Gewoon iets wat ik mij afvraag .. In onze situatie rijdt mijn man eigenlijk altijd. En waarom? Geen idee.. We vragen ook niet elkaar "rij jij, of ik", hij kruipt altijd achter het stuur... Nu met poll!
Man altijd heen, en ik terug als hij gedronken heeft... Anders ook hij hoor... Irriteer me vreselijk aan mijn vent als ik aan het autorijden ben...
Hij, want doordeweeks heb "zijn" mooie grote auto mee en hij mijn barrel. Dit omdat ik langere werkafstand heb en zoontje weg moet brengen. Hij wil als we samen gaan de sleutel niet afgeven ha,ha!
Hier ook een vanzelfsprekendheid dat manlief rijdt. Nu heb ik een hekel aan autorijden, dus vind het ook niet erg. De laatste tijd vraagt hij wel wat vaker of ik wil rijden.... Liever niet, maar als het moet
Ik rij altijd heen man altijd terug want dan ben ik te moe en let dan niet op. Dit geld voor lange afstanden.
mijn man meestal. ik rij alleen terug als hij eens een biertje wil drinken, maar meestal (nu ik zwanger ben natuurlijk niet) drink ik een wijntje . en ik irriteer meer verschrikkelijk aan mijn als ik moet rijden met hem naast me. Dan wil ie nog steeds aan alle knopjes zitten. draait ie steeds aan de autoradio, gaat ie hem handschoenenvakje uitruimen.
Altijd mijn man eigenlijk, als we in zijn auto stappen is het automatisch hij achter het stuur. In mijn auto komt het dan weleens voor dat ik rij maar als we met het gezin weggaan pakken we nooit mijn auto.
Ook wij vragen het elkaar echt nooit en stapt hij standaard achter het stuur (wel ben ik uiteraard de Bob als hij heeft gedronken )