bijna altijd mijn man. ik vind auto rijden alleen leuk als ik alleen ben en mijn man vindt dat ik rijd als een slak (sja ik hou me aan de verkeersregels). Behalve als er gedronken kan worden.... dan wil hij opeens wel dat ik rijd...
mijn man. ten eerste ben ik een mega goede navigator, ten tweede heb ik geen rijbewijs, dus ... (en hij kan echt goed rijden. nooit te hard, nooit onnodig links, altijd alles zoals het moet)
Hangt er vanaf waar we heen gaan en met welke auto. Mijn auto is praktischer voor korte stukken en in de stad. Zijn auto is weer praktischer voor lange trips. Ik rijd niet graag in zijn auto en hij niet graag in de mijne. Dus afhankelijk van waar we heen gaan, beslissen we wie er rijd.
we hebben zelf nu helaas geen auto, maar als we de auto lenen van schoonouders rijd hij eigenlijk altijd, ook als ik hem bijv op het werk afzet dan stap ik pas achter het stuur wanneer hij op het werk is, zo ook met ophalen vind het niet erg, ook als hij gedronken heeft rij ik uiteraard.. maar ik heb zelf een hekel aan snachts rijden zeker als ik op die weg niet vaak of nooit kom
Meestal mijn vriend want hij durft nie met mij mee te rijden, alleen als die gezope het hahahaha.. ik rijd te hard volgens hem.. fijn dat hij zo braaf rijd hahahahha