Wie rijdt er?

Discussion in 'De lounge' started by JNS25, Jan 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wie rijdt er?

1. Ik, partner geen rijbewijs

2. Ik, geen relatie

3. Ik

4. Man, ik heb geen rijbewijs

5. Man

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik rijd doordeweeks het meeste, woon/werkverkeer. Hij is thuis bij de kinderen. Wanneer we dan als gezin weggaan rijdt hij 9 van de 10 keren. Met vakanties wisselen we vaak wel af. Maar ik heb er ook geen problemen mee dat hij vaak rijdt bij gezamenlijke ritten, omdat ik dus al gemiddeld 500 km per week rijd.

2. tatie

tatie Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,026
    110
    63
    Ik, man vindt het niet leuk en ik wel! Alleen lange stukken verdelen we.

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit.

4. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

Aug 25, 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man rijdt altijd. Ik heb vaak geen zin om te rijden.

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb geen relatie dus ik rijd altijd zelf. Toen ik nog wel een relatie had reed hij meestal, omdat we bijna altijd met zijn auto gingen. Als hij gedronken had dan reed ik wel (ik drink sowieso zelden of nooit). Als ik weleens reed ging dat prima, kreeg geen commentaar :p

Als ik nu weleens met iemand ergens heenga dan rijd ik ook het liefste zelf, ik hou van auto rijden haha. Mn moeder en zusje geven graag het stuur uit handen, dus dat komt mooi uit :D

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Mijn vriend rijd, tenzij hij gedronken heeft. Maar sinds hij deze auto heeft drinkt hij niet meer. Ik mag van hem niet in deze auto rijden. Het is nogal zijn trots ;) mannen en auto's ;)

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Man. Tenzij hij gezopen heeft. En soms als hij moe is.

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    hier drinkt hij heeeel soms wat en dan rijd ik ook idd, alcohol en ik zijn sowieso geen goeie vrienden, dus dat gaat wel. hij doet gelukkig nooit moeilijk. alleen vond ie het keer leuk toen ik onder de brug reed met het water rechts van ons om te roepen PAS OP! Boot van rechts!!! en ik ook nog ging kijken ook en mijn gas los liet :')

9. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,239
    11,819
    113
    Ik mis de optie Beiden :)

10. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Mijn man rijdt altijd. Prima vind ik, want ik zit er toch liever naast, kan ik een beetje rustig om me heen kijken enzo.

Als we 's avonds weg gaan rijden we om de beurt terug, want we houden allebei wel van een drankje.

11. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Man rijd altijd.
    Ik hou er niet van. Mijn man houd er niet van om er naast te zitten. Hij drinkt niet dus ik kan altijd drinken

12. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Hij altijd zowel heen als terug. We hebben ook nooit discussies over wie de Bob is.
    Hij is dol op autorijden en mij maakt het niks uit.

13. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier ook maar komt bijna niet voor dat hij wil drinken.

14. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Pfoe allebei, we hebben allebei een auto en het is maar net hoe het uitkomt.
    Langere stukken rijdt hij omdat zijn auto "gratis" is en het een schakelbak is, ik heb alleen een rijbewijs voor automaat.

15. Flowerr

Flowerr Bekend lid

Feb 20, 2014
    670
    124
    43
    Female
    Ik rij altijd, me vriend heeft helaas geen rijbewijs.

16. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Als we samen in de auto zitten, rijdt hij altijd. En hij drinkt ook nog eens niet, dus heb dan altijd een Bob, ideaal!

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn vriend.

Komt ook doordat hij geen alcohol drinkt (lust hij niet) en als we naar een feestje gaan, is dat wel handig. Kan ik een wijntje nemen.

18. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,465
    3,911
    113
    Female
    M'n man, omdat hij een bloedhekel heeft om er naast te zitten. Dan wordt het na een half uur net een klein kind: zijn we er al bijna, duurt lang, zuchten... Dus ik ga er standaard naast zitten.

19. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Wij rijden beiden, maar als we met z'n allen weggaan rijdt mijn man eigenlijk bijna altijd

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik rij liever niet, ben ook nachtblind, en man rijdt graag dus nooit 'ruzie' wie er rijdt...

Share This Page