Ik rijd doordeweeks het meeste, woon/werkverkeer. Hij is thuis bij de kinderen. Wanneer we dan als gezin weggaan rijdt hij 9 van de 10 keren. Met vakanties wisselen we vaak wel af. Maar ik heb er ook geen problemen mee dat hij vaak rijdt bij gezamenlijke ritten, omdat ik dus al gemiddeld 500 km per week rijd.
Ik heb geen relatie dus ik rijd altijd zelf. Toen ik nog wel een relatie had reed hij meestal, omdat we bijna altijd met zijn auto gingen. Als hij gedronken had dan reed ik wel (ik drink sowieso zelden of nooit). Als ik weleens reed ging dat prima, kreeg geen commentaar Als ik nu weleens met iemand ergens heenga dan rijd ik ook het liefste zelf, ik hou van auto rijden haha. Mn moeder en zusje geven graag het stuur uit handen, dus dat komt mooi uit
Mijn vriend rijd, tenzij hij gedronken heeft. Maar sinds hij deze auto heeft drinkt hij niet meer. Ik mag van hem niet in deze auto rijden. Het is nogal zijn trots mannen en auto's
hier drinkt hij heeeel soms wat en dan rijd ik ook idd, alcohol en ik zijn sowieso geen goeie vrienden, dus dat gaat wel. hij doet gelukkig nooit moeilijk. alleen vond ie het keer leuk toen ik onder de brug reed met het water rechts van ons om te roepen PAS OP! Boot van rechts!!! en ik ook nog ging kijken ook en mijn gas los liet :')
Mijn man rijdt altijd. Prima vind ik, want ik zit er toch liever naast, kan ik een beetje rustig om me heen kijken enzo. Als we 's avonds weg gaan rijden we om de beurt terug, want we houden allebei wel van een drankje.
Man rijd altijd. Ik hou er niet van. Mijn man houd er niet van om er naast te zitten. Hij drinkt niet dus ik kan altijd drinken
Hij altijd zowel heen als terug. We hebben ook nooit discussies over wie de Bob is. Hij is dol op autorijden en mij maakt het niks uit.
Pfoe allebei, we hebben allebei een auto en het is maar net hoe het uitkomt. Langere stukken rijdt hij omdat zijn auto "gratis" is en het een schakelbak is, ik heb alleen een rijbewijs voor automaat.
Als we samen in de auto zitten, rijdt hij altijd. En hij drinkt ook nog eens niet, dus heb dan altijd een Bob, ideaal!
Mijn vriend. Komt ook doordat hij geen alcohol drinkt (lust hij niet) en als we naar een feestje gaan, is dat wel handig. Kan ik een wijntje nemen.
M'n man, omdat hij een bloedhekel heeft om er naast te zitten. Dan wordt het na een half uur net een klein kind: zijn we er al bijna, duurt lang, zuchten... Dus ik ga er standaard naast zitten.