Ik rijd altijd. Ik houd ook van autorijden. Mijn man vind het niet bijzonder en dus zit hij er vaak nog liever gewoon naast.
Meestal ik. Ik vind het heerlijk om te rijden en hij wil graag gereden worden. Dat was al zo toen we allebei nog geen rijbewijs hadden en we dus op een fiets moesten.
Als we samen onderweg zijn rijd ik meestal. Mijn man zit doordeweeks al zo veel op de weg en staat altijd in de file. Dan gun ik hem die ontspanning. Op vakantie wisselen we het af.
Dat overleggen we per keer.. Hij rijdt iets vaker als we samen rijden, maar niet altijd. In drukke steden rijdt hij vaker want dat vind ik vervelend rijden en hij is het gewend. ( heeft jarenlang als koerier gewerkt toen hij net zijn rijbewijs had en reed toen voornamelijk in de randstad. Nu maak ik wel een stuk meer kilometers voor mijn werk dan hij.. Vakanties rijden we om en om.. meestal hij iets verder dan mij
Ik. Mijn man mag niet in mijn auto rijden 😂 Tenzij ik gedronken heb, dan mag hij wel rijden, haha.
Ik mis de optie allebei. Hij gebruikt de auto het meest voor zijn werk. Maar na zijn werk en in het weekend rij ik er in
Mijn man rijdt altijd. Ik zou eigenlijk beter zelf kunnen rijden, irriteer me mateloos aan zijn rijden. Op de snelweg niet harder dan 100, 'n kilometer voor dat we stil moeten staan gaat hij al van de gas af (anders verslijten de remmen te snel). Hij vindt het dus ook vreselijk als ik rij, te hard en ik gebruik de remmen te veel.
We rijden beiden wel maar meestal mijn man, dit ook omdat ik met mijn rugklachten echt pijn krijg als ik lang moet rijden en als bijrijder kan ik lekker relaxen
Vaak rijdt mijn man. Vooral met rot weer en gladheid, daar heb ik een hekel aan. De regel is hier wel, wie heen rijdt, rijdt ook terug. Hij flikte het in het begin wel eens om heen te rijden omdat hij graag rijdt en het minder fijn vind als ik rij maar dan wel gaan drinken en mij de sleutel geven.. dat gebeurd dus lekker niet. Als hij wil rijden oke, rijdt hij ook terug. Zelfde geld voor mij