rijbewijs heb. Als de kleine er is ga ik die toch proberen te halen en dan weet ik zeker dat ik voornamelijk zal rijden, mijn man heeft er namelijk een hekel aan!
Hier ook Vind het ook eigenlijk wel prima zo, als ik rij is hij altijd aan het "meerijden" en dat is echt bloedirritant
Hij rijdt meestal. Ik vind dat prima, want ik vind autorijden niet zo bijzonder. Ik rij alleen als ik hem ophaal ofzo, of als hij moe of dronken is.
wisselt. Met feestjes rij ik meestal, hij drinkt bijna nooit maar vind op een bruiloft wat bubbels en bier wel lekker en van mij hoeft dat niet altijd ( en nu helemaal niet natuurlijk) dus dan rij ik. Langere afstanden rijdt hij meestal het grootste stuk en ik soms ook een stuk. Ik vind het prima om te rijden maar hij vind het leuker. Daarbij vind ik het wel weer leuk om met zoon een boekje te lezen oid.
wim heeft er gruwelijke hekel aan als hij ernaast moet zitten. Op de een of andere manier vertrouwt hij me niet, maar ik heb toch echt mn rijbewijs gehaald en heb minder schade gereden en nog geen 1 boete. Ik rij alleen als ik alleen weg ga, anders wim altijd. Drinken allebei niet, dus na feestjes hoef ik ook niet te rijden. Hij zit zn eigen er ook mee te bemoeien als ik rij, heel irritant